نامه به سردبیر: 30 آوریل سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT May 30, 2020سوئد در مقابل مستند استراتژیزود همه گیر شد گفت که

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

نظر

سوئد در مقابل مستند استراتژی

زود همه گیر شد گفت که بدون سخت قرنطینه تعداد مرگ و میر در ایالات متحده خواهد بود بیش از یک میلیون و کاملا ما پایمال منابع مراقبت های بهداشتی. اما اگر ما تعطیل, مدارس کسب و کار رستوران ها و نگهداری مردم در خانه ما خواهد گسترش آن را به طوری که بیمارستان ها می تواند با آن مقابله و ما می توانید از زمان به آمده تا با درمان های جدید.

سه ماه به همه گیر استراتژی به نظر می رسد به کار کرده اند. میزان مرگ و میر تا کنون کوچکتر از حتی بهترین سناریو مورد اما از آن شده است در هزینه های وحشتناک بیکاری است.

سوئد گرفته شده یک رویکرد متفاوت شده است و به طور گسترده ای مورد انتقاد است. آنها لغو اجتماعات بزرگ مانند عمده رویدادهای ورزشی و خواست مردم برای تمرین خوب بهداشت عادات. که تمام است. آنها را نگه داشته و مدارس کسب و کار باز و سوئدی ها نداشته خود را محدود به خانه های خود. نرخ مرگ و میر در هر میلیون (در حال حاضر 175) بالاتر از ایالات متحده (133) اما به مراتب کمتر از قرنطینه و انگلیس و فرانسه و اسپانیا و ایتالیا و تعدادی از ایالت های آمریکا. با یک واکسن پیش بینی می شود از یک سال و یا بیشتر دور سوئد به نظر می رسد تصمیم گرفته اند که خود را از توده و اجازه گله ایمنی پایان اپیدمی دیر.

برخی از کارشناسان در حال حاضر نشان می دهد که ما باید تکرار امواج COVID-19. به جای داشتن یک میلیون مرگ و میر در شش یا هشت ماه است استراتژی ما فقط کشیده که میلیون بیش از چند سال است ؟ هیچ کس نمی داند. زمانی که گرد و غبار حل و فصل آن خواهد بود جالب برای مقایسه نتایج این دو استراتژی.

این بحث مسائل مربوط به سیاست های عمومی. در پایان ما فقط باید به تمرین حس مشترک که در آن ما در حال شخصا نگران است. من یک ادم عجیب و منزوی با یک لیست طولانی از عوامل خطر پس من ماندن قرار داده است.

جیم Fogel, حوب ساند

برجسته بحران پوشش تحت شرایط دشوار

در مارس 13, من نامه ای ابراز ناامیدی من در پوشش محلی از COVID-19 بیماری همه گیر.

من در حال حاضر نوشتن برای تشکر و تبریک TCPalm کارکنان برای برجسته پوشش است که شما همه انجام می دهند تحت شگفت آور شرایط دشوار است.

ادامه کار بزرگ و لطفا خوب باشید.

آلن Millstein ورو بیچ

برای بازگشت به کار ما نیاز به تست

چه چیزی اشتباه است با ما به اصطلاح رهبران در دولت ؟ ما نیاز به بازگشت به کار. اساسی بهداشت عمومی به عنوان آن آموزش داده شده است برای بیش از 100 سال است که هنگامی که شما یک بیماری مسری شما تست برای شناسایی بیمار به طوری که آنها می تواند جدا شود. از کروناویروس که باعث COVID-19] بسیار مسری است. ما نیاز به تست. در عین حال رئیس جمهور ما را شامل نمی شود تست خود را در "سه مرحله طرح" برای باز کردن این کشور برای کار, سفر, تفریح و آموزش و پرورش. و ما رژیم صهیونیستی است. Ron DeSantis نشده است هر دولتی بهداشت حرفه ای در بازگشایی فلوریدا نیروی کار.

چه می گذرد ؟ خدمات لب به بهداشت عمومی که ما کورکورانه به عجله به حالت عادی بازگشت ؟ چه خواهد شد این هزینه در زندگی انسان در فلوریدا? 40,000? 50,000? 150,000 زندگی می کند ؟ زندگی که تا به حال ما باز با بهداشت عمومی, شیوه های, شده اند نجات داد.

اگر شما تعجب آنچه "سیاست" بوده است مورد در سطح فدرال است این موضوع است. رئیس جمهور تهمت نمی خواهند به پرداخت پول برای صرفه جویی در زندگی می کند. DeSantis نمی خواهند به پرداخت پول برای صرفه جویی در زندگی می کند. همه می توانم بگویم این است که سازمان دیده بان چه اتفاقی می افتد. و سازمان دیده بان به عنوان این سیاستمداران سعی کنید به ما بگویید که آنها مسئول تمام این زندگی اضافی را از دست داد.

یوسف وگل ورو بیچ

تست کلید به امریکا بازگشت به کار

با استفاده از این واقعیت است که ما می دانیم در مورد چینی ویروس است که باعث COVID-19 ما می توانیم "به امریکا بازگشت به کار" با خیال راحت و به سرعت.

این ویروس بسیار مسری است: یکی می تواند یک قربانی و تنها با نزدیک شدن به یک حامل است. آن است که ویرانگر به شدت در مناطق مانند شهر نیویورک; اما تحت تاثیر چند در نازک مناطق پرجمعیت مانند داکوتای جنوبی.

ویروس بیماری در افراد متفاوت است. ما 22 ساله و نوه در دیترویت به سرعت بهبود از همه از علائم (بدون اینکه bedfast) و در حال حاضر به نظر می رسد به جلو به بازگشت به کار به زودی. اما آن را اغلب کشنده است در میان سالخورده (از جمله خودم) و کسانی که از قبل موجود شرایط مانند بیماری های قلبی و آسم و دیابت است.

تهدید واقع می شود با آزمایش. چندین آزمون در دسترس هستند و بسیاری از (ساده) آزمون به زودی تایید می شود, تولید و توزیع شده در حجم. یک تست سریع انجام می شود در خانه دیگران می تواند انجام شود توسط خبره مردم عوام را به عنوان به خوبی به عنوان حرفه ای.

کلید تست شده است. کارگران تست شده و عاری از ویروس می تواند بازگشت به کار و بیمار و یا آلوده باید جدا در خانه یا در بیمارستان است. حجم تست می توانید شروع به در نازک جمعیت مناطق انجام می شود و بعد از آن در مترو-مناطق پرجمعیت به عنوان تست بیشتر سیستم های در دسترس ساخته شده است. متاسفانه تا زمانی که این ویروس تهدید می توان کاهش می یابد سالمندان مثل خودم و کسانی که با شرایط موجود از قبل باید دنبال رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن "Coronarvirus دستورالعمل" زندگی می کنند و در نیمه انزوا به امن است.

"گرفتن امریکا بازگشت به کار" با خیال راحت نیاز نیست پیچیده باشد. ما فقط باید برای فراموش کردن اهداف سیاسی و اجتماعی آرمان گرایی و استفاده از این واقعیت است که ما در مورد در برخورد با این وحشتناک چینی همه گیر.

جک Steinberger پورت سنت لوسی



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن