لی مدرسه منطقه برنامه ریزی 'محافظه کار' چالاک بودجه پیش از بازگشت به مدرسه گمنام

پاملا McCabe فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 4:10 PM EDT Jul 15, 2020بسیاری از آنچه که سال تحصیلی جدید را ما

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

بسیاری از آنچه که سال تحصیلی جدید را مانند نگاه در لی شهرستان ناشناخته باقی مانده میان coronavirus همه گیر است به همین دلیل این منطقه را بازگشایی طرح ساخته شده است که با انعطاف پذیری در ذهن.

اقتصادی خرید اینترنتی از این بیماری همه گیر به معنی بودجه حمایت سیستم مدرسه باید چالاک ،

بودجه در حال تنظیم در میان صحبت از اواسط سال کاهش بودجه از دولت قابل ملاحظه شیب در فروش مالیات بر درآمد و نیاز به خرید میلیون ها دلار از تمیز کردن لوازم و دنده محافظ برای کارکنان و دانش آموزان مدارس.

کارکنان توضیح داد: این و خیلی بیشتر به اعضای هیئت مدیره مدرسه صبح روز چهارشنبه در بودجه کارگاه که انجام شد بیش از زوم پلت فرم های ویدئویی و پخش زنده بیش از منطقه کانال یوتیوب.

پاسخ به سوالات شما در: سوال کردم در مورد روز اول مدرسه ؟ ما باید پاسخ.

"آنچه ما می توانیم به شما بگویم این است که بودجه خواهد شد در حال تغییر" گفت: Lee بودجه مدیر کلی Letcher.

او گفت: سیستم مدرسه در تلاش است تا طرح محافظه کارانه عقب نگه بودجه هنگامی که آن را می توانید و پوشش ضرر و زیان آنها به عنوان پاپ تا.

بازگشت به مدرسه تاثیر

در میان کسانی که عدم قطعیت همراه با "قابل توجهی" از هزینه های COVID-19-خاص تجهیزات ایمنی گفت: Ami Desamours منطقه است رئیس امور مالی.

اگر چه خانواده ها را انتخاب چیدن بهترین گزینه برای کودکان خود را برای یادگیری این سقوط آن هنوز نامعلوم است که چگونه هر دانش آموز در لی شهرستان به چهار آموزش مدل های.

نیروی انسانی نیاز خواهد بود بر اساس چگونه خانواده را انتخاب کنید و کارکنان داده خواهد شد و انتخاب در مورد چگونه آنها می خواهند به بازگشت در پاییز نیز هست.

با وجود عدم قطعیت در این منطقه نیاز به برنامه ریزی برای دانش آموزان خواهد شد که برای بازگشت در کلاس مطالعات که به معنی اتوبوس مدرسه نیاز برای اجرای آشپزخانه نیاز به شلاق تا صبحانه و ناهار و کارکنان خواهد شد نیاز به در دست نه تنها به آموزش بچه ها اما حمایت از آنها در عملیات روزانه روز مدرسه.

منطقه متعهد در آن بازگشایی طرح برای ارائه به دانش آموزان و کارکنان با ماسک های صورت و روشن شدن چهره سپر در صورت درخواست. این همراه با لوازم مانند دستمال مرطوب ضد عفونی کننده دست توزیع دستگاه و صابون می تواند هزینه بین $10 میلیون و 15 میلیون دلار.

این شامل تمیز کردن مواد برای متولیان از جمله زیستی-اسپری تمیز است که خواهد شد مورد استفاده قرار گیرد زمانی که مثبت یا presumptive مثبت مورد COVID-19 شناسایی شده است در یک مرکز. گفت: کارکنان آن می تواند کشتن این ویروس در عرض 20 ثانیه است.

هر بار استفاده از مه پاش می تواند هزینه بین $5 ، 000 و $6,000, Desamours گفت.

"به دانش من زمانی که ما در به انجام این خاص شستشو و تمیز کردن آن بوده است نوع یک سایت گسترده چیز — کل مدرسه — دلیل این که شما واقعا نمی تواند دقیقا می دانند که در آن یک فرد است در یک مکان خاص" Desamours گفت.

منطقه است درخواست برای کمک با این هزینه های اضافی را از طریق سازمان مدیریت اضطراری فدرال اما Desamours گفت: این همان استراتژی استفاده شده توسط مدارس سیستم های سراسر کشور.

دانستن است که منابع محدود هستند او ساخته شده آن را یک نقطه گفت: مدرسه منطقه نمی تواند تکیه بر داشتن هزینه های آن تحت پوشش FEMA و باید کاهش هزینه ها در جای دیگر را برای آن در بودجه است.

"آنچه در آن است که ما می تواند به کاهش منظور به جای آن اضافی هزینه های قابل توجهی است که ما انتظار داریم به بودجه سال آینده؟" Desamours خواسته این گروه است. جزئیات دیگر این کاهش ذکر شد.

شیرجه رفتن عمیق تر: امکان بازگشت به مدرسه برنامه ریزی برای رفتن قبل از اینکه لی هیئت مدیره مدرسه یکشنبه. چه چیزی می تواند از آن نگاه مانند?

همچنین سوال شد که چگونه back-to-school طرح اثرات کارکنان مالی با اعضای هیئت مدیره درخواست در مورد همه گیر پرداخت مالی پوشش اگر کسی بیمار می شود و یا نیاز به قرنطینه و همچنین به عنوان آنچه که حق الزحمه در حال بحث برای جایگزین مشاوران و مربیان یا معلمان به نام به پوشش اضافی وظایف هنگامی که مردم کمتر در مدرسه بودم.

هیچ تصمیم گیری ساخته شده اند و در عین حال در این موارد بسیاری از آن نیاز به چانه زنی با معلم و حمایت از کارکنان اتحادیه های کارگری گفت: آنجلا Pruitt رئیس منابع انسانی است.

ترجمه: Lee منطقه مدرسه چشم کاهش بودجه در برابر بازگشایی مدل برای سال آینده را سال تحصیلی

"ما در حال صحبت کردن در تمام این حالات با ما اتحادیه های کارگری و کار را از طریق چگونه ما رسما رفتن به معامله چیزهایی که نیاز به سودا," Pruitt گفت.

این شامل کار کردن یک طرح جایگزین و یا مهمان معلمان.

معلمان می توانند انتظار برای دریافت یک ناشناس نظرسنجی در مورد بازگشت به کار اواخر این هفته با یک مقام رسمی بپرسید در چه برنامه های خود را نزدیک به بازگشت. شروع تاریخ Aug. 10 اما روز دوشنبه سرپرست گرگ Adkins تنظیم شده است برای تصمیم گیری که آیا برای اولین بار بعد از مدرسه نیاز به عقب رانده شود.

دولت موظف است که تمام سیستم مدرسه ارائه در فرد یادگیری این سقوط.

تصمیم بافندگی: Lee سرپرست می گوید: تاریخ شروع مدارس می تواند بسته به تغییر در COVID-19 اعداد تصمیم جولای 20

رفتن به مدرسه است تصمیم سنگینی کارکنان مدرسه و یکی از دلایل تظاهرات صلح آمیز برگزار شد جمعه برای نشان دادن حمایت برای امن back-to-school طرح است.

ابتدا در 4 p. m. روز شنبه, کارکنان مدرسه و جامعه خود هواداران را جمع آوری برای یک "بازگشت امن به مدرسه ماشین رژه" که باد از طریق فورت مایرز از پارکینگ برادوی خرما شام تئاتر پایین McGregor بلوار به منطقه مرکز شهر و بازگشت.

یکی از رویداد, سازمان, شکایت Patty یک مشاور در پارک آلن مدرسه ابتدایی و یک استاد در جنوب غربی فلوریدا استیت کالج, جایی که او می آموزد در مورد موضوعات مرتبط با جوانان در بحران است. او گفت: این رویداد است نه اسپانسر شده از طرف منطقه و یا مدارس است و نه سیاسی.

"همین دلیل است که ما تصمیم به توسعه این رویداد در اتومبیل به طوری که ما می تواند به ما پیام دهید و اجازه دهید ما هیئت مدیره مدرسه و جامعه ما می دانیم که ما می خواهیم برای باز کردن مدارس است. ما می خواهم به عقب بر گردیم در کلاس درس. ما می خواهیم دوباره این روال است که ما می دانیم که کودکان به شدت نیاز دارید در حال حاضر," او گفت:. "اما ضریب ایمنی جلوگیری ما از انجام آن به شیوه ای که در آن ما راحت هستند."

بازگشت امن به مدرسه رژه ماشین

بنابراین آنچه در مورد بقیه بودجه ؟

بازگشت به مدرسه هزینه های نه تنها ابهامات کارکنان نگران هستند.

در سمت چیزهای مثبت و بودجه و مدیر Letcher گفت: بودجه دولت امضا شده توسط رژیم صهیونیستی. ران DeSantis بود "کمی به هیچ اثر" در فلوریدا آموزش و پرورش, سرمایه گذاری برنامه.

این پول از مالیات دهندگان با بودجه به دولت ارسال شد و توزیع به مناطق آموزش و پرورش بر اساس چگونه بسیاری از دانش آموزان در کلاس های درس. پول است و سپس مورد استفاده قرار گیرد برای پوشش هزینه های هستند که دانش آموز, های مربوط به, از کلاس درس مواد به معلم حقوق.

همچنین ثبت نام برآوردهای شرکت برگزار شد در بودجه دولت, آیا به عنوان یک پیشنهاد شروع به افزایش حقوق معلمان به $47,500.

بیشتر: Leon County سرپرست: فلوریدا رژیم صهیونیستی است. DeSantis "گمراه کننده" در مورد معلم پرداخت می آفریند

اما به عنوان بخشی از فرماندار میلیارد دلار وتو لیست منطقه از دست رفته حدود 3.7 میلیون نفر از یک مدرسه به رسمیت شناختن صندوق است که کمک می کند تا با ارائه پاداش به معلمان و کارکنان در مدارس که به دست آورده یک رتبه بهبود یک نامه درجه یا نگهداری دو نامه را افزایش دهد.

"در حالی که از دست دادن یک پاداش برای معلمان و کارکنان آن واقعا هیچ اثر واقعی در بودجه به عنوان ما در حال تلاش برای برنامه ریزی برای کارکنان و چیزهایی که" Letcher گفت.

قرعه کشی پول است که بخشی از آن به طور معمول با توجه به مدرسه مشورتی کمیته برای بهبود دانشگاه. Letcher معتقد است که کمیته های فردی باید به اندازه کافی هزینه های بودجه را به نگه داشتن آن دسته از پروژه های در حال حرکت رو به جلو است.

بیشتر: ULTIMOPREZZO سقوط ورزش رزمی "Plan B" شکل می گیرد برای اولین بار شیوه می تواند شروع Aug. 10

اما کسانی که ضرر و زیان نیست "پایان داستان" گفت: Desamours منطقه است رئیس امور مالی.

"ما اعتقاد داریم که تنها آغاز داستان است و ما انتظار داریم که در طول سال بیشتر از کاهش بودجه را از طریق امکان پذیر است جلسه ویژه رسیدگی به بودجه به دلیل درآمد عمومی کمبود در سطح دولت," او گفت:.

به احتمال زیاد این اتفاق رخ خواهد داد پس از انتخابات نوامبر.

حتی به صورت محلی در این منطقه احساس دینگ کمتر از دلار نورد در از نیم درصد مالیات بر فروش.

بیشتر: اطلاعات بیشتر در مورد Lee County مدرسه درایو از طریق فارغ التحصیلی مشترک با هیئت مدیره مدرسه

این منطقه برآورد شده آن را در حدود 83.8 میلیون دلار در فروش درآمد مالیاتی در این سال, اما کارکنان کاهش یافته است که انتظار به حدود 75 میلیون دلار در ماه مارس به دلیل COVID-19. در حالی که شمارش نهایی نمی شود, شناخته شده برای دو ماه در این منطقه جمع آوری کرده است $72.2 میلیون سال جاری است.

دانستن که در منطقه است حذف آن درآمد انتظار با 31 میلیون دلار برای سال تحصیلی آینده با بودجه مقامات برآورد آن را در حدود 57.8 میلیون سال آینده است.

این "امید" است که برای درآمد به در آمده بالاتر از آنجا که انتظار می رود از دست دادن یک "ضربه بزرگ" به پایتخت بودجه گفت: سارا کاکس یک هماهنگ کننده در کسب و کار خدمات.

در میان چیزهایی که سرمایه صندوق را پوشش می دهد جدید پروژه های ساخت و ساز مانند دروازه دبیرستان و جدید مدرسه ساخته شده در لهیق.

"ما فرار بسیاری از حالات مختلف در مورد چگونه ما به این فکر می بازی اما ما تصمیم به رفتن برای بیشتر محافظه کار تخمین می زند چرا که ما را بسیار به جای مقیاس همه چیز به عقب و در حال حاضر می دانیم آنچه که ما می توانیم به جای ساخت بیش از حد بسیاری از چیزهایی که به ما طرح سرمایه است که ما قادر به پرداخت هزینه" او گفت:.

بودجه تنظیم شده است به آگهی جولای 24 با آزمایشی بودجه شنوایی برای جولای 28. نهایی بودجه تنظیم و به تصویب هیئت مدیره در سپتامبر. 8.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن