نامه به سردبیر: مارس 16, 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT May 16, 2020ماسک محافظت از همه ما: چرا تعداد کمی از مردم آنها

توسط ABTINNEWS در 28 فروردین 1399

نظر

ماسک محافظت از همه ما: چرا تعداد کمی از مردم آنها را می پوشند ؟

Coronavirus ترسناک است. اقدامات احتیاطی ساده شده اند توصیه می شود برای محافظت از تمام ما خوشبختانه این پیشنهاد به پوشیدن ماسک. که یک ایده عالی است. چرا که نه ؟ هر آنچه که کمک خواهد کرد که درست است ؟

و در عین حال, من فقط در Publix در سباستین و شاید 30 درصد از مردم از جمله کارگران شد و با پوشیدن آنها. من نمی تواند کمک کند اما تعجب: چرا ؟

لوئیس Colli سباستین

بسیاری از کلیساها را انتخاب کرده اند نه به نگه باز خدمات

دو روز در یک ردیف بر روی کاغذ از نظر صفحه من شکایت در مورد کلیساها بودن معاف از اقامت در خانه سفارشات. واقعیت این است که بسیاری از کلیساها از جمله معدن در حال ساخت یک قضاوت تماس بگیرید و باز نمی, اما جریان, خدمات, در این زمان خاص.

یکی شاکی گفت: "واضح است سوال این است که چرا ما در خانه ماندن و در همه؟" جواب واضح است چون منطقی مراقبت چیز برای حفاظت از خودمان ما دوستان و خانواده. گاهی اوقات ما مجبور به استفاده از خود نظم و انضباط و مسئولیت شخصی برای خودمان.

برای تلفن های موبایل به من مثل این whiners ناامید هستند که کسی ممکن است ورزش خود را به خدا داده حق آزادی انتخاب است. آنها حسود از پلیس و پزشکان و غیره. که برای رفتن به محل کار هر روز ؟

من پیشنهاد می کنم که اگر آنها می خواهند دولت برای کنترل هر حرکت آنها می تواند حرکت به چین که در آن آنها به شما خواهد گفت که چه کار انجام دهید که چگونه بسیاری از کودکان شما می تواند داشته باشد و حتی شما قفل در یا قفل شما برای نافرمانی. و سپس هیچ کس قادر خواهد بود برای رفتن به کلیسا و یا محل کار و یا حضور در مدرسه بدون دولت تصویب. به نظر می رسد مانند زندگی ایده آل برای کسی که نمی خواهید به آن را انتخاب کند.

مورین Cotter, ورو بیچ

که تصمیم گرفت که مارتین شهرستان گلف بود و چرا ؟

پس از تماشای ما Martin County کمیسیون کار خود را نشان می دهد و به آنها به عنوان تلاش برای ایجاد حس از موضع خود را در باشگاه های گلف من تعجب که چرا و چگونه آنها تصمیم به بستن یک زمین گلف آنها کنترل کل: Martin County municipal golf course, است که باز به تنها Martin County ساکنان و بازی بیشتر با جانبازان و سالمندان است.

جان Canavan استوارت

مارتین شهرستان باید تسلیم اقدامات تا زمانی که مردم می توانند با حضور در جلسات

با وجود یک فرمان اجرایی منع تجمع بیش از 10 نفر مارتین کانتی کمیسیون تبلیغ یک جلسه عمومی در تاریخ 21 آوریل در یک پیشنهادی فرمان به آدرس دیرینه اختلاف در مورد platted حقوق-از-راه در شهرستان پالم مزارع.

بحث بر سر نخل شهرستان مزارع حقوق-از-راه شده است مواج برای سال. یک پیشنهاد فرمان به منع انسداد حقوق-از-راه ارائه شد سال گذشته است. کارکنان کارگردانی شد برای تجدید نظر در آن و آن را پس از تلاش برای حل و فصل مشکلات برای زمان طولانی ساکنان که ساخته اند انبارهای دروازه خانه حتی در platted حقوق-از-راه. کف شهر مزارع نوین ارتباط اصرار دارد که تمام حقوق-از-راه باز باشد برای استفاده از حتی زمانی که از طریق برش های موجود در مزارع و جوامع مسکونی.

آوریل 21 جلسه متوجه ایالات متحده است که "همه افراد علاقه مند دعوت به حضور می شود و شنیده می شود" با وجود این واقعیت است که آن را ناامن و غیر عاقلانه برای تمام افراد علاقه مند به حضور در این نشست است. این کمیسیون همچنان به مخاطره افتادن بهداشت عمومی و ایمنی با تلاش برای انجام کسب و کار به طور معمول در بسیاری از شرایط غیر معمول.

این اشتباه است که برای کارکنان و کمیسیون به تصویب فرمان جدید بدون معنی دار نظر عمومی یا مشارکت, پس از آن بهتر است یا مجاز — برای بسیاری از ساکنان برای حضور در این نشست است.

شهر استوارت است که به تعویق انداختن جلسات عمومی بالا-علاقه به مسائل زمان بودن با دادستان شهرستان با استناد به نگرانی های دادرسی اگر عمل گرفته شده است در مسائل مربوط به وقتی است که به طور موثر محدود و یا ممنوع از شرکت. این مسئول با رویکرد دولت های محلی.

مارتین کانتی کمیسیون باید به تعویق انداختن همه توسعه و قانونی اقدامات به احتمال زیاد برای تولید شدید منافع عمومی تا بعد از تمام اضطراری سفارشات و "stay-at-home" بخشنامه برداشته می شوند.

ویرجینیا شرلوک استوارت

چرا کلینیک کلیولند نیاز به کمکهای مالی برای حفاظت از کارکنان خود را?

به عنوان یک مراقبت های بهداشتی حرفه ای من تحسین تلاش برای حمایت از بهداشت و درمان کارگران در طول این COVID-19 بحران است.

اما من آن را توهین آمیز که در کلینیک کلیولند است که به درخواست برای کمک های مالی برای ارائه به کارکنان خود را با تجهیزات حفاظت شخصی که به عنوان گزارش آنها رسید بزرگ سود سال گذشته است. چه برنامه هایی باید آنها برقرار? چقدر از سود خود را به آنها توزیع شده میان خود را در خط مقدم کارکنان ؟

شاید آنها باید مشترک به "خیریه آغاز می شود در خانه" و ارائه به کارکنان خود به جای پرسیدن حال حاضر غرق شهروندان برای باز کردن جیب خود (که بسیاری از آنها در حال حاضر در حال اجرا بر روی خالی) برای حفظ خط پایین خود را.

Jan Belwood نخل شهر

مغلوب ساختن پیشی جستن COVID-19 جلسات فقط یک جایگزین برای تظاهرات او نمی تواند نگه دارید در حال حاضر

Ari فلایشر توصیف رئیس جمهور تهمت تلویزیونی جلسات در COVID-19 که در واقع به نمایندگی از امید به مردم آمریکا و او admonishes خبرنگاران که رد تهمت را ارائه بودن در مبارزه با آنها نمی توانید برنده شوید. خبرنگاران مبارزه برای حقیقت که تهمت به هیچ وجه نشان دهنده باید هرگز که برای مبارزه با هر دلیل و قطعا در پاسخ به نظرسنجی شماره. فلایشر محکوم لیبرال رسانه ای برای دفاع است که مغلوب ساختن پیشی جستن جلسات باید به سمت چپ کردن هوا با وجود این واقعیت که او در جلسات بسیار نادرست و تحریف شده است که نسبت ناروا به ناچار تضاد خود را قبل از او می تواند پایان یک جلسه.

مرکز-راست متمایل وال استریت ژورنال را محکوم کرده است مغلوب ساختن پیشی جستن خود را برای دست زدن به COVID-19 که شامل صداقت امیدوار جلسات. وال استریت ژورنال که متعلق به روپرت مرداک مالک فاکس نیوز. بنابراین تمام کسانی که تهمت طرفداران که می خواهند به ادعا می کنند که محکوم تهمت چگونه او دسته COVID-19 در جلسات مطبوعاتی بر اساس لیبرال تعصب باید با توجه به وال استریت ژورنال محکومیت مغلوب ساختن پیشی جستن را از دست داده و COVID-19 از جمله دست زدن به او از کسانی که در جلسات مطبوعاتی.

افزایش اندکی در مغلوب ساختن پیشی جستن به طور سنتی پایین نظرسنجی شماره تغییر نمی کند این واقعیت است که او در جلسات مطبوعاتی هستند نالایق از اعتبار و خدمت می کنند نه به عنوان آموزنده اما خود را به عنوان جایگزین برای کسانی که تجمعات انتخاباتی او نمی تواند با توجه به COVID-19 قرنطینه.

John Butler, سباستین

کولتر نمایش نفرت انگیز و خطرناک

300 کلمه حد اجازه نمی دهد که من برای بیان انزجار احساس کردم بعد از خواندن ان کولتر مارس 9 ستون. او نشان میدهد که افراد در حال مصرفی که مردم چین را خائنانی به دلیل رژیم غذایی می خورند و ایالات متحده بسیار بهتر خواهد بود اگر آنها وجود نداشت. او همچنین نشان میدهد که ایالات متحده overreacted (او با استفاده از این کلمه وحشت) به این بیماری همه گیر است که جارو ملت ما.

در یک تک ستون, او به جرم سالمندان تخطئه چینی و توهین نه تنها کسانی که ماندن در منزل و اما مهمتر از همه کسانی که در خط مقدم هستند که شجاعانه مبارزه در این نبرد است. نگرش او نسبت به چینی ها در واقع کل مسابقه آسیایی است یادآور هیتلر views نسبت به یهودیان در آلمان نازی است.

او خودش را یک محافظه کار اجتماعی و مفسر سیاسی که توهین به هر کسی که برای شناسایی به عنوان یک محافظه کار است. کولتر views قطعا نه محافظه کار است. آنها می تواند بهترین توصیف به عنوان فوق العاده رادیکال و همچنین نفرت انگیز و خطرناک است. او حقایق و آمار اساسا درست اما استنتاج و پیامدهای او تلاش می کند به او منجر خوانندگان نسبت به هیچ چیز کمتر از شیطانی است.

باربارا E. King پورت سنت لوسی

Cocooned شده شده در خود ما واقعیت خصوصی

به انجمن خوش آمدید من منزوی خسته جهان است. همه ما cocooned شده شده در خود ما واقعیت خصوصی با بهره گیری از یک جهان فوق العاده ما ایجاد کرده اید. این نمی تواند سلول. زندان نمی کند که این شیرین پاداش: فیلم, کتاب, بسیار, اینترنت (که باز می شود تا جهان infinitesimally). ما می توانید ایجاد خود ما برنامه ساختار جامعه و در حقیقت واقعیت است.

شاید ما می توانیم پاره خودمان را به ما ملزومات در پایان روز. کمتر چیز loftier ارزش و مراقبت از خانواده و دوستان است. مجازی انزوا و mindlessness می تواند منجر به تمرکز حواس است.

جودیت C. Kayloe پورت سنت لوسی

چین neocolonialism یکی از دلایل گسترش سریع COVID-19

یکی از دلایل گسترش سریع از COVID-19 توسط چین neocolonialism در سراسر جهان است. اتباع چینی در حال سفر به کشورهای مختلف آفریقایی و ژاپن و کره جنوبی و ایتالیا و ونزوئلا و کارائیب است. ساکنان آنجا نیز سفر به چین و بازگشت.

در سال 2009 من و همسرم در جزیره Carriacou حکومت گرانادا و 20 مایلی شمال. دولت چین ساخته شده و پرداخت شده برای یک ورزشگاه فوتبال برای مردم است و ما با حضور در این جشن و فداکاری است. در گرانادا ما متوجه شده است که چین تا به حال اهدا کامپیوترهای جدید به بانک های محلی. اصلا تصور کنید که چین می کند و این از خوبی از قلب خود را. خود را "خارج از کشور برنامه توسعه است." به عنوان یک کشور کمونیستی خود را صرف ثبت یک راز دولتی.

ما در ونزوئلا زمانی که دیکتاتور هوگو چاوز ملی یک هیلتون مسافرخانه در کاراکاس و بعد از آن دیگر هیلتون مسافرخانه در جزیره مارگاریتا. چاوز ظاهرا شناسایی برخی از کمی در حالی که حضور یک تابع در مارگاریتا و گرفتن هتل بود انتقام خود را. چاوز همچنین تغییر نور روز صرفه جویی در زمان 30 دقیقه به جای یک ساعت فقط به این دلیل او می تواند! این واقعا خراب کرد تا مسافران از مناطق دیگر. آن را نمونه ای از چگونه کمونیست دیکتاتورها به کشور خود اجرا.

ونزوئلا اتحادش را تغییر فوق العاده است و ما نمی خواهد به امروز وجود دارد. ونزوئلا در حال حاضر دیکتاتور, نیکولا Maduro, ادامه مارپیچ رو به پایین چاوز آغاز شده است. سوسیالیست ها در ایالات متحده را به دنبال نرخ تورم ونزوئلا. در سال 2018, ونزوئلا, را, نرخ تورم در جایی بالاتر از 500,000 درصد است. در سال 2020 نرخ تورم صفر است چرا که پزوی هیچ ارزشی ندارد. باغ وحش حیوانات, لاک پشت, صورتی, فلامینگو, دلفین ها و دیگر حیوانات ناپدید می شوند به عنوان گرسنه ونزوئلا خوردن هر آنچه که آنها می تواند سرقت و یا گرفتن.

این است نتیجه نهایی سوسیالیسم/کمونیسم اگر نه لبه پنجره رساند تا دیگر ملت است. اجازه ندهید که این اتفاق می افتد در اینجا.

رولاند اوبراین فورت پیرس

پوشیدن یک ماسک برای محافظت از افراد دیگر

پوشیدن ماسک نه تنها به محافظت از شما را از آلوده شدن توسط افراد دیگر اما فقط به عنوان مهم آن محافظت می کند دیگر مردم از آلوده بودن شما.

عشق همسایه تو. پوشیدن لعنت ماسک.

مایک Montgomery پورت سنت لوسی



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن