نامه به سردبیر: ژوئیه 26 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 26, 2020بازگشایی مدارس, اما در ماه اوت فلوریدا, سیستم مدرس

توسط ABTINNEWS در 6 مرداد 1399

نظر

بازگشایی مدارس, اما در ماه اوت

فلوریدا, سیستم مدرسه, در حال برنامه ریزی برای بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس در ماه اوت است. من موافقت می کنم که آن را بسیار مهم است که بازگشت دانش آموزان به کلاس های درس. معلمان آموزش و يادگيری دانشجويان در حال انجام می شود در کلاس درس. وجود دارد بدون نیاز به شروع در ماه اوت است.

اکثر مدارس دولتی در شمال شروع روز پس از روز کارگر. به تأخیر انداختن شروع مدارس عمومی در فلوریدا توسط یک ماه یا بیشتر ارائه می کنند زمان لازم به واقعا آماده است. خیلی بیشتر باید انجام شود و برای این منظور دانش آموزان به بازگشت به یک محیط یادگیری امن. معلمان خواهد بود که برای اولین بار به شما بگویم وجود دارد هرگز زمان کافی برای آماده شدن برای شروع مدرسه. وجود دارد خیلی بیشتر است که باید انجام شود برای آماده شدن در این سال ها به دلیل ویروس.

بعد شروع خواهد ساخته شود تا در پایان سال تحصیلی و/یا با کاهش تعطیلات مدرسه در طول سال است. اجازه دهید ما خرید برخی از زمان و استفاده مناسب از آن زمان در ارائه یک محیط یادگیری امن برای همه دانش آموزان.

ری هافمن پورت سنت لوسی

افرادی که نمی پوشیدن ماسک باید پرداخت هزینه درمان خود را اگر آنها بیمار

در جولای 16, برایان کمپ فرماندار گرجستان لغو همه محلی و شهرستان مقرر به پوشیدن ماسک در حالت خود را در طول این زمان. او راه حل این است که مردم به طور داوطلبانه ماسک می پوشند که البته برگ باز کردن گزینه ای را برای پوشیدن یک.

وقتی که من بیرون بروید و در مورد تمایل به نیازهای من در اینجا در پورت سنت لوسی — با ماسک در من می بینم بسیاری از مردم ورزش حق خود را به پوشیدن ماسک. به فرماندار گرجستان و هر کس دیگری امید بستن برای رفتن maskless من امیدوارم که شما سالم باقی می ماند. در صورتی که شما فراموش قرارداد ویروس شما حق و سزاوار — همه از درمان هر کسی دیگری را دریافت خواهید کرد.

اما قیمت شما باید برای پرداخت موازین بهداشت-دستورالعمل مراقبت است به پرداخت 100 ٪ از درمان پزشکی خود را از جیب: هیچ پوشش بیمه هیچ مدیکر/پزشکی بدون مقرون به صرفه مراقبت از قانون هیچ جانبازان یارانه مطلقا هیچ چیز. این نیاز به هزینه اقدامات خود را.

ما را انتخاب کنید که به پوشیدن ماسک باید یارانه خود را عمدی و بی اعتنایی به توصیه های علمی و مراقبت های بهداشتی جوامع است. دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و برایان کمپ ممکن است منابع مالی برای رسیدگی به چنین وضعیتی — آیا شما ؟

برایان E. کوان پورت سنت لوسی

'رودخانه هند' نام از تاریخ منطقه ما اولین تاریخ

رابرت Cuddeback جولای 16 نامه خواستار حذف "هند" از ما رودخانه شهرستان ما و مدرسه ما مضحک است.

اصطلاح هندی نیست موهن آن است که توهین آمیز نیست و این اشتباه است. Cuddeback و دیگران که فکر می کنم به عنوان او نیاز به یک درس در فلوریدا تاریخچه. نام رودخانه هند شده است در نقشه های این منطقه برای صدها سال. اسپانیایی مهاجران در اصل آن را به نام Rio de Ais با اشاره به Ais سرخپوستان بودند که در اینجا قبل از هر کس دیگری. کلمه هندی به طور کلی اشاره دارد به کسی که بومی یک منطقه خاص است. آنها بومی و یا بومی به این منطقه است. در طول زمان به نام بدل به رودخانه هند است و در نتیجه در اولین نقشه. به دور از توهین آمیز و یا اشتباه رودخانه هند افتخارات کسانی که در اینجا برای اولین بار ... بودند که مهاجران اصلی این منطقه است.

واشینگتن ردسکینز و سرخپوستان کلیولند می توانید هر آنچه می خواهید در مورد نام خود را. به رودخانه هند من به شما اطمینان دهم من در تاریکی در مورد این موضوع. من از تبار مهاجران اولیه این منطقه و افتخار ساحل Vero دبیرستان مبارزه با هند عنوان شد پدر و مادر من و فرزندان من است. برای برگزاری این تا به عنوان مثال از نژادپرستی و كليشه اي اشتباه است. یک تفاوت وجود دارد بین کلیشه و دانستن و فهم تاریخ است.

توصیه میکنم کتاب "A History of Indian River County: حس مکان" توسط سیدنی P. جانستون. من مطمئن هستم که آنها باید آن را در ورو بیچ کتاب مرکز.

یک نامزد در حال اجرا بر روی یک پلت فرم در Indian River County خواهد بود بسیار احمقانه است.

سو هالبروک ورو بیچ

FPL با این نسخهها کار با مشتریان که مشکل پرداخت قبوض در طول همه گیر

پیشرو در فلوریدا قدرت و نور شرکت تیم خدمات مشتری من می دانم دست اول چگونه عمیقا کارکنان ما در مورد مراقبت از مشتریان ما در خدمت است. خود را فوق العاده شفقت همچنان بر روی صفحه نمایش کامل در این کوروناویروس (COVID-19) بیماری همه گیر.

به عنوان ما همچنان به حالت تعلیق اشکالی برای عدم پرداخت هزینه, FPL کارکنان در حال همکاری نزدیک با مشتریان به ترتیب برنامه های پرداخت و صرف هزینه های اواخر برای کمک به مدیریت خود تعادل برجسته. و ما در حال اتصال مشتریان با کمک های مالی که قابل توجهی افزایش یافته و با توجه به همه گیر.

با این حال بسیاری از مشتریان ما تماس نیست ما برای کمک. لطفا می دانم که اگر شما در حال تلاش برای پرداخت خود را FPL لایحه, ما در اینجا به بحث در مورد چگونه ما می تواند کمک کند. ما سابقه ای طولانی در همکاری با مشتریان ما است. تمام طول می کشد یک تماس تلفنی.

در حالی که ما هرگز می خواهم به نوبه خود چراغ خاموش برای عدم پرداخت هزینه — به خصوص در طول این زمان دشوار است — ما باقی می ماند آگاه که عدم پرداخت صورتحساب برق هستند و در نهایت برای پرداخت تمام FPL مشتریان.

ما ادامه خواهد داد برای ارزیابی ما COVID-19 سیاست های به اطمینان حاصل شود که ما در حال حمایت از مشتریان در حال تجربه مشکلات در حالی که همچنین ایجاد توازن میان نیازهای همه ما بیش از پنج میلیون مشتریان.

اگر شما نیاز به کمک دارید لطفا با ما تماس بگیرید به طور مستقیم در 800-226-3545.

کریستوفر کلیسای فلوریدا قدرت و نور شرکت معاون رئیس جمهور از مشتری service.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب