Lassen شهرستان بازگشایی پس از اعمال ترمز; کافه ها و فروشگاه ها در کسب و کار

کاتلین RONAYNE و برایان MELLEY آسوشیتد پرس منتشر شده 2:41 PM EDT 29 مه سال 2020ساکرامنتو (AP) — اولین Californ

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

ساکرامنتو (AP) — اولین California شهرستان به backpedal در آن بازگشایی طرح معکوس خود را دوباره و تصمیم به اجازه می دهد ناهار خوری در رستوران ها و خرید در فروشگاه های پس از تعیین آن را با موفقیت کاهش, آن, اولین, کوچک شیوع کروناویروس موارد است.

Lassen شهرستان صادر شده نظم جدید در اواخر روز پنجشنبه اجازه می دهد کافه ها و فروشگاه ها که قبلا برنده تصویب به بازگشایی دوباره و اجازه می دهد کلیساها سالن و آرایشگاه برای ارسال برنامه به ادامه خدمات خود را.

آن را تنها در زمان یک عفونت است که به چهار نفر دیگر قبل از از راه دور شمال کالیفرنیا تعداد است که به 30000 نفر به طور موقت لغو بازگشایی سفارشات در روز سه شنبه.

دکتر کنت Korver این شهرستان بهداشت عمومی افسر صادر شده یک نظم جدید است که به طور موثر انداخت قبلی فرمان. او گفت که او ساخته شده قبلی تصمیم به دلیل "افزایش تعداد مثبت COVID-19 مورد از 2 تا 5 در یک زمان نسبتا کوتاه است." او گفت: وجود دارد نیز گزارش از رفتار غیر مسئولانه توسط افرادی که آزمایش مثبت است.

این شهرستان تا به حال گزارش نشده است یک coronavirus مورد تا 22 مه وقتی که ساکن است که تا به حال سفر خارج از شهرستان آزمایش مثبت گفت: باربارا Longo, شهرستان, بهداشت و خدمات اجتماعی مدیر.

یک تیم از پرستاران و وزارت بهداشت کارکنان مشغول به کار برای پیگیری کردن هر کسی که تا به حال شده است در تماس با فرد آلوده و آنها را آزمایش منجر به تمام موارد اضافی از جمله همسر اولیه بیمار است.

چندین بیشتر افرادی که در تماس با اولیه فرد آلوده نیز تحت دستور به ماندن در خانه به مدت دو هفته.

قبل از مورد اول تبدیل شده تا این شهرستان ساخته شده بود فشار به صورت گسترده تر تست با وجود بی میلی توسط ساکنان است. یک ایستگاه رادیویی گرفته بود یک بررسی رسمی و بیش از نه نفر از 10 شنوندگان گفت: آنها نمی آزمایش Longo گفت.

Longo گفت که او می خواست برای برطرف کردن شایعات که تنها دلیل وجود دارد هیچ مورد بود چرا که هیچ کس می خواست به تست ترس دیگر خاموش شدن است.

پس از غالب بر دولت به توافق برسند به ارائه 20,000 آزمون شهرستان تقریبا دو برابر تست بیش از سه روز. از حدود 425 آزمایش هیچ برگشتم مثبت هر چند بسیاری از آن ها هنوز در حال بررسی است. سه زندانها در این منطقه تا به حال هیچ مورد شناخته شده.

شهرستان شروع بازگشایی کسب و کار ممکن است 11 دولت تحت هدایت که محدودیت کمتر از یک مورد در هر 10000 نفر از ساکنان در دو هفته گذشته. Lassen شهرستان بیش از حد که با بیش از سه مورد. آن را تا به حال هر گونه مرگ و میر و یا بستری شدن در بیمارستان.

بسیاری از کالیفرنیا روستایی شمال, استان ها دیده می شود چند coronavirus موارد و آنها اولین کسانی بودند که برای دریافت تایید از وزارت امور خارجه به آغاز بازگشایی کسب و کار. چهل و هفت ایالت 58 شهرستانهای استان از جمله Lassen که در حال حاضر تصویب به حرکت با سرعت بیشتری به بازگشایی. آنها می توانید دریافت کنید که تایید بر بستری شدن در بیمارستان تست مثبت نرخ و یا کل مورد بارهای اما آنها باید با ارائه طرح و توضیح داد که چگونه آنها را پاسخ دهند اگر شیوع رخ داده است.

در حالی که Lassen, اولین شهرستان به ابطال آن گواهی به دولت که از آن با خیال راحت می تواند بازگشایی آن را نه تنها در استفاده از ترمز در بازگشت به سوی یک به اصطلاح طبیعی است.

شهرستان هومبولت در کالیفرنیا ساحل شمالی یکی از اولین برای دریافت تایید برای باز کردن رستوران است و در حال حاضر در نظر گرفتن محتاط تر رویکرد پس از سنبله در موارد و اول مرگ و میر. سونوما کانتی گفت: این امر آهسته بازگشایی پس از موج اخیر بوده است.

لس آنجلس است که بیش از نیمی از ایالت تلفات از COVID-19 است در انتظار کلمه در درخواست خود را به جلو حرکت می کند.

سان فرانسیسکو که تا به حال گرفته شده محتاط تر روش روز پنجشنبه گفت این امر اجازه می دهد در فضای باز و سرپوشیده خرید خدمات مذهبی و رویدادهای ورزشی بدون تماشاگر به عنوان ژوئن 15 و به آرایشگاه و سالن مو اجازه بازگشایی در اواسط ماه جولای ، همچنین گفت: این امر نیاز به ماسک یا پوشش صورت در خارج از خانه — حتی در ورزش.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن