نامه به سردبیر: 12 آوریل سال 2020

نظرTreasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:00 PM EDT May 12, 2020افراد در معرض خطر هستند از یک بسته اقتصاد نه تنها

توسط ABTINNEWS در 24 فروردین 1399

نظر

افراد در معرض خطر هستند از یک بسته اقتصاد نه تنها از ویروس

بسته شدن ایالات متحده' اقتصاد یک اشتباه بزرگ است.

آنچه که باید انجام شود این است که بلافاصله پس از باز کردن اقتصاد است. به همه ارسال بازگشت به کار قبل از آن خیلی دیر است. کسانی که بیمار را در خانه بمانند به هر حال. یا شاید آنها نمی. شاید آنها نیاز به کار خواهد کرد و شانس خود را.

افراد مسن هنوز هم می تواند حفظ شود. هیچ یک از درخواست آنها را به کار.

برخی از افراد مریض و می میرند ؟ شاید. اما وجود بیش از یک راه برای کشتن مردم است. افسردگی عمیق احتمالا کشتن بیشتر, با طولانی مرگ از coronavirus تا به حال خواهد شد. آن زمان برای رفتن به کار می کنند.

چگونه بسیاری از جوان و میانسال خانواده را از دست دادن خانه های خود را انکار و بچه های خود را در یک کالج آموزش و پرورش ؟ چگونه بسیاری از افراد مسن خواهد بود در فقر به عنوان پس انداز خود را در حال به نصف کاهش دهد و یا در سوم? چگونه بسیاری از مردم را مجبور به انتخاب بین گرما و دارو یا غذا و لباس ؟

ما یک کشور غنی است اما نمی تواند غذا خوردن بسیار طولانی مگر اینکه مردم به بازگشت به کار. و نه ما را از گرما و یا نور و یا لباس و یا سایر ضروریات زندگی مگر اینکه مردم بیرون رفتن و انجام کاری که آنها را به ما بدهد.

چاپ پول نمی توان خرید چه وجود ندارد. شما نمی توانید خوردن یا پوشیدن پول است. جالب پاسخ نیست.

وجود دارد هیچ کار در این اقتصاد است که ضروری نیست. هر یک ضروری است به سلامت و رفاه همه ما است.

درمان بر ما تحمیل بدتر از این بیماری چند بار بدتر است.

همه ما می دانیم که اقدامات احتیاطی. اجازه دهید آنها را و رفتن به محل کار. اگر شما مریض را چند روز خاموش کنید خوب و برگردم. درست مثل همیشه.

جیم Kavouras ورو بیچ

جشن 99 تولد در زمان عدم قطعیت

در یک زمان از ترس و عدم اطمینان در یک گروه که خود را "باد های کهنه باشگاه" از فاتح مسکن انجمن جمع آوری شده در چاک Dorman گاراژ به خود را جشن می گیرند 99 تولد. این گروه از پنج بچه ها به طور معمول جمع آوری هر جمعه برای ناهار به داستان و به اشتراک گذاری می خندد و نهفته است.

سه هفته پیش این گروه تصمیم گرفت آن را به بهترین خود را لغو ناهار تجمعات تا زمانی که این بیماری همه گیر را گذرانده بودند. اما به دلیل چاک Dorman پدرسالار از Conquistador, تبدیل 99 روز شنبه, مارس 8, ما "مرد" تصمیم به پرتاب یک جشن تولد در چاک گاراژ اجازه داده است که پنج عضو به همراه چاک همسر و دختر به نشستن شش فوت از هم جدا و هنوز هم لذت بردن از ناهار با کیک تولد و داستان.

چاک Dorman متولد شد و در پترسون نیوجرسی خدمت در گارد ساحلی در طول جنگ جهانی دوم و یار دوران کودکی خود را فرانسیس مک لین 76 سال پیش. چاک تا به حال یک زندگی حرفه ای طولانی با خدمات عمومی برق و گاز Co., و در خدمت دو دوره به عنوان شهردار لیتل فالز, N. J., پس از آن او انتخاب شد به کمیسیون شهرستان. پس از بازنشستگی چاک و همسرش, Fran به فلوریدا نقل مکان کرد جایی که او همچنان به بازی در ابتدا گلف به او 90s.

هر روز چاک کردن در گاراژ خود را ساخت birdhouses به دور به عنوان هدیه به خانواده و دوستان است. به تاریخ به دور بیش از 60 birdhouses که در حال حاضر در واقع در سراسر ایالات متحده و در سراسر جهان است.

تولدت مبارک چاک!

لوول Kafer دان Kenly ارل Thompson, David Lockwood در حال اعضای فاتح "باد های کهنه باشگاه" در استوارت.

فیدر پرنده در خانه خود را می تواند کمک به تسکین تب کابین

بنابراین شما رنج می برند از حاد مورد کابین تب و آرزو شما می توانید به طبیعت ؟ در حالی که ممکن است بهترین ایده با COVID-19 هشدارها در محل شما می توانید حداقل را بخشی از طبیعت مناسب برای پنجره خود را.

با حوصله و بچه ها, و هیچ ربطی به آن را فقط طول می کشد کمی تلاش به راه اندازی فیدر پرنده و در هیچ زمان و در همه درس ها در پرنده شناسی می تواند آغاز خواهد شد.

فلوریدا است با برکت فراوانی از پرندگان است که خواهد شد به طور منظم به یک فیدر پرنده, نه به ذکر است مزاحم سنجاب نیز هست اما در این دوران سخت حتی آنها را نوع از سرگرم کننده به سازمان دیده بان به عنوان آنها سعی کنید به سرقت پرنده دانه را از فیدر.

می خواهید آن را به یک خانواده پروژه ؟ انواع مختلفی وجود دارد از فیدر پرنده است که شما می توانید با یک مقدار محدود از مواد است که شما احتمالا در حال حاضر در اطراف خانه. گوگل "تبادل نظر فیدر پرنده" و شما به سرعت خواهید دید که امکانات تقریبا بی حد و حصر.

اگر شما که دستی با یک چکش وجود دارد کیت تبدیل است که می تواند به نوبه خود دو لیتر بطری نوشابه به یک فیدر پرنده حدود 12 دلار.

بدون در نظر گرفتن راهی که شما برو یک بار فیدر قرار داده شده در نزدیکی یک پنجره با برخی از پوشش گیاهی در اطراف آن پرندگان را نمی خواهد طولانی برای اطلاع از بخت خوب خود را. آمریکای شمالی کاردینالز جیز آبی قرمز شکم دارکوب و انواع کبوترها را به سرعت پیدا کردن خود را فیدر.

اگر بچه شما به دنبال یک پروژه علمی آنها عکس و شناسایی پرندگان در حال دیدن آنها. آنها می توانید گوگل "Cornell Lab of پرنده شناسی" برای مواد مرجع در مورد نحوه شناسایی پرندگان آنها را مشاهده کنید.

به یاد داشته باشید یک پرنده در خود فیدر قطعا به ارزش بیش از دو بوش.

جان نلسون پالم سیتی



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن