دریاچه اوکیچوبی پایین داره در طول فصل خشک اما چگونه کم خواهد برود ؟

اد قاتل Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 9:12 AM EDT May 27, 2020همیشه تا کمی همیشه تا به آرامی دریاچه اوکیچوب

توسط ABTINNEWS در 8 اردیبهشت 1399

همیشه تا کمی همیشه تا به آرامی دریاچه اوکیچوبی آب سطح خزنده پایین تر است.

صدم یک اینچ توسط صدم یک اینچ است. است که بسیاری با توجه به عظیم دریاچه 730 کیلومتر مربع در اندازه.

به "مایع قلب فلوریدا" آن را به عنوان نامیده شده است به نظر می رسد خیلی از آن خط ساحلی. آب آبی. چمن سبز islands. پوشش گیاهی در امتداد سواحل آن سرسبز و پر رونق است. حیات وحش و پرندگان در همه جا در رفتن در مورد کسب و کار خود را.

آوریل 24, سطح دریاچه اوکیچوبی اندازه گیری در 11.36, پا, با توجه به Army Corps of Engineers. من توضیح دهید که اعداد بعد در این ستون.

چه علائم نشان می دهد این دریاچه کاهش? آنها بسیار ظریف در حال حاضر. مثلا بالای صخره توپ در حال نشان دادن زیر ماهیگیری و مشاهده اسکله در جیسی پارک در نزدیکی شهرستان اوکیچوبی در دریاچه شمالی نقطه.

برای من که همیشه نشانه ای از دریاچه زیر 12 فوت شده را علامت. این همچنین بدان معنی چند چیز دیگر:

  • Boaters نیاز به شروع به استفاده از احتیاط هنگامی که در حال اجرا دریاچه. یک قایق در حال اجرا در سرعت بالا می تواند اعتصاب shoal و یا غوطه ور شی باعث آسیب و یا آسیب.
  • سه تا از قفل کوچک بین لبه کانال ها و دریاچه ها بسته به قایق ترافیک: S-135, J & S Fish Camp; G-36 هنری نهر; و S-127 Buckhead ریج
  • صلیب-دریاچه قایق ترافیک در اوکیچوبی آبراه نیاز به استفاده از احتیاط به عنوان ناوبری کانال عمق است که در 5.30 پا
  • جریان آب به سمت Caloosahatchee رودخانه را به حداقل و یا در نهایت جریان صفر

خوب همه چیز که اتفاق می افتد زمانی که آن کم می شود:

  • نور خورشید می رسد مستغرق آبزیان گیاهی
  • افزایش زیستگاه کمک می کند تا سالم را فراهم مهد کودک برای تعداد زیادی از گونه های ماهی
  • وجود دارد احتمال کاهش مضر ترشحات به سمت مصب تابستان پایان

پس چه یک دریاچه سطح 11.36 پا چیست ؟ این عدد نشان می دهد سطح دریاچه از سطح به عنوان اندازه گیری در برابر سطح دریا است. آن است که یک شاخص از دریاچه عمق بسیار کم عمق است. عمیق ترین نقطه در تمام دریاچه اوکیچوبی حدود 12 فوت هنگامی که آب در سطح متوسط است. بسیاری از آن منطقه کم عمق است به اندازه کافی به وید است که اگر وجود ندارد دهها هزار نفر از تمساح زندگی وجود دارد.

نظر: در این 50 روز زمین بیایید تغییر چگونه ما مدیریت دریاچه O

آیا این به این معنی boaters نمی تواند ماهی ؟ نه در همه. دیوید Crandall از اوکیچوبی گرفتار برخی از خوب باس در اوایل این هفته. من از او پرسیدم اگر آب کم مشکل بود. او گفت: boaters نیاز به مراقب باشید.

"Boaters نیاز به غیر فعال در سمت نقاط و بیکار کردن به آب های عمیق تر قبل از وارد شدن در هواپیما" Crandall گفت. "در غیر این صورت شما ممکن است به فشار قایق خود را خاموش یک تصمیم میگیرد."

چگونه در حال حاضر سطح پشته? وجود دارد یک نگرانی رو به رشد در میان چندین ذینفعان در مورد دریاچه سطح. مارس دامن زد واقعا کسانی که ترس وقتی 16-مساحت شهرستان در جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه دریافت یک رکورد کم 0.25 اینچ از بارش متوسط است. که کامل 2.25 اینچ پایین تر از میانگین ماه مارس. آوریل کمی بهتر بوده است به جز جنوب غربی فلوریدا منطقه از لی ذغال سنگ و مونرو شهرستان که در آن هنوز هم ريختيم.

بیشتر: دعوی: گونه های در معرض خطر آسیب دریاچه O تخلیه

در اینجا برخی از دریاچه اوکیچوبی ارقام برای مقایسه:

  • 11.36 پا (مارس 24 2020)
  • 11.45 پا (مارس 24 2019)
  • 13.24 پا (مارس 24 2018)
  • 9.82 پا (آوریل 24, 2007)
  • 8.82 پا (July 2, 2007, تمام وقت رکورد پایین)
  • 9.64 پا (ژوئن 16, 2011, کم برای سال)
  • 13.16 پا (Jan. 1, 2020)

در اینجا است که چرا این مهم است. از سال 2008 سپاه مهندسان ارتش که مدیریت سطح دریاچه اوکیچوبی تا عمل با استفاده از یک سند به نام دریاچه اوکیچوبی تنظیم برنامه 2008 (LORS08). آن را توسعه داده شد به عنوان یک نتیجه از حوادث فاجعه بار پس از طوفان کاترینا در سال 2005.

در سال 1926 و در سال 1928 دو طوفان, ضربه دریاچه اوکیچوبی ، بیش از 2800 زندگی از دست داده بودند در جاری شدن سیل در لیکساید جوامع مانند مور پناهگاه پورت Mayaca Canal نقطه Pahokee و بل گلید. پرزیدنت هربرت هوور و کنگره مجاز ساخت و ساز از هربرت هوور خاکریز.

آن است که 143 مایل در دور محاصره دریاچه اوکیچوبی و تکمیل شد و در سال 1933. قبل از سال 2008 ارتش سپاه تعیین خاکریز مورد نیاز برای غنی شده برای حفاظت از دریاچه جوامع از جاری شدن سیل در آینده است.

LORS08 خواستار سپاه برای مدیریت دریاچه بین سطح 12.5 پا در ژوئن 1 و 15.5 فوت Dec. 1 در هر سال. این تاریخ مهم هستند زیرا این شش ماه چه floridians تماس با ما می دانیم که فصل طوفان.

مدیریت یک 467,000 هکتار دریاچه با 3 پا طیف وسیعی از عمق شدنی? بنابراین به نظر می رسد. اما فلوریدا غیر قابل پیش بینی بارش باران همیشه می اندازد یک آچار در سپاه' برنامه. برای مثال طوفان گرمسیری پری زیرفشار در سراسر مرکزی فلوریدا در ماه اوت سال 2008 و ریخته 24 اینچ باران در 24 ساعت. دریاچه اوکیچوبی رز 4 فوت در سه هفته. ترشحات دنبال کرد.

بنابراین این دریاچه که در 11.36 پا و زیر 12.5 پا علامت کمی بیش از یک ماه قبل از ژوئن 1. که چیز خوبی است اگر شما زندگی می کنند در نزدیکی سواحل سنت لوسی رودخانه یا Caloosahatchee رودخانه. هر سطح دریاچه بالا که علامت به معنی مضر ترشحات از دریاچه اوکیچوبی در حال آینده راه خود را برای شروع فصل تابستان است. این است که چرا ما تحمل "از دست سامرز" در سال 2013, 2014, 2015, 2016 و 2018.

آنچه در مورد سمی جلبک ؟ در سال های اخیر ما تا به حال به عامل سمی سیانو باکتری ها شکوفه. این دریاچه بزرگ تبدیل کرده است فلورسنت سبز هر تابستان به عنوان کوچک تک سلولی موجودات ضرب و جمع آوری.

دانشمندان مربوط به این بیماری های عصبی مانند بیماری ALS, بیماری پارکینسون, آلزایمر و بیشتر. تحقیقات کشف جلبک ها یافت می شود در هوا می تواند نفس در کسانی که در معرض آن است.

وجود دارد در حال حاضر نشانه هایی از جلبک ها شروع به شکل به عنوان بسیاری به عنوان یک ماه زودتر از سال قبل است. که نمی تواند خوب باشد. اگر سپاه را تخلیه آب از دریاچه اوکیچوبی یا C-44 و C-43 کانال ساحلی در مصب استوارت و فورت مایرز ممکن است در امان خواهد بود این سال است.

است که تا زمانی که بارندگی مقدار متوسط است.

اد قاتل است TCPalm را در خارج از منزل نویسنده است. تبدیل به یک ارزش مشتری با اشتراک TCPalm. برای ارتباط برقرار کردن با Ed, دوست, دوست او در Facebook در اد قاتل او را دنبال کنید در توییتر @tcpalmekiller یا ایمیل او را در ed.killer@tcpalm.com.



tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن