Lassen, زندان, چهره COVID-19 شیوع سرزنش منبع در سن کوئنتین نقل و انتقالات

انزال زن, Shulman ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:38 PM EDT Jun 26, 2020شیوع این که بیمار نزدیک به 200 نفر در یکی

توسط ABTINNEWS در 7 تیر 1399

شیوع این که بیمار نزدیک به 200 نفر در یکی از Lassen شهرستان زندانها نشان می دهد که پیچیدگی های مبارزه با COVID-19 در بسته چهارم با شهرستان سرزنش دولت برای فرستادن زندانیان شمالی که بعدها تبدیل به توان و حذف.

"من فکر می کنم آن را واقعا نشان می دهد که چگونه مواد منفجره شیوع می تواند در یک محیط مانند آن است" گفت: Richard Egan, یک اطلاعات عمومی افسر Lassen شهرستان است.

زندان, طرفداران شده اند گفت: کالیفرنیا شلوغ زندانها هستند ویروس های بالقوه باغ از اوایل روز از وقوع.

خوشه در کالیفرنیا مرکز تادیبی رشد کرده بود به 186 مورد تأیید از شب جمعه, California Department of Corrections و توانبخشی داده ها نشان می دهد. قرار می دهد که در زندان چهارم در دولت برای این ویروس با همه آن موارد را تایید کرد در دو هفته گذشته. هیچ مرگ و میر گزارش شده در این مرکز تا کنون هر چند CDCR کارمند درگذشت از ویروس و 20 زندانیان ایالت را به عنوان به خوبی.

در طول یک Facebook Live جلسه دوشنبه شب اگان گفت: شیوع بیماری به نظر می رسد برای شروع از انتقال از زندان ایالتی سن کوئنتین زندانیان که در ابتدا آزمایش مثبت برای این ویروس اما بعدا معلوم شد به توان و حذف.

"آن را با برخی از ناامیدی به ما که شما می دانید که رک و پوست کنده جامعه ما بوده است انجام یک کار واقعا خوب برای برخورد با COVID," اگان گفت. "و در حال حاضر ما به نوعی خودمان را با این وضعیت که قرار بر ما."

آن را بلافاصله روشن چرا این شهرستان معتقد است آن دسته از مردم بودند که منبع شیوع زمانی که آنها فقط به پایان رسید تا تست مثبت پس از زندانی در شهرستان لاسن اما شده اند وجود دارد گزارش منفی کاذب تست. خارج از آن سیستم زندان این شهرستان تا به حال 12 مورد تأیید ویروس.

CCC عمومی اطلاعات افسر نمی بازگشت پیام به دنبال اطلاعات جمعه.

که انتقال از بدنام شهرستان مارین زندان — که مبارزه با بدترین شیوع در کالیفرنیا — دولت به دنبال پروتکل اما "در نظرات ما (آن را) واقعا کاملا مطابق با CDC یا California Department of Public Health دستورالعمل" اگان گفت.

بیشتر: Newsom خواستار Imperial County برای بازگرداندن اقامت در خانه سفارش در میان coronavirus خروش

بیشتر: Lassen شهرستان بازگشایی پس از اعمال ترمز; کافه ها و فروشگاه ها در کسب و کار

اگان گفت: زندانیان منتقل شده بودند و نبودند جدا شده و یا قرنطینه اما پس از برخی از سوء ظن است که آنها در واقع بیمار آنها آزمایش دوباره و بسیاری از تبدیل به COVID-19.

کسانی اولیه آزمون مثبت موجب تست توده در مرکز اگان گفت و تست های بیشتر در حال انتظار.

پس از یک کارمند دارای آزمایش مثبت تا کنون مقامات گفت: شیوع همچنین تأکید پتانسیل برای یک زندان خوشه بر بقیه جامعه.

"ما همچنین نگران است که گفت:" باربارا Longo, حادثه فرمانده شهرستان coronavirus تیم.

در همین حال رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom خطاب شیوع بیماری در سن کوئنتین در خود کنفرانس مطبوعاتی روز شنبه اعلام کرد او در نظر گرفته شده برای انتشار چندین هزار کم خطر زندانیان وجود دارد و در سراسر کشور سیستم زندان در ماه جولای 1 برای جلوگیری از گسترش. CDCR نیز گفت: برخی از زندانیان به پایان جملات خود را به هر حال منتشر خواهد شد.

هنوز سن کوئنتین با بیش از 500 موارد ممکن است در نهایت تنها به عنوان اولین دولت زندان به صدها نفر آلوده اگان هشدار داد.

"این ممکن است چیزی شبیه به آنچه که ما در حال رفتن به تجربه" او گفت:. "این ممکن است نوع نشان دادن آنچه ممکن است اتفاق می افتد در اینجا."

بیشتر: مرگ داخل: چرا بیشتر مرگ و میر اتفاق می افتد در Shasta County زندان بازداشت ؟

انزال زن, Shulman را پوشش می دهد یک کمی از همه چیز را برای ثبت شوند. به طور خاص او را دوست دارد به نوشتن در مورد مسائل این جامعه از طریق فرم داستان سرایی. کار او اغلب مراکز محلی جرم امکانات و سیاست و موفق به کسب جوایز برای بهترین نوشته, بهترین کسب و کار پوشش و بهترین گزارش های تحقیقی در کالیفرنیا اخبار انجمن ناشران را بهتر روزنامه های مسابقه. او در توییتر دنبال کنید (@ashulman_RS) او را در 530-225-8372 و برای حمایت از کار خود را, لطفا با عضویت در.

آخرین مطالب