دریاچه اوکیچوبی ترشحات به سنت لوسی رودخانه بعید است در حال حاضر

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 3:39 PM EDT 26 مه سال 2020با وجود تمام باران در ساحل گنجینه بی

توسط ABTINNEWS در 6 خرداد 1399

با وجود تمام باران در ساحل گنجینه بیش از آخر هفته, دریاچه اوکیچوبی ترشحات باقی می ماند و بعید است — در حال حاضر است.

حجم انبوهی از باران — از جمله گزارش 14.5 اینچ در جنوب شرقی شهرستان سنت لوسی با توجه به خدمات ملی آب و هوا — سقوط نمی کند در 1.5 میلیون هکتار از مرکزی فلوریدا است که تخلیه به دریاچه O.

"باران سنگین در سواحل شرق" تیم Sedlock یک هواشناس در خدمات آب و هوا در ملبورن روز دوشنبه گفت:. "وجود ندارد که مقدار باران در داخل وزارت امور خارجه در شمال دریاچه اوکیچوبی شاید نیم اینچ به اینچ."

بیشتر باران های سنگین لغو برخی مراسم روز یادبود

بیشتر باران پیش بینی شده است در هفته آینده در دو گنج ساحل و داخل کشور Sedlock گفت: "اما باران نمی خواهد به عنوان گسترده به عنوان با سیستم که رفت و از طریق بیش از آخر هفته."

بیشتر: بیشتر باران ممکن است به عنوان سیستم حرکت شمال

دریاچه ای به ارتفاع حدود 11 فوت و 3 اینچ صبح روز دوشنبه به دست آورد تنها یک دهم اینچ از جمعه. که تقریبا 2 پا در زیر دریاچه در ارتفاع متوسط برای 26 ماه مه (13 پا 1⅝ اینچ) و بیش از یک پا زیر ارتفاع سپاه مهندسان ارتش می خواهد دریاچه به تاریخ 1 ژوئن شروع تابستان فصل بارانی.

"ما اعتقاد داریم این دریاچه در یک نسبتا خوب نقطه در حال حاضر رفتن به فصل مرطوب فرض کنید ما میانگین بارش" سخنگوی سپاه جیم Yocum روز دوشنبه گفت:. "اما ما به ندرت دقیقا همان چیزی است که به طور متوسط می گوید: ما باید دریافت کنید."

بیشتر: همواره در سطح پایین و بد برای دریاچه ای محیط زیست, کارشناس می گوید:

سپاه می تواند انتشار آب از طریق سنت لوسی قفل و سد و به سنت لوسی رودخانه به سطح پایین تر از C-44 کانال که متصل دریاچه ای و رودخانه است.

برای چند هفته اخیر سپاه نگه داشته است کانال سطح از گرفتن بیش از حد بالا اجازه می دهد آب از C-44 به جریان به دریاچه O. بهتر است نه به آزادی کانال آب به رودخانه به دلیل:

  • تازه کانال آب می تواند به کاهش تنش شوری در به طور طبیعی لب شور رودخانه خور
  • کانال آب می تواند سمی شکوفه جلبک است که می تواند گسترش به خور.

250 فوت مربع جلبک های سبز-آبی شکوفه گزارش شد مه 19 در انتهای غربی از کانال درست در زیر پورت Mayaca قفل و سد. شکوفه بیش از حد سمی به نوشیدن اما به خوبی در زیر آستانه برای بودن بیش از حد سمی به لمس, با توجه به فلوریدا اداره حفاظت از محیط زیست.

تایلر Treadway است environقبال ایران را که دارای تخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن