لی مدارس' 'گرفتن و رفتن' کارکنان کسب خطر پرداخت و — امیدوارم — برخی از تشکر yous

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 1:15 PM EDT May 29, 2020ممکن است احمقانه به نظر می رسد به بزرگس

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

ممکن است احمقانه به نظر می رسد به بزرگسالان دارد اما به چیزی خاص که کلیک در یک کودک زمانی که آنها خود کارتن شیر با یک مدرسه غذا.

و این که "هیجان" است و تنها رشد از Lee County school district راه اندازی یک جامعه برنامه تغذیه برای کمک به ارائه آن 18 و جوان با وعده های غذایی هنگامی که COVID-19 ویروس توقیف ساختمان مدرسه و چرخد و کلاس های درس را از راه دور و یا مجازی آموزش.

"پدر و مادر بیشتر هیجان زده در مورد مواد غذایی, اما بچه ها بیشتر هیجان زده در مورد گرفتن خود را شیر" گفت: Rhonda Cuthbert آشپزخانه مدیر در ری V. Pottorf مدرسه ابتدایی در فورت مایرز.

"آن را نگه داشتن چیزی عادی برای این کودکان و نوجوانان" او افزود: "به همین دلیل ما اینجا هستیم."

حدود 250 آشپزخانه مبتنی بر کارکنان — از بیش از 800 منطقه گسترده را به شدت به کار در خط مقدم از این بیماری همه گیر, خطر سلامت خود را به مطمئن شوید که بچه های محلی نمی گرسنه. به عنوان یک نتیجه, آنها تنها کارکنان منطقه به دیدن خطر پرداخت اضافه حقوق خود را.

"ما مواد غذایی خدمات کارکنان مشغول به کار در برنامه تغذیه در یک وضعیت منحصر به فرد به دلیل قرار گرفتن در معرض عموم باعث می شود این کار را خطرناک تر گفت:" راب Spicker منطقه سخنگو.

بیشتر: Lee County school district می افزاید: بیشتر سایت های, مسیرهای اتوبوس به 'شتاب و برو" برنامه تغذیه

آن را تنها عادلانه گفت: Lauren Couchois مدیر غذا و تغذیه برای سیستم مدرسه.

"من فکر می کنم این فوق العاده مهم است به رسمیت شناختن است که ما چه کارکنان در حال انجام است جلسه نیاز جامعه اما آن را نیز در معرض خطر را به انجام کار درست در این زمان که ما باید COVID-19 است که چنین یک ویروس مسری," او گفت:. "ما در حال گرفتن هر احتیاط است که ما می توانیم اما آن است که هنوز هم یک خطر است."

بیشتر: اساتید کار دو وظیفه در SWFL بیمارستان را COVID-19 تجارب به کلاس های درس مجازی

کارگران کسب درآمد به طور متوسط $14.52 یک ساعت. کارکنان کار حدود شش ساعت در روز از دوشنبه تا جمعه.

در بالای خود را به طور منظم پرداخت هر کارگر دریافت خود را به طور منظم نرخ ساعتی برابر تعداد ساعت که کار می کنند.

ایمنی باقی مانده است کلید برنامه با آشپزخانه کارگران که مجهز به ماسک و دستکش و سخت به دریافت تمیز کردن وسایل. این مواد غذایی توزیع شده است به اتومبیل در مدارس با کارگران حمل صعود موارد در سینی بنابراین بدون دست-به-دست تماس بگیرید.

تا به امروز هیچ کس نشان داده است علائم به نام بیمار و یا نیاز به آزمایش می شود.

روز جمعه در منطقه است که در ملی "مدرسه ناهار قهرمان روز" و درخواست مردم در جامعه را نشانه نوشتن کارت و پیدا کردن راه های دیگر از گفتن گرفتن و رفتن اعضای هیات ممنون از کاری که آنها انجام می دهند در طول این بیماری همه گیر. این رویداد خواهد span کل انتخاب روز و مردم را تشویق به نشان دادن حمایت خود را از این اتومبیل زمانی که آنها درایو را از طریق خطوط وانت.

"این شگفت انگیز خواهد بود اگر ما فقط یک رژه اتومبیل های آمده از طریق خط با علامت" Couchois گفت. "این فقط می تواند شگفت انگیز برای همه به گرد هم می آیند به عنوان یک جامعه برای نشان دادن قدردانی خود را."

ارائه این خدمات از ساعت 9 صبح تا 12:30 p. m. روزانه.

در حال حاضر دریافت کنندگان غذای رایگان ارائه داده اند صمیمانه تشکر yous به آشپزخانه کارکنان از کارت های خانگی ساخته شده توسط کودکان نو پا به گل و doughnut تحویل از جوامع اطراف.

اما به عنوان Cuthbert مدیر Ray V. Pottorf آشپزخانه توضیح ساده با تشکر از شما به معنای همه چیز را به آشپزخانه خدمه است.

"پرستاران و پزشکان قهرمانان," او گفت:. "ما فقط انجام این کار به خاطر بچه ها."

بیشتر: Lee سرپرست: گرادیان برنامه شامل امکان جولای واقعه با 'اجتماعی فاصله'

به طور معمول, این منطقه خدمت 77,000 وعده غذا در روز. در اولین هفته از گرفتن و رفتن تغذیه برنامه حدود 9000 وعده های غذایی بودند دست از اولیه 22 مدارس و مکان جامعه.

این برنامه پس از گسترش به 27,000 وعده غذا در روز که در حال توزیع در 40 مدرسه سایت. دانبار بالا و بونیتا اسپرینگز مدارس به عنوان وعده غذایی دبستان آشپزخانه که کمک به اطمینان حاصل شود جامعه همکاران "دریافت وعده های غذایی که به آنها نیاز" Couchois گفت.

در حال حاضر وجود دارد 14 سایت های جامعه توزیع مواد غذایی از طریق این برنامه و با وجود 10 اتوبوس های مدرسه ارائه وعده های غذایی برای جوامع است. هر یک از این اتوبوس ها باید حداقل دو مواد غذایی کارگران در هیئت مدیره و ارائه وعده های غذایی به دو یا سه سایت بسته به مسیر.

"تعداد ما فقط در ادامه به رشد روزانه" Couchois گفت. در حالی که این منطقه به احتمال زیاد باز نمی شود و اضافی در مدارس برای توزیع مواد غذایی کارکنان هستند "به طور مداوم به تماشای نیاز و به دنبال در جیب از منطقه ما ممکن است از دست رفته."

آن دسته از کارکنان که در آشپزخانه هنوز در حال کار از خانه در نظر گرفتن بخشی در آموزش های حرفه ای به طوری که آنها هنوز هم می تواند جمع آوری کامل چک. اما کسانی که در جاده و یا ارائه وعده های غذایی از طریق سایت مدرسه می گویند خطر ابتلا به عفونت محدودتر در مقایسه با کمک تغذیه جامعه.

بیشتر: Lee County کلاس 2020 perseveres در زمان COVID-19 تغییر ثابت

این یک کار است که حامل احساسات مخلوط برای کریستال Stowell.

او در میان پنج عضو خدمه آشپزخانه در ساحل جزیره دبیرستان در کیپ کرال. اگر چه او در آشپزخانه, مدیر Stowell باعث می شود یک نقطه از خدمت به وعده های غذایی به وسایل نقلیه هر روز.

"من می خواهم به خارج وجود دارد," او گفت:. "من می خواهم به یکی از افراد در خط مقدم در مقابل قرار دادن یک کارمند در خارج وجود دارد در هر زمان تنها."

گاهی اوقات او احساس می کند مانند "بزرگترین قوی ترین فرد در جهان" در حالی که بار دیگر او frets چرا که او ممکن است به طور تصادفی لمس سمت یک خودرو در هنگام توزیع غذا.

"شما باید مطمئن شوید که شما انجام می دهند همه چیز درست از آنجا که شما نمی توانید آن را به خانه به خانواده خود را," او گفت:. "شما در حال انجام این کار توسط خود شما انتخاب" و آوردن ویروس در خانه به او دو پسر — یک دختر 3 ساله و 9 ساله — یک گزینه نیست.

"وجود دارد که در آن روز من احساس امن و مانند هیچ چیز در حال رفتن به من صدمه دیده و وجود دارد که در آن روز من دریافت ذهنی و من فکر می کنم اگر من حق انتخاب" Stowell گفت.

اما او می داند که آن را به سمت راست تماس بگیرید.

ساحل جزیره بود اواخر علاوه بر تغذیه برنامه باز کردن به عنوان یک سایت مدرسه سه هفته پیش. آن است که تا حدود 300 گرفتن و رفتن غذا کیسه های یک روز و ساده علاوه بر این از شکلات شیر به صف منجر به یک گروه کر از هیجان از جوانترین خواران.

"این خیلی فروتنی به می دانم که آنچه که ما در حال دادن آنها در واقع در حال رفتن به خوردن و در واقع رفتن به نوشیدن و آن را به زباله و آنها که در خطوط زیرا آنها به آن نیاز دارید," او گفت:.

برای اطلاعات بیشتر به روز در مدرسه مسیرهای اتوبوس و تغذیه سایت از گرفتن و رفتن وعده های غذایی بازدید leeschools.net. این منطقه به تازگی راه اندازی یک نقشه برای کمک به خانواده ها پیدا کردن سایت های تغذیه و یا ایستگاه اتوبوس نزدیک به خانه خود را.

اتصال با این خبرنگار: pmccabe@news-press.com



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن