نامه به سردبیر: 14 آوریل سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT May 14, 2020ما نیاز به کاهش زندان و حبس جمعیت در این زمان بحرا

توسط ABTINNEWS در 26 فروردین 1399

نظر

ما نیاز به کاهش زندان و حبس جمعیت در این زمان بحران

آوریل 5 ستون توسط ریچارد Kibbey و دیوید Lamos طرفداران برای تست بالقوه COVID-19 واکسن و دارو و درمان مردم در دولت و فدرال زندانها. ستون همه مهمتر به ارمغان می آورد با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر در داخل کشور ما زندان و زندانها.

اما ستون غلط ارائه تنها دو انتخاب: زندانی داوطلبانه مردم برای آزمایش بالقوه در ازای یک جمله کوتاه یا محدود مردم در مالیات دهندگان هزینه در معرض خطر ویروس. ما باید دنبال یک يکديگر اعلام کردند گزینه سوم: decarceration به منظور اجتناب از هر دو غیر اخلاقی آزمایش در تشکلات مردم و ازدحام در زندان ها و زندان ها و گسترش بیشتر COVID-19.

Kibbey و Lamos ستون نادیده تاریخ غیر اخلاقی آزمایش در افرادی که زندانی هستند و حتی آن را به عنوان طرفداران برچیدن حمایت های طراحی شده برای جلوگیری از تکرار چنین جنایات. ستون سطحی آدرس اخلاق, اما آن را نادیده پیچیدگی رضایت در یک سرکوبگر زندان محیط زیست: رشوه دادن به مردم با آزادی در ازای مشارکت واقعا رضایت آگاهانه? این ستون به نظر می رسد مثل یک راه حل در جستجوی یک مشکل است. اوایل COVID-19 درمان های تجربی را دریافت کرده اند بیشتر متقاضیان از فضاهای موجود در مطالعات.

جرم حبس و ارتباط ازدحام را در زندان ها و زندان به ویژه آسیب پذیر به این بیماری همه گیر. خوشبختانه حوزه های قضایی سراسر کشور شروع به decarcerate از جمله با آزاد کردن افرادی که در نزدیکی پایان محکومیت خود آزاد مردم زندانی پیش از محاکمه و انتشار نفر زندانی غیر کیفری ویژگی های نقض آزادی مشروط.

افرادی که زندانی هستند و همچنین افرادی که در زندان ها و زندان ها در حال حاضر در حال مرگ از COVID-19. جرم حبس است نه یک متقاضی استخر به صورت غیر اخلاقی آزمایش های پزشکی بلکه یک مانع برای کنترل این بیماری همه گیر. ما باید decarcerate فلوریدا زندانها و محلی گنج ساحل زندان. Kibbey و Lamos مناسب هستند: "در زمان بحران غیر قابل تصور است thinkable."

اوان مک کی ورو بیچ

نماز جایگاه خود را اما نه در شلوغ کلیساها

من تا به حال به عنوان خوانده شده Carl Hiaasen آوریل 8 ستون "ویروس و کلیسا: ستایش خداوند و تصویب Purell" حداقل سه بار. در ابتدا من فکر کردم این بود که به یک مقاله جدی تشویق مردمی به بیرون می آیند و دعا و متوجه شدم برخی از افراد هنوز هم در گروه جمع آوری به انجام این کار است. هی آنها اعتقادات و من معدن. من ایمان به خداوند متعال و دعا می کنم اما در حال حاضر نمی خواهد انجام این کار را به شخص دیگری.

من دعا می کنم برای من و خانواده و دوستان و در نهایت خودم. از من بپرسید برای همه ما به امن و سالم و به اندازه کافی حس نیز بر این باورند در سخنان و توصیه های داده شده به ما توسط افرادی که دانش کنونی ما وضعیت همه گیر و توجه به توصیه های خود را. زمانی که متظاهر خود محور رهبر کشور ما صحبت می کند و بدون نگاه کردن به ما فشار دکمه قطع و سپس گوش دادن به تاسف آنهایی که مجبور به ایستادن در کنار او.

بله "ستایش پروردگار" و خدا را شکر سالم و امن.

دیوید فولت ورو بیچ

نامه: بازرسان به طور کلی ضروری است برای اطمینان از دولت صداقت

سال بازگشت من به رهبری یک بازرس کل رسیدگی به اتهام تخلف توسط رهبران ارشد-سطح سازمان با همزمان فدرال مسئولیت. مشخص شد وفاداری به رهبری بود که سازمان در اولویت است. کارکنان می دانستم که به همراه آنها تا به حال برای رفتن همراه; هر گونه انتقاد به "خارج" را به خطر اندازد شغل خود را. با وجود که صادقانه کارکنان ارائه مدارک و شواهد ثابت شده است که مقررات و قوانین نقض شده است.

فوری پیگیری بازرسی جداگانه تیم IG در بر داشت اضافی عملیاتی نقض. سازمان بین فردی پویا یک ظرف غذا بود. "وفاداران" که می خواست برای حفاظت از وضعیت موجود تحت فشار کسانی که بهتر می دانستند اما تضاد رفت و همراه خود را به صرفه جویی مشاغل/مشاغل. خط پایین: فاسد رهبری نقض کرده و اعتماد خود را مسئولیت و ماموریت خود و مردم آن است. به حق این سازمان را "رهبر" و او دست راست مرد بازنشسته شدند اوایل.

این فقط یک مثال از ناگفته های بسیاری است که نشان می دهد چگونه مستقل هدف IG با این نسخهها کار برای اطمینان از صداقت به ماموریت درون دولت فدرال است. بدون آن IGs یکپارچگی نهادهای دولتی که تشکیل شده از انسان خطر تسلیم شدن به خطا به نفع منافع شخصی. IGs گارد صداقت دروازه اجازه می دهد خبرچین از طریق برگزاری قانون/مقررات شکن پاسخگو باشد. این ضروری است برای موفقیت در عملکرد سازمانی.

رئیس جمهور تهمت است وقاحت آغشته و اخراج بیش از حد بسیاری از مردم از صداقت صداقت و نظم و انضباط که در خدمت کشور ما است. محترم تحسین افرادی که برجسته مشاغل خدمات عمومی. به تازگی او آغشته و اخراج جامعه اطلاعاتی IG و در حال حاضر او را از کار اخراج DoD IG همچنین از بین بردن او را به عنوان رئیس این بیماری همه گیر پاسخ پاسخگویی کمیته.

مغلوب ساختن پیشی جستن است به طور سیستماتیک از بین بردن کسانی که میهن پرستان قرار داده است که وفاداری به ملت بالاتر از وفاداری شخصی تهمت خواستار شدند. او جایگزین صادق دروازه-پاسداران با وفاداران. این چیزی است که هوازن انجام دهد. هر آمریکایی باید احساس خطر.

دیوید Bertholf استوارت

چیزهای مهم ما را جشن می گیرند که جهان طبیعی است دوباره

زمانی که جهان طبیعی است که دوباره ما را به نان تست به دوستی ... و خانواده ... و عشق ... و "چیزهای کوچک" و ... پشتکار ... و مراقبت از یکدیگر و ... قهرمانان ... و بسیار سپاسگزار است که ما در آمریکا زندگی می کنند و که به عنوان آمریکایی ها زمانی که وقت آن است که ما رول تا آستین ما و ما تجمع است.

Lynne Cavanaugh, جنسن بیچ



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن