نامه به سردبیر: ژوئیه 1 سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT Jul 1, 2020مارتین شهرستان باید نیاز به پوشیدن یک ماسک و نه فقط

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

نظر

مارتین شهرستان باید نیاز به پوشیدن یک ماسک و نه فقط کارکنان

ما Martin County کمیسیون ترسو هستند. با توجه به ژوئن 20 مقاله در استوارت, اخبار, رئیس هارولد جنکینز گفت: "... من تغییر کرده من سطح نگرانی به طور چشمگیری بعد از دیدن این اعداد است." کمیسر اد Ciampi, "... اگر ما در حال رفتن به قضاوت ما از تشکیل و یا از همه مهمتر, توسط, تاریخ, من می خواهم به در سمت راست این است."

در این مقاله پس از آن نشان می دهد Ciampi معتقد است که نیاز به کارکنان به پوشیدن ماسک را اجازه می دهد آنها را برای رسیدن به محل کار دانستن آنها محافظت می شود. در این مقاله به نقل راب خداوند جمهور از کلینیک کلیولند مارتین بهداشت و درمان "ما نیاز به پوشیدن ماسک در اطراف دیگران ... ما انجام این کارها برای محافظت از خودمان است."

این گمراه کننده است. صورت پوشش های عمومی درخواست شده است به پوشیدن لباس های غیر پزشکی درجه. آنها ارائه حداقل حفاظت به فرد با پوشیدن ماسک. ماسک محافظت از مردم در اطراف شما از قطرات شما منتشر می کنند در هنگام صحبت کردن و آواز و خنده که ممکن است گسترش ویروس. به عبارت دیگر زمانی که من یک ماسک من به حفاظت از شما و زمانی که شما پوشیدن یک ماسک شما در حال حفاظت از من است. زمانی که هر دوی ما با پوشیدن ماسک های ما تا حد زیادی کاهش می دهد جامعه گسترش ویروس.

این دستور این است که حفاظت از مشتریان از کارکنان. این دستور است نه حفاظت از کارکنان و یا کسب و کار. کسب و کار ممکن است مجبور به بستن و یا کوتاه کارکنان با توجه به حتی یک احتمال آلوده کارکنان. بیشتر کارکنان در معرض خطر بیشتری از مشتریان. آنها محدود به مناطق کار می کنند و دیگر طول قرار گرفتن در معرض اگر مشتریان در حال آلوده. مشتریان باید مدت زمان محدود/به دلیل قرار گرفتن در معرض آنها را ترک زمانی که کسب و کار خود را کامل است.

جامعه ما رهبران بزدل برای همه الزامی پوشیدن ماسک در فضای سرپوشیده و یا فضای باز عمومی گردهمایی با فضای محدود. آنها گمراه کننده در بهترین زمانی که ارائه کلمات آسایش "حفاظت از خود" در هنگام پوشیدن غیر-پزشکی-درجه است.

Richele Heitzman استوارت

مرگ و میر در آمریکا به دست پلیس' هستند نه به سادگی یک ماده سیاه و سفید

من فکر کردم خود ژوئن 14 تحریریه "در حال حاضر زمان به فکر می کنم بزرگ در بهتر policing" خوب بود. اما من ناراحت شد بعد به آخرین جمله "سیاه شهروندان درگذشت افسر پلیس در ساحل گنجینه." چرا نمی گویند: "شهروندان کشته شده اند در دست افسران پلیس در ساحل گنجینه"? شهروندان گنج ساحل دیگر از سیاه پوستان بله از جمله سفید و شهروندان کشته شده اند در دست افسران پلیس. باید آنها فوت کرد و تنها در دست افسر پلیس سفید? من شک دارم.

فقط تا مطمئن شوید که من به نظر نمی رسد به بدنام کردن افسران پلیس به طور کلی اجازه دهید من می گویند من مطمئن هستم که آنها همیشه اشتباه است.

من فکر می کنم از نظر شما یک تفرقه بیانیه. قطعا چیزی است که ما لازم نیست.

شادی دروازه ورو بیچ

اصرار رودخانه هند مدیره مدرسه به ممنوعیت مؤتلفه پرچم در مدارس منطقه

من از نوشتن به اصرار school district of Indian River County برای اعمال ممنوعیت نمایش مؤتلفه پرچم در رودخانه هند در مدارس شهرستان.

به عنوان یک معلم و مدیر برای 35 سال من به خوبی آگاه از این نمادها که مدارس نمایش و تاثیر خود را بر جوانان ما هر دو آگاهانه و ناخودآگاه. این مؤتلفه پرچم نشان دهنده نفرت نسبت به همنوعان صرفا بر اساس رنگ پوست خود را. اجازه می دهد چنین نمادها به باقی می ماند در مدرسه ما راهروها و کلاس های درس و در مدرسه ملک به وضوح نشان می دهد این منطقه ضمنی تایید این نفرت پیام به دانش آموزان خود را.

درک من این است که در سال گذشته در این منطقه اجازه مؤتلفه پرچم به پرواز در مدارس به عنوان یک ماده از "آزادی بیان." این راهنمای غیر قابل قبول است که نسبت به حق همه دانش آموزان به احساس راحت و امن در حالی که در مدرسه. توسط آن بسیار ظاهر این نماد است یک سیلی به تعداد قابل توجهی از جوانان ما.این کم عمق توجیه نیز باز می شود تا امکان تقریبا بی حد و حصر تعداد دیگری از نمادهای توهین آمیز بودن مجاز در مدارس ما به نام "آزادی بیان."

ممنوعیت پرچم در این نقطه بحرانی در تاریخ ملت ما به وضوح کشورهای منطقه موقعیت که همه مردم را برابر تحت حمایت قوانین از زمین ما. به عنوان یک نتیجه هیئت مدیره حمایت کمک خواهد کرد Indian River County دانش آموزان و خانواده ها می دانیم که همه جوانان ما ارزش دارد نه فقط برخی از آنها.

ویل کانینگهام ورو بیچ

اوباش امروز شورش در برابر هر چیز و همه چیز

در سال 1953 فیلم "وحشی" یک جوان (و باریک) مارلون براندو به تصویر می کشد جانی رهبر یک باند موتور سیکلت که صورت گرفته بیش از یک شهر کوچک است. وقتی پیشخدمت جذاب از او می پرسد که چه چیزی او را شورش علیه خود پاسخ "Whaddaya کردم؟" آنها شورش در برابر هر چیز و همه چیز ... بسیار شبیه به ما در خیابان های ما امروز. چه آغاز شده به عنوان سرنگونی مجسمه مؤتلفه سربازان گسترش به سرنگونی مجسمه فقط در مورد همه ما سابق قهرمانان تغییر نام از همه چیز defunding پلیس و دیگر به همان اندازه بد فکر کردن ایده ها.

اوباش امروز نه تنها شورش علیه بی عدالتی انجام می شود به آمریکایی های سیاه و سفید. آنها شورش در برابر امریکا ... ما ارزش های ما, تاریخ, جامعه ما است. این یک نگرش است که دوخته شده به ذهن دانشجویان خود را به سمت چپ متمایل اساتید به برخی از آمریکایی های سیاه و سفید به عنوان بخشی از تلقین به "قربانی" و به خودروسواری بزرگ لیبرال ها که راه آهن در برابر "سیاه و سفید امتیاز است."

در این فیلم به عنوان کلانتر محلی است درمانده در برابر باند آنها با تهدید و ارعاب این شهر تا زمانی که دولت و پلیس می رسند در نیروی برای ارسال آنها را در راه خود را. آن است که waaaay زمان گذشته برای این اتفاق می افتد ما در شهرستانها و شهرهای کوچک. "صلح آمیز" در تظاهرات خیابانی و غارت شورش خرابکاری و کشتار است که به طور معمول همراه با آنها ادامه خواهد داد تا زمانی که برخی از نیروی آنها را متوقف می کند. هر چه زودتر بهتر!

کلاه گیس شرمن, ساحل Vero



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن