لی بهداشت و درمان پوسته پوسته شدن اعمال جراحی الکتیو دوباره به عنوان COVID-19 بیمار شماره خروش

فرانک Gluck فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 3:54 PM EDT Jul 9, 2020لی بهداشت و درمان پوسته پوسته شدن تعداد ا

توسط ABTINNEWS در 20 تیر 1399

لی بهداشت و درمان پوسته پوسته شدن تعداد اعمال جراحی الکتیو انجام آن در بیمارستان های آن در پاسخ به افزایش تعداد COVID-19 بيمار و تیره و تار در بخش مراقبت های ويژه بیمارستان سیستم بالا مدیر گفت: پنج شنبه.

این می آید به سختی دو ماه پس از لی سلامت از سر روش به عنوان فرماندار تگزاس ران DeSantis شروع فاز دوم دولت را بازگشایی.

همه از جمله روش لغو خواهد شد. بلکه تعداد عمل جراحی خواهد بود بر اساس یک بررسی روزانه از بیمار جلد لی سلامت رئیس جمهور و مدیر عامل لری Antonucci گفت: روز شنبه در کنفرانسی تلفنی با خبرنگاران.

پوشش بیشتر: Lee بهداشت خواستار مراقبت ويژه کارکنان به عنوان 9 بیرون از 10 تخت ICU در حال حاضر کامل

"اکثر اعمال جراحی الکتیو در حال اقدامات لازم برای بهبود کیفیت زندگی بیماران ما. و من خدا را شکر برای درک کسانی که روش ممکن است با تاخیر" Antonucci گفت. "این یک اقدام لازم است ما باید برای نگه داشتن بیمارستان های ما از تاخت و تاز کردن و برای رفاه کلی جامعه ما است."

به عنوان پنج شنبه, Lee, بهداشت, مراقبت ويژه شد و در 87 درصد ظرفیت با توجه به سیستم بیمارستان. حدود 64% از آن هواکش در دسترس بودند.

بیشتر شبیه به این: Icu کامل در سه Lee ذغال سنگ بيمارستان به عنوان coronavirus موارد در ادامه به افزایش

به طور کلی 84 درصد از آن تخت بیمارستان بودند در حال استفاده است. نزدیک به یک چهارم از کسانی 311 به عنوان پنج شنبه, بودند بیماران جدا شده برای COVID-19, Antonucci گفت. لی سلامت است به طور متوسط 286 coronavirus بیماران هر روز داده شده در این ماه نسبت به حدود 115 در طول مدت مشابه در ماه گذشته.

"تعداد بیماران ما برای مراقبت در بیمارستان های ما بی سابقه است برای ماه های تابستان. ما شاهد حجم که حدود 35 درصد بالاتر از حد نرمال برای این زمان از سال" Antonucci گفت.

لی بهداشت و NCH سیستم بهداشت و درمان دوباره از سرگیری روزانه جلسات مطبوعاتی در COVID-19 آمار چیزی در آنها متوقف شده بود انجام هفته پیش به عنوان برخی از کسب و کار آغاز شده بازگشایی.

بیشتر: فلوریدا, نوجوانان COVID-19 قربانی دریافت درمان اثبات نشده در صفحه اصلی قبل از مرگ در بیمارستان گزارش می گوید

و: فورت مایرز کلیسا آتش سوزی در رسانه های اجتماعی ادعا می کند آن را عمدا در معرض اعضای COVID-19

NCH تا 120 از آن تخت های موجود از جمله 101 منظم بالغ تخت و 19 برای مراقبت بحرانی بیماران گفت: Jonathan Kling ارشد پرستاری افسر برای سیستم بیمارستان. در مورد اورژانس افزایش بیماران می تواند از گسترش آن 715 مجموع تخت های 1000 به او گفت.

به عنوان روز پنج NCH بود تنها با استفاده از 10 از آن 153, پنکه, Kling گفت.

"ما شاهد بیمارانی که به دنبال درمان برای COVID-19 تغییر جوانتر به متوسط سن 44 سال," او گفت:. "به عنوان یک نتیجه از این بیماران جوانتر آنها کمتر نیاز به مراقبت ويژه و ونتيلاتور استفاده از آنچه که ما در شروع این بیماری همه گیر."

فلوریدا روز پنجشنبه شمارش 232,718 کل coronavirus موارد و 4,111 مرگ و میر.

حداقل 8,191 Lee County ساکنان آزمایش مثبت با توجه به دولت در بخش بهداشت و درمان است. از آن 684 بستری شده اند و 176 فوت کرده اند.

در ذغال سنگ شهرستان 5,487 ساکنان آزمایش مثبت است. از کسانی 392 بستری شده اند و 85 فوت کرده اند.

فرانک Gluck است ناظر خبرنگار با اخبار مطبوعات و ناپل اخبار روزانه. اتصال با او در fgluck@news-press.com و یا در توییتر @FrankGluck



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن