Lassen شهرستان backtracks پس از پرش در COVID-19 موارد

کاتلین RONAYNE و برایان MELLEY آسوشیتد پرس منتشر شده 7:27 PM EDT 28 مه سال 2020ساکرامنتو (AP) — کنترل از راه د

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

ساکرامنتو (AP) — کنترل از راه دور شمال کالیفرنیا شهرستان است که تا به حال بوده است, یکی از دولت های دو کشور بدون هیچ گونه گزارش coronavirus موارد در حال حاضر حداقل پنج باعث آن را به طور موقت لغو سفارشات که تا به حال بازگشایی رستوران, خرید و سایر خدمات است.

Lassen شهرستان به حدود 30000 نفر گزارش شده بود هیچ coronavirus موارد تا 22 مه وقتی که ساکن است که تا به حال سفر خارج از شهرستان و بیمار شد با کروناویروس علائم آزمایش مثبت گفت: باربارا Longo, شهرستان, بهداشت و خدمات اجتماعی مدیر.

یک تیم کوچک از 11 پرستاران و دیگر وزارت بهداشت کارکنان به کار می رفت در طول تعطیلات آخر هفته سعی کنید برای پیگیری کردن هر کسی که تا به حال شده است در تماس با فرد آلوده و آنها را آزمایش منجر به تمام موارد اضافی.

"ما در آن حق دور" Longo گفت. "من به شما گفتن ما تماس شب جمعه و من که تست انجام شده, شنبه, یکشنبه و دوشنبه."

چندین بیشتر افرادی که در تماس با اولیه فرد آلوده نیز تحت سفارش به ماندن در خانه به مدت دو هفته دوره کمون برای COVID-19 حتی اگر آنها آزمایش منفی است.

روز یکشنبه در این شهرستان مطلع کسب و کار است که تا به حال شده مجاز به بازگشایی دو هفته قبل از آن که آنها را مجبور به بازگشت به ارائه takeout غذا یا منظقه وانت.

"ما به طور کامل آگاه از خطر است که این ویروس می تواند به جامعه ما از مردم از دیدن زندگی مردم در مناطق آلوده در خارج از شهرستان و یا مردم از دیدن ما در شهرستان است. متاسفانه این اتفاق افتاد و ما در حال حاضر یک مشکل جدی است. ما باید برای جلوگیری از گسترش ویروس در Lassen شهرستان در حال حاضر" دکتر Kenneth Korver این شهرستان بهداشت عمومی افسر نوشت: روز سه شنبه در بهداشت عمومی به منظور.

برای صاحبان دادگاه کافه صبحانه و ناهار در محل خیابان اصلی در سوزان ویل آن به معنای بازگشت به ارائه آن خیابان tacos, آسادا سیب زمینی سرخ کرده و و بیسکویت و استفاده نا مشروع برای رفتن است که آن را به حال اقتباس به طول سختگیرانه تر stay-در-خانه سفارش.

"ما فقط نورد با مشت" گفت: "الکس لوپز که خانواده صاحب رستوران. "ما می دانستیم که چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که دیگر شهرستانهای بازگشایی قبل از آخر هفته روز یادبود. ما می دانستیم که ما می رویم به دریافت موارد است."

از بعد از ظهر چهارشنبه در این شهرستان تا به حال تنها پنج مورد — همه گسترش در جامعه از فرد در ابتدا آلوده. Longo گفت: اولین فرد آلوده تا به حال هر چیزی را انجام نداده نامناسب در ترک شهرستان.

این شهرستان را به تلاش برای گسترش آزمایش در یک درایو از طریق سایت در Lassen, کالج تا کنون تبدیل شده تا بیشتر موارد پس از آزمایش 425 مردم هر چند حدود نیمی از نتایج آن هنوز در انتظار است. کسی که تست مثبت بود و آزمایش شده در مطب دکتر. در مجموع حداقل 814 نفر آزمایش شده است با توجه به شهرستان داده است.

شهرستان شروع بازگشایی کسب و کار ممکن است 11 دولت تحت هدایت که محدودیت کمتر از یک مورد در هر 10000 نفر از ساکنان در دو هفته گذشته. Lassen شهرستان بیش از حد که با بیش از سه مورد. آن را تا به حال هر گونه مرگ و میر و یا بستری شدن در بیمارستان.

آن است که در حال حاضر اولین شهرستان به ابطال آن گواهی به دولت است که در آن می توانید با خیال راحت بازگشایی شده است.

ناهار خوری در رستوران, در-فروشگاه خرید خدمات سالن مو و مذهبی خدمات ممنوع برای حداقل هفت روز. برخی از کسب و کار مجبور به تعطیل پس از rehiring کارکنان بهداشتی تجهیزات و آموزش کارگران در بهداشت.

"آن است که واقعا دشوار است" Longo گفت. "آن را به آرامی گرفته شده. ما می خواستیم برای جلوگیری از این."

کیت Folmar سخنگوی کالیفرنیا بهداشت و خدمات انسانی سازمان گفت: Lassen شهرستان در پاسخ به این موارد نشان می دهد که چگونه دولت را در سیستم قرار است به کار.

"Lassen شهرستان شاهد تغییر در داده های خود را و خود را در بهداشت عمومی افسر تصمیم گرفت به سرعت آن reopenings. در این عادی محلی بهداشت عمومی افسران هستند اول بهترین خط دفاع و بهترین قادر به ارزیابی حقایق در زمین" او در بیانیه ای گفت.

بسیاری از کالیفرنیا روستایی شمال, استان ها دیده می شود چند coronavirus موارد و آنها اولین کسانی بودند که برای دریافت تایید از وزارت امور خارجه به آغاز بازگشایی کسب و کار.

چهل و هفت ایالت 58 شهرستانهای استان از جمله Lassen که در حال حاضر دولت تصویب به حرکت با سرعت بیشتری به بازگشایی. آنها می توانید دریافت کنید که تایید بر بستری شدن در بیمارستان تست مثبت نرخ و یا کل مورد بارهای اما آنها باید با ارائه طرح و توضیح داد که چگونه آنها را پاسخ دهند اگر شیوع رخ داده است.

برای بسیاری از مردم coronavirus باعث خفیف یا متوسط علائم مانند تب و سرفه روشن است که در دو تا سه هفته. برای برخی به خصوص افراد مسن و افراد مبتلا به مشکلات بهداشتی موجود در آن می تواند باعث بیماری شدید از جمله ذات الریه و مرگ است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن