نامه به سردبیر: ژوئیه 25 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 25, 2020تقسیم جلسات مدرسه می تواند اجازه می دهد برای اجتما

توسط ABTINNEWS در 4 مرداد 1399

نظر

تقسیم جلسات مدرسه می تواند اجازه می دهد برای اجتماعی فاصله ایمنی

در اینجا یک مدرسه-افتتاح راه حل: آن است گفت: تاریخ تکرار می شود و این می تواند اتفاق می افتد در اینجا و در حال حاضر. من تحصیل کرده بود در 1950s در نورویچ, کانکتیکات, مدارس دولتی. در آن زمان ما در یک کودک رونق و تا به حال به اندازه کافی فضا برای همه دانش آموزان. راه حل: دو نیم روز جلسات; یکی در اوایل 7:30 صبح تا 11:30 صبح یک ساعت استراحت برای معلمان و سپس در اواخر جلسه 12:30 بعد از ظهر تا 4:30 بعد از ظهر

من یک آموزش کامل است که راه و فارغ التحصیل با درجه ممتاز در 8 درجه است.

به همین دلیل سعی کنید یک طرح مشابه در اینجا در فلوریدا? در طول ساعت استراحت معلمان می توانند ناهار کارکنان می تواند پاکسازی صبح زمینه و آمادگی برای بعد از ظهر جلسه. آن می تواند به حل مشکل فاصله و ایمنی. این یک برنامه ساده است و می تواند در اینجا کار می کنند.

چارلز Wayrynen St. Lucie غرب

خیلی اشتباه, در بسیاری از, با, برنامه ریزی افتتاح مدارس فلوریدا

باز کردن برنامه ریزی از مدارس اشتباه است و تقریبا در هر رابطه است. به عنوان یک سابق مدیر مدرسه, من درک نیاز برای کودکان برای بازگشت به مدرسه پس از من باور نمی کنم آنها در حال گرفتن آموزش و پرورش آنها باید در خانه. اما دلایل بسیاری وجود دارد برای باز کردن مدارس و من بسیار نا امید است که فرماندار ما که ترویج اجتماعی فاصله ترویج برعکس.

اجتماعی فاصله برای مدارس است که تقریبا غیر ممکن است. فقط گرفتن به مدرسه ممکن است که تمرین: در راه رفتن به مدرسه در انتظار عبور با کودکان دیگر و در آینده نزدیک در تماس با گارد عبور و پدر و مادر راه رفتن فرزندان خود را به مدرسه. سوار بر یک اتوبوس مدرسه با کودکان دیگر راننده اتوبوس و احتمالا یک مشاور. خواهد اتوبوس بررسی شود و پس از هر سفر ؟

چگونه در مورد در مدرسه ؟ دانش آموزان راه رفتن سالن ایستاده در خط در کافه تریا در نتیجه در آینده نزدیک در تماس با کافه تریا کارکنان و گاهی اوقات در طول روز با وادار سازد کارکنان. و خدای ناکرده بیایید یک تمرین آتش. چگونه در مورد زنگ تفریح ؟

در راهنمايی و دبيرستان ما تغییر کلاس. خواهد هر کلاس درس بود برود را بین دوره? و معلمان در راهنمايی و دبيرستان را در تماس نزدیک با حدود 200 دانش آموزان است. اجازه دهید فراموش نکنید معلمان رستورانی. می شود آنها راحت دانستن است که همکاران باید در تماس با چه کسی می داند که با چه کسی می داند چه ؟ و چگونه در مورد اصل کارکنان دفتر معلم مشاوران و معلمان جایگزین بودند که در مدرسه دیگری در روز قبل از ؟

دوباره این اشتباه است. تنها پاسخ این است که به همه گیر تحت کنترل است. در حال حاضر آن را خارج از کنترل و نور در انتهای تونل است می دوزند قطار اکسپرس.

موفق باشید و سلامت برای همه است.

کیر Bartfay پورت سنت لوسی

افتتاح مدارس ما در ماه اوت است حرکت خوب در DeSantis' قسمت

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis تصمیم درست برای باز کردن مدارس به عنوان برنامه ریزی شده در ماه اوت است. در ژوئن 19 ستون انتقاد از این تصمیم Magali Skeldon ساخته شده برخی از نقاط خوب در چه خواهد بود امن ترین برای دانش آموزان, معلمان و مرتبط با کارگران دارد اما به لحاظ اقتصادی و اجتماعی قیمت برای تاخیر در مدرسه دهانه. فرماندار به آنچه که بهترین است برای همه شهروندان.

بچه ها دنبال معمول سالانه مدرسه فعالیت ها و دوستی است. آنها نیاز به یادگیری برخی از چیزهایی مجازی و مدرسه است که هیچ جایگزینی برای بودن وجود دارد. آنها می خواهند به بازی های ورزشی و شرکت در فعالیت های مورد علاقه خود. و مهارت های اجتماعی آمده از تعامل خود را با افرادی غیر از پدر و مادر خود را. بیایید اجازه نمی 2020-2021 سال تحصیلی پیچ تا مانند سال 2019-2020.

زیر را در نظر بگیرید:

بسته شدن اقتصاد به مدت سه ماه به حال یک اثر فاجعه در کشور ما هنوز به کشف اثرات طولانی مدت).

مردم را مجبور به کار به پرداخت صورتحساب خود را.

کسب و کار باید پول را به شناور باقی می ماند (و پرداخت حقوق و دستمزد).

مدرسه اصلی فرم child day care در کشور (که آزاد کردن پدر و مادر به طوری که آنها کار می کنند).

عملا هیچ سن مدرسه بچه ها را به حال جدی پزشکی اثر از ویروس.

معلمان و مدرسه دیگر کارگران مجبور به پرداخت صورتحساب خود را بیش از حد.

دولت نمی تواند پرداخت هزینه برای حقوق از دست رفته برای همیشه لطفا برای.

ما نیاز به بازگشایی اقتصاد کشور می تواند در بهبود و مردم می توانند با پرداخت صورتحساب خود را و کسب و کار می تواند زنده ماندن و پرداخت حقوق. داشتن مدارس باز خواهد شد کمک به این چیزها اتفاق می افتد. بله کسانی که در معرض بیشترین خطر را برای ادامه به بسیار مراقب باشید اما هیچ دلیلی برای جریمه کردن هر کس دیگری.

افراد جوان از سود خود را معمول است. ما بزرگسالان می تواند استفاده از برخی از معمول در زندگی ما بیش از حد — هر چه زودتر بهتر.

تام میلر ورو بیچ

های مختلف رهبری: همه گیر در ایالات متحده و نیوزیلند

این کشور همچنان به تنظیم روزانه رکوردهای جدید COVID-19 عفونت رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن در ادامه به ستایش دولت او در پاسخ به این همه گیر و اعتباری (2 ژوئیه) برای "صرفه جویی یک میلیون زندگی می کند."

یک مقایسه از اقدامات صورت گرفته توسط تهمت و جهان دیگر رهبر Jacinda protocol wine studio, نخست وزیر نیوزیلند نشان می دهد نتایج جالب از متفاوت رهبری است.

در Jan. 30 سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که بیماری همه گیر در Jan. 31 تهمت ممنوعیت سفر از چین است. در فوریه. 2, protocol wine studio متوقف می شود همه, سفر به نیوزیلند. در ماه فوریه نسبت ناروا می گوید: "coronavirus بسیار تحت کنترل در ایالات متحده آمریکا" در مارس 25 protocol wine studio قرار می دهد نیوزیلند در مستند.

به عنوان طاعون آشکار می شود تهمت کاهش به یک رهبری ملی موقعیت تعویق انداختن به آمریکا' فرمانداران. او در ادامه ستایش تلاش های خود را با نظرات مانند "ما دیدن نور در انتهای تونل ما در حال نگه داشتن میزان مرگ و میر به حداقل برساند." یک هزار مرگ و میر: "یک کار بسیار خوب است." ده هزار مرگ و میر: "ما از این تحت کنترل یک کار خوب انجام می دهیم." 100,000 مرگ "یک کار خیلی خوب انجام داده ایم." منتقدان می گویند که رئیس جمهور شد و آهسته به شدت در مقابله با این ویروس و بیش از حد سریع برای تشویق متحده به بازگشایی اقتصاد خود را.

در جولای 14, ایالات متحده آمریکا به حال 138,000 COVID-19 مرگ و میر; نیوزیلند 22. Protocol wine studio نشان داده است درست رهبری مغلوب ساختن پیشی جستن ،

بسیاری از شما به این می گویند یک مقایسه ناعادلانه. امریکا یک کشور پهناور با 330 میلیون نفر در حالی که نیوزیلند کوچکتر است و حمایت های ارائه شده توسط کوتوله ها, الف ها و جادوگران.

نتیجه مقایسه ما: آمریکایی ها در حال حاضر اجازه ورود به Jacinda protocol wine studio را در نیوزیلند.

لایحه چشمک, S. هاچینسون جزیره

باشگاه های کشور نباید گرفتن چک حفاظت برنامه بودجه

چگونه می توانید یک باشگاه های کشور گواهی که چک برنامه حفاظت منابع مالی مورد نیاز برای ماندن در کسب و کار و که آنها هیچ دسترسی به دیگر بودجه?

آنها در خدمت لذت بردن از یک انتخاب چند ممتاز. اعضای پرداخت حق عضویت و می توان بررسی سربار هزینه برای اجرای این باشگاه که تنها آنها از بهره مند شوند. اگر نیاز بود یک باشگاه می تواند قرض گرفتن از بانک یا موسسه مالی.

این شرم آور است که ما در حال رفتن به از دست دادن کوچک mom-and-pop کسب و کار در منطقه ما چون به خوبی متصل گلف و باشگاه های کشور مکیده مبالغ زیادی از پول نقد در یک حرص و طمع گرفتن قبل از این پول می تواند پراکنده به کسانی که نه تنها به آنها نیاز دارید بیشتر اما در واقع برای آنها واجد شرایط تحت هدف از این برنامه است.

کارکنان یک باشگاه های کشور شایسته نگهداری می شود استخدام شده و به خوبی مراقبت از گرفته شده است, اما که مسئولیت مالی است که به صورت خصوصی عضویت به صندوق نه مالیات دهندگان ایالات متحده.

توماس Delattre استوارت

است DeSantis رهن فلوریدا آینده اقتصاد بدون COVID-19 سیاست ؟

فقدان یک دولت متحد سیاست های جدید برای کاهش عفونت کروناویروس قرار دادن فلوریدا اقتصاد در معرض خطر?

برآوردها نشان می دهد 31.9 میلیون کل بازدیدکنندگان سفر به فلوریدا در سه ماهه اول سال 2020 است. به یاد بیاورید که همه گیر آغاز شد و در ماه مارس در پایان 2019-2020 "فصل زمستان است." این نشان دهنده یک کاهش 10.7 درصد در مقایسه با سال 2019 رانده شده توسط تاثیر COVID-19. بازدید کنندگان داخلی اختصاص 89 درصد از کل بازدید کنندگان در حالی که در خارج از کشور و کانادا بازدید کنندگان برای اختصاص 7 درصد و 4 درصد بود.

در سال 2019 فلوریدا جذب یک رکورد 131.4 میلیون مسافر را در نهمین سال متوالی افزایش گردشگری. گردشگری کمک می کند تا ایجاد شغل و در سال 2017, پرداخت 6 میلیارد دلار در دولت مالیات و 5.3 میلیارد دلار در مالیات های محلی است. فروش و مالیات پرداخت شده توسط گردشگری در حفظ و فلوریدا از نیاز به پرداخت مالیات بر درآمد دولت. بازدید کنندگان به فلوریدا پرداخت مالیات معادل $1,535 در فلوریدا خانواده است.

اخیر coronavirus اپیدمی آمار به خوبی جواب برای آینده 2020-2021 توریستی فصل بعد از این سال. همانطور که از جولای 22, 379,619 عفونت کروناویروس در حال حاضر محل فلوریدا در شماره 3 در ایالات متحده پشت کالیفرنیا و نیویورک. اگر روند فعلی ادامه کالیفرنیا و فلوریدا خواهد بود رقابت نیویورک برای unenviable نقطه بالا.

چه چیزی می تواند اقتصادی و در نتیجه از ادامه مثبت بالا میزان عفونت در فلوریدا?? به عنوان ما همچنان پایین این مشکوک مسیر بالا coronavirus عفونت خواهد snowbirds بسیاری از مسن و بازنشسته بازگشت اگر فلوریدا یکی از بالاترین نرخ ابتلا به عفونت در کشور است. عدم گردشگری دلار تخمین زده می شود در $11-12 میلیارد دلار در مالیات ایالتی و محلی به تنهایی به استثنای دلار صرف شده در هتل ها, رستوران ها, افزایش بیکاری و غیره. خواهد بود شدید فشار بر دولت ما اقتصاد احتمالا بدتر از 2008-2009 رکود است.

پل لورا جنسن بیچ

تامین اجتماعی پرداخت ممکن است مشمول مالیات اگر شما دیگر درآمد

به عنوان یک داوطلب preparer مالیاتی, من اغلب برخورد مردم جمع آوری امنیت اجتماعی که با تعجب به یاد بگیرند که بخشی از خود را به تامین اجتماعی پرداخت شده است مشمول مالیات.

بسته به درآمد های دیگر از جمله بازنشستگی حقوق بازنشستگی جامعه جراحان ایران و 401Ks تا 85 درصد از تامین اجتماعی پرداخت می شود مشمول مالیات. هر گونه درآمد گزارش شده در 1099-R DIV INT و مانند آن در نظر گرفته شده است درآمد. تنها استثنا این است که درآمد حاصل از ایرا راث.

بسیاری از مردم در حال blindsided هنگامی که آنها کشف آنها باید پرداخت مالیات خود به تامین اجتماعی پرداخت. این به طور معمول یک نتیجه از داشتن کافی نیست مالیات گرفته شده از خود را به تامین اجتماعی پرداخت و برداشت از حساب های بازنشستگی.

در این بیانیه از طریق پست برای شما توسط اداره تامین اجتماعی یک کاربرگ برای کمک به تعیین چقدر از امنیت اجتماعی خود را پرداخت مشمول مالیات است. وجود دارد هیچ محدودیت سنی ندارد, بنابراین تا زمانی که شما زندگی می کنند و جمع آوری امنیت اجتماعی و بازنشستگی دیگر درآمد خود را به تامین اجتماعی پرداخت می شود مشمول مالیات.

در اینجا گزیده ای از SSA.GOV وب سایت:

"مزایای امنیتی اجتماعی ممکن است یا ممکن است مشمول مالیات پس از 62 بسته در بخش های بزرگ در دیگر درآمد به دست آورده است. کسانی که تنها دریافت مزایای تامین اجتماعی را ندارند به پرداخت مالیات بر درآمد فدرال. اگر دریافت درآمد دیگر شما باید مقایسه درآمد خود را به IRS آستانه به تعیین اگر شما مزایای مشمول مالیات.

"برخی از شما مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد فدرال خود را در امنیت اجتماعی. ... بین $25 ، 000 و $34,000 شما ممکن است مجبور به پرداخت مالیات بر درآمد تا 50 درصد از مزایای شما; بیش از $34,000 تا 85 درصد از مزایای شما ممکن است مشمول مالیات شود."

Michael G. Jones, Sebastian یک داوطلب با ایران راه برنامه داوطلب مالیات بر درآمد کمک/مشاوره مالیاتی برای افراد مسن و سایت هماهنگ کننده سباستین و Fellsmere.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب