نامه به سردبیر: ژوئیه 28 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 28, 2020معلمان بهداشت و ایمنی باید قبل از بازگشایی مدارسبه

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

نظر

معلمان بهداشت و ایمنی باید قبل از بازگشایی مدارس

به نظر می رسد که مدارس و معلمان تنها "قهرمانان" هنگامی که آن را مناسب است. سرفصل فراوان که معلمان به نوبه خود دوش به وایت برد های هوشمند برای تدریس از صفحه اصلی خرید لوازم برای کلاس های درس کامل از کودکان و حتی خطر زندگی خود را برای دانش آموزان در تیرباران های دسته جمعی. مدارس "ضروری" در هنگام ارائه کودکان با غذا, لباس, بهداشت و درمان, مشاوره, اجتماعی و آموزش و پرورش. اما وقتی که می آید زمان برای نشان دادن برخی از عشق برای این ضروری موسسات کمی فراموشی می رود راه طولانی. رفته داستان های الهام بخش از مربیان در حال تغییر زندگی جای داده است که نشان می دهد بیشتر و بیشتر دانش آموزان در حال سقوط است. بودجه باقی می ماند پایین مدارس و مبارزه و معلمان کار حتی سخت تر در حالی که هیچ کس به تماشای.

امروز زمانی که معلمان ایستادن برای حداقل — خود را سلامت و ایمنی آنها در حال ملاقات با مردم تکان دادن سر خود را و نورد چشمان خود را. حقیقت این است که هر کس می خواهد به بچه ها در کلاس درس و معلمان و پدر و مادر کارکنان و داوطلبان; اما باید آن را با خیال راحت انجام می شود. باز مدارس عملا تا زمانی که موارد کاهش 14 روز و سپس حرکت رو به جلو با بازگشایی. نیاز دانش آموز متوسط روزانه چک. به معلمان که به آن نیاز دارید این گزینه برای آموزش از راه دور. اطمینان دستورالعمل از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها را به دنبال دارد و بدون شکست است. ایجاد آزمون در دسترس برای هر دانشجو یا عضو هیات که یکی از نیاز به, و مطمئن شوید که کسی وجود دارد خواهد بود برای تدریس به زمانی که مربیان قرنطینه می شوند.

اجازه دهید آنچه را برای مدرسه ما کارکنان نه فقط زمانی که آنها در حال رفتن بالا و فراتر از آن برای کودکان خود را, اما همچنین زمانی که آنها نیاز به کمک ما.

جین لوگان حوب ساند

همه ما باید کمک به یکدیگر در طول این دوران سخت

من خیلی نا امید است که Indian River County هیئت کمیسیون موافقت نکرد به دستور ماسک صورت در جولای 15 جلسه به عنوان بخشی از مبارزه ما علیه COVID-19.

شوهر من و من منتقل به ساحل Vero 24 سال پیش از آنجا که این جامعه مراقبت در مورد هر یک از دیگر. زمانی که فصل طوفان می آید هر سال ما کمک به یکدیگر آماده; و ما به کمک یکدیگر تمیز کردن ظروف سرباز یا مسافر پس از آن. پناهگاه و خدمات ارائه شده برای مردم که باید تخلیه. این شهرستان باعث می شود مطمئن شوید که خود مردم به عنوان امن به عنوان امکان پذیر است. نه چندان با coronavirus.

COVID-19 بدیهی است که نه طوفان. بسیار بدتر از آن است که یک خفا دشمن است که خزنده به هر جامعه; و ما در حال انجام بهترین ما می توانیم برای مبارزه با آن است. در طول زندگی من زندگی می کردند از طریق جنگ جهانی دوم و جنگ کره و ویتنام و فلج اطفال بیماری همه گیر. همه ما فداکاری های ساخته شده در آن دوران سخت; زنان و مردان جوان درگذشت, دیگر مجروح شدند, برای زندگی, خانواده رنج می برد وحشتناکی. Coronavirus مؤثر است و حتی بیشتر زندگی می کند. هنوز county کمیسیون نمی تواند موافق به قطعنامه چیزی به عنوان ساده به عنوان ماسک ،

بسیاری از ما شده اند پناه در محل برای ماه می باشد. علاوه بر از دست رفته ما دوستان و بستگان ما بوده است نه در کلیسا, از فروشگاه های مواد غذایی و رستوران ها داروخانه ها و یا فروشگاه. همانطور که ما رنج می برند بنابراین آیا اقتصاد ما. این نبرد باید جدی گرفته شود. یک بیماری همه گیر نمی کند و به دور خود آن را همچنان به رشد. لطفا هر کس پوشیدن یک ماسک صورت زمانی که شما خانه را ترک. بیایید این ضرب و شتم دشمن به خاطر همه.

دیانا Himelick ورو بیچ

Neeson, شور است, حفظ محیط زیست, Martin County, شیوه زندگی

مارتین کانتی کمیسیون نیاز به یک نفس از هوای تازه و نامزد جو Neeson خواهد بود که علاوه بر خوش آمدید. جو است چند نسل جنسن بیچ ساکن است که زندگی خود را وقف باعث می شود که به او کمک همنوعان و بهبود زندگی کسانی که در جامعه ما است. او یک هیچ و بی معنی صحبت می کنند-خود-ذهن فرد خواهد شد که به نمایندگی از ما آشکارا و نسبتا. او را به گوش دادن و پاسخ به هر یک از نگرانی های ما چیزی است که متاسفانه فاقد فعلی ما 20 سال کمیسر.

شور و شوق او حفظ محیط زیست و عزیز ما Martin County, شیوه زندگی است. او یک افتخار کهنه نیروی هوایی آمریکا یک پرستار یک فداکارانه داوطلب در جنسن بیچ کلیسای مسیحی شربت خانه مواد غذایی اصلی رودخانه جنگجو بنیانگذار چادر شهرستان یاران بی خانمان کمک های سازمان در جمع آوری کمک های مردمی کمیته برادر/خواهر بزرگ و عضو موسس Bullsugar.org.

او اولویت برای مارتین کانتی است که آب تمیز. جو زندگی کرده است و زندگی او به عنوان یک فعال محیط زیست. او بخشی از تلاش سال پیش برای خرید بسیاری از ما ساحل دسترسی در هاچینسون جزیره و ابزاری که در دیدن ببر ساحل شد برای اولین بار به یکپارچه شده است. او یک surfer و fisherwoman فعال عاشق طبیعت است. او قابل تحسین است و یک انتخاب عالی برای شهرستان کمیسر.

Dottie Lanci استوارت

خانه نامزد اسنایدر تفرقه تاکتیک های بد برای ساحل گنجینه

به عنوان یک Martin County, مادری من بود جرم به دریافت یک کمپین ایمیل قطعه از نامزد جان اسنایدر در حال اجرا برای فلوریدا خانه منطقه 82 نشان می دهد که من برای رای دادن او به دلیل زندگی در شهرستان مارتین در حالی که حریف خود را بزرگ شده در مشتری است. حریف خود اسنایدر ادعای "تلاش برای حرکت دولت ما خانه صندلی به پالم بیچ شهرستان."

این ما علیه آنها حمله نادرست است. ما باید انتخاب داوطلبان بر اساس شایستگی و تجربه نیست چه بخشی از منطقه آنها بزرگ شدم.

نزدیک به یک سوم از منطقه ما نهفته است در پالم بیچ شهرستان. در حالی که من با قدردانی از توجه Martin County, من برای پیدا کردن آن نگران کننده است که یک نامزد برای اداره خواهد تا condescendingly نادیده گرفتن بخش بزرگی از جامعه به دنبال او به نمایندگی. مطمئنا اسنایدر است و نه اعتراف به تفرقه مارتین در مقابل پالم بیچ تاکتیک در پالم بیچ شهرستان بخش از منطقه که دعوت به این سوال: آیا او درگیر شدن در مرتب کردن بر اساس همان سیاسی doublespeak آمده است که به تعریف بسیاری از سیاستمداران صحبت از طرف های مختلف از دهان خود را هنگامی که به مناسبت مناسب است ؟

من می دانم که اسنایدر حریف ریک Kozell و من می دانم که ریک بوده است بخشی از این جامعه برای 30 سال است. او آغاز شده است و اجرای دو کسب و کار موفق, اینجا از جمله خود را در دفتر املاک و مستغلات در Stuart; او برای کنگره اینجا را در سال 2016 و تایید شد (در میان دیگران) Treasure Coast روزنامه و او دارای یک خانواده در این جامعه است. نشان می دهد که Kozell است به نحوی بخشی از جامعه گمراه کننده است به خصوص از یک نامزد مانند اسنایدر که تنها نقل مکان به منطقه 82 سال گذشته پس از اعلام در مبارزات انتخاباتی خود را.

ما در مقابل آنها سیاست واشنگتن است بد برای آمریکا و ما نباید از آن برای اینجا گنج ساحل.

اریکا Bebout نخل شهر

'مشتری' در IRC جمع آوری مالیات است را برآورده نمی کند و این مشتری

جالب است که مطبوعات مجله تایید ما Indian River County را در حال حاضر جمع آوری مالیات بر رضایت مشتری. آیا شما جمع آوری آن نظرات ، بدیهی است که نه از طیف بسیار گسترده ای از مردم است.

بسیاری از مردم از ورو و سباستین و همچنین خودم نیست که شیفته با عنوان شما ادعا می کنند. من خشمگین در حال تماشا در دوربین های امنیتی از یک اطاق عقب. نیز قرار می دهد که استرس بی مورد در کارکنان که ممکن است متهم به انجام کار خود را به اندازه کافی سریع. تنش قابل لمس است هنگامی که شما راه رفتن در درب.

ما نیاز به تغییر مثبت در همه چیز. من اعتقاد دارم که 12 سال هستند به اندازه کافی برای انجام آنچه شما باید انجام مجموعه ای از ما نیاز جدید انرژی مثبت برای این زمان دشوار است. من رای خواهد داد برای برندا برادلی که واقعا مراقبت برای همه جامعه ما با حقیقت و صداقت.

سوزان اسطوخودوس, سباستین

شرکت برده داری در امریکا

من 85 ساله سفید شهروند آمریکایی که متولد شد ، من سفید پدر و مادر و همه قوم و خویش بودند بردگان در یک زمان. آنها بردگان از صاحبان مزارع اما بردگان از شرکت های زغال سنگ. آنها کارگران معدن زغال سنگ در غرب ویرجینیا.

زغال سنگ شرکت های متعلق به حکومت زغال سنگ اردوگاه. ما در زندگی شرکت خانه ها و کارگران پرداخت شد با شرکت انبان بود که تنها در شرکت فروشگاه ها و شرکت بانک.

پدر من کشته در انفجار معدن زغال سنگ در سال 1938. مادر من با چهار فرزند جوان شد اخراج از شرکت ما خانه ما بود و ما مجبور به ترک شهر. او موفق به دریافت یک پرداخت از این شرکت است. با کمک خانواده و دوستان ما نقل مکان به یک شهر کوچک دانشگاه برای پیدا کردن یک خانه. ما فقیرترین خانواده در شهر, اما با برخی از کمک های عمومی ما قادر به زنده ماندن.

مرگ پدرم متاسفانه یک برکت و رحمت از آنجا که ما بزرگ شده بودند آزاد از این برده داری دریافت خوب آموزش و انجام داده اند به خوبی در زندگی است. این نوع از برده داری هنوز وجود دارد در کشور ما است. آن شامل مردم از بسیاری از ملیت و رنگ.

فرد Sisk استوارت

هرج و مرج در شهرهای ما بخشی از این طرح برای از بین بردن جامعه ما

ایجاد یک جنبش توده ای بدون یک حزب سیاسی بی فایده است, هیتلر نوشت: "Mein Kampf." استاد هنر تبلیغات در میان توده ها. ارزش معنوی و ترور فیزیکی مرکب تعصب. "این یک تاکتیک است بر اساس محاسبه دقیق تمام ریاضی یقین است."

تاریخ در حال تکرار خود را به عنوان حزب دموکرات تسلیم شد و خود را به چپ افراطی. نگاه ما به درون شهرها است. نگاهی آنارشیست ها. در نگاه کسانی که پایین کشیدن مجسمه حمله پلیس و کسانی که ادعای تعصب. این همه بخشی از بازی برنامه. اگر شما نمی توانید نابود کردن جامعه ما با پرواز هواپیما به ساختمان شما آن را از درون. آنها قبل از اینکه شکست خورده و آنها را دوباره شکست.

مارتین جاکوبسن پورت سنت لوسی

چگونه محافظه کاران خود را و چگونه آنها را لیبرال

من خواندن لری Zick جولای 14 نامه با کمی تفریح. من یک نمونه محافظه کار است. من در خدمت کشور من در سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده فرزندان من خدمت کرده است و در حال حاضر من نوه خدمت. ما همه نمی dummies به عنوان لیبرال خواهم به این باور هستیم اما باید دانشکده تحصیلات و در حال حاضر و یا در حال کار بر روی یک. من یک نوه است که بخشی از گارد احترام در واشنگتن و یک نوه به یک نیروی مرد مستقر در سان Diego. او یک معلم است. ما همه محافظه کاران است.

بر خلاف لیبرال ها ما خدمت به کشور و ایجاد شغل. من آموخته من خانواده برای به دست آوردن سلامت خود مراقبت از درآمد خود را به آموزش و پرورش و نه تقاضای همسایگان خود پرداخت برای همه چیز از طریق مالیات دهندگان دلار برای انجام هیچ چیز! که باعث می شود من یک محافظه کار است.

من شروع یک کسب و کار (من در حال حاضر بازنشسته) که هنوز استخدام بیش از 20 نفر است. آنچه که محافظه کاران انجام دهد. من گوش دادن به صحبت نشان می دهد افرادی که جشن این کشور با عظمت و می خواهند کشور را به موفقیت.

ما قرار داده تا با رئیس جمهور اوباما برای هشت سال دانستن اقتصاد را تبدیل به راکد. او باور نمی کند در امریکا و تلاش برای متقاعد کردن ما که 1 درصد رشد به هنجار شده است." محافظه کاران می دانستم که او اشتباه بود. قبل از این ویروس آمار ما تا به حال رشد بیش از 3 درصد است. این کشور را مجبور یو پی اس و فراز زندگی با جمهوریخواهان در قدرت اما ما همیشه باید یو پی اس! دموکرات ها به طور مداوم تقاضا تولیدی مردم پرداخت خود را برای غیر مولد ترکیبات در بهداشت و درمان و آموزش و پرورش. این منجر به رکود اقتصادی.

من در زمان دموکرات نامزد و دیدن کسی که مشغول به کار در بخش خصوصی است. او clueless در و حتی چیزهای ساده مانند اخلاق کار مورد نیاز در هنگام پرداخت بر اساس نتایج ملموس است. من مصرانه از لیبرالها به آن را امتحان کنید برخی از زمان. این در واقع بسیار رضایت بخش است. آن چه محافظه کاران انجام دهد.

فرانک فوکس ، Fellsmere



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن