لی سلامت به کارکنان خروج گزینه برای کاهش ضرر و زیان است. در اینجا این است که چگونه بسیاری از زمان ارائه.

لیز فریمن فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jun 25, 2020نزدیک به 900 لی سلامت کارکن

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

نزدیک به 900 لی سلامت کارکنان داوطلب شده اند به ترک و یا زمان را در این تابستان در پاسخ به طرح کاهش نیروی کار اعلام کرد در ماه مه.

از عموم-اجرای سیستم بیمارستان در تلاش است به منظور کاهش نیروی کار خود را در میان اقدامات بنیادی عامل زیان از COVID-19 بیماری همه گیر.

لی سلامت تقریبا 14,500 کارکنان و کار خود را هزینه 1.1 میلیارد دلار در این سال است. سیستم عمل چهار مراقبت حاد بیمارستان ها و بیمارستان کودکان. لی بهداشت تخمین ضرر و زیان از 50 میلیون دلار به $75 میلیون نفر تا پایان سال مالی امسال ، 30.

لی بهداشت نیست به تنهایی به عنوان بیمارستان ها در سراسر کشور مواجه شده اند فاجعه بار چالش های مالی با توجه به همه گیر با توجه به آمریکایی انجمن بیمارستان.

بیمارستان ها از دست داده اند و درآمد حاصل از توقف روش انتخابی و کاهش خدمات دیگر و از افزایش هزینه های محافظ شخصی تامین و خرید تجهیزات برای مراقبت از COVID-19 بيمار. بیمار حجم به طور چشمگیری کاهش یافته چرا که مردم را از رفتن به بیمارستان برای مراقبت از ترس از آلوده شدن.

بیمارستان انجمن تخمین کوتاه مدت ضرر و زیان از 1 مارس تا ژوئیه 1 در حدود $203 میلیارد به بیمارستان. به طور متوسط تاثیر است حدود 51 میلیارد دلار در ماه است.

دولت فدرال ارائه شده است 100 میلیارد دلار برای کمک به جبران بیمارستان از طریق Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی (مراقبت) عمل می کنند.

بیشتر: COVID-19 عفونت در افزایش کودکان و نوجوانان و در جنوب غربی فلوریدا

بیشتر: پزشکی بین المللی امداد رسانی گروه راه اندازی طرح برای مبارزه با COVID-19 در ایممکلی

در پایان ماه مه لی سلامت را عامل ضرر و زیان برای سال hit $47 میلیون, گفت: سخنگوی مریم بریگز گفت.

"ما باید اقدامات برای کاهش غیرضروری هزینه های عملیاتی اما قدر COVID-19 را بر روی ما تاثیر نظام سلامت ما نیاز به اقدام برای تراز ما نیروی انسانی با این حجم از بیماران ما شاهد امروز و در آینده آینده" دکتر لری Antonucci, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت گفت: اعلام طرح کاهش نیروی کار است.

دو داوطلبانه نیروی کار کاهش برنامه ارائه شد. اولین دائمی است "خروج" با یک بسته قطع و دوم تابستان فرصت مطالعاتی از چهار تا شش هفته. این فرصت مطالعاتی را می توان با زمان پرداخت کردن و یا بدون آن.

شده اند وجود دارد 602 کارکنان که ارائه داده اند به ترک شغل خود را بعد از دو ماه و 271 چه کسی گفت که آنها می sabbaticals, Briggs گفت.

تعدادی را که تابستان sabbaticals افزایش می دهد چرا که کارکنان می توانند آن را در هر زمان در طول این سال مالی ،

بیشتر: دکتر اردن Taillon با این نسخهها کار به اعتصاب COVID-19. برادر خود را MLB پارچ جیمسون, است, بزرگترین فن

بیشتر: Lee شهرستان در ضربات تا $450K در مراقبت بودجه برای FGCU COVID-19 بادي مطالعه

Briggs گفت: خروج گزینه خوبی دریافت.

"ما می دانیم که این تصمیم به درخواست برای خروج از یک سازمان است که به راحتی ساخته" Briggs گفت: در یک ایمیل. "ما قدردانی از خدمات این کارکنان به لی سلامت بیماران ما و جوامع در طول دوره تصدی خود و در تصمیم خود برای خدمت و پشتیبانی لی بهداشت در این تلاش است."

کارکنان مجبور به ارائه مدارک توسط مارس 31 به صورت داوطلبانه جدایی بسته است. آنها برنامه ریزی برای مطلع شدن از آخرین هفته اگر آنها تا به حال تایید شده یا نه و با توجه به جدایی تاریخ.

در ذغال سنگ شهرستان NCH سیستم بهداشت و درمان در اواسط ماه مارس تعدیل نیروی انسانی که در آن برخی از کارکنان بودند reassigned دیگران دیدم ساعت کاهش می یابد و اجرایی رهبری در زمان 10% کاهش پرداخت برای کمک به جلوگیری از ضرر و زیان است.

NCH شد طرح 55 میلیون دلار ضرر و زیان در پایان سال مالی امسال ، 30.

شده است وجود دارد هیچ تغییرات به کاهش ساعت یا reassignments NCH سخنگوی شاون مک کانل گفت.

لی مقامات بهداشتی در ماه مه گفت که آنها نمی باید یک هدف برای چگونه بسیاری از کارکنان آن امیدوار بود داوطلب برای هر برنامه اگر چه قصد اجتناب از آینده نیروی کار کاهش است.

"وجود دارد مقدار زیادی از عدم قطعیت در مورد آینده به دلیل COVID-19 اما در حال حاضر که ما در حال توقف تدریجی (در) اعمال جراحی الکتیو و خدمات معمول در وضعیت مالی ما ثبات است," Briggs گفت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن