دریاچه اوکیچوبی شکوفه جلبک خالص 5 میلیون دلار در کمک های مالی دولت برای کمک به نظارت بر جلوگیری از آنها را

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:51 AM EDT Jul 29, 2020دو کمک مالی دولت جمعا به مبلغ 5.2 میل

توسط ABTINNEWS در 8 مرداد 1399

دو کمک مالی دولت جمعا به مبلغ 5.2 میلیون کمک خواهد کرد که بهتر نظارت شکوفه جلبک در دریاچه اوکیچوبی و کمک به حفظ جلبک تغذیه فسفر و نیتروژن از دریاچه.

رژیم صهیونیستی. ران DeSantis اعلام کرد که کمک های مالی این هفته بر اساس توصیه هایی از دولت جلبک های سبز-آبی نیروی کار.

جنوب فلوریدا مدیریت آب منطقه را با استفاده از 3 میلیون دلار به پرداخت هزینه برای یک پروژه به حذف بیش از 15000 پوند از فسفر بیش از سه سال از یک کانال وارد 730-مایل مربع دریاچه. که در مورد وزن از بزرگترین آفریقایی فیل گاو.

دانشگاه فلوریدا آتلانتیک بندر شعبه موسسه اقیانوس شناسی در فورت پیرس را با استفاده از یک $2.2 میلیون دالر برای آن مضر بلوم جلبکی ارزیابی دریاچه اوکیچوبی (HALO) یک ترکیب دولت از هنر فن آوری و در محل کار به بهتر نظارت شکوفه و درک شرایط است که علت آنها.

این منطقه دارای یک قرارداد با شرکت Ferrate راه حل برای ساخت یک مرکز در دریاچه ای شمال شرقی ساحل به حذف مواد مغذی در درجه اول فسفر از یک کانال تخلیه تیلور Creek/Nubbin سلوق آبخيز قبل از اینکه آب به دریاچه.

سایت انتخاب شد به این دلیل که آبخيز است "یک نقطه داغ با بالا و مواد مغذی زیاد به این دریاچه گفت:" شان Sculley منطقه دریاچه و رودخانه اکوسیستم مدیر.

بیشتر: ضبط مقادیر فسفر جریان به دریاچه اوکیچوبی

این روند نیز حذف نیتروژن یکی دیگر از جلبک ها تغذیه مواد مغذی از آب Sculley گفت: اما در منطقه پرداخت و با توجه به چه مقدار فسفر است که حذف شده است.

تسهیلات است که انتظار می رود به بالا و در حال اجرا در حدود یک سال Sculley گفت.

بندر شعبه اعطای آن هاله پروژه پرداخت خواهد شد:

  • در سایت, با دست آب نمونه جلبک در دریاچه O.

به مدیریت آب منطقه طول می کشد آب نمونه هر هفته گفت: اردن Beckler یک بندر شعبه استادیار پژوهشی "و ما به نمونه ها در همان سایت در هفته آنها نیست."

آب تست شده است برای حضور جلبک های سبز-آبی و سموم است. نتایج این منطقه نمونه ها ارسال شده در فلوریدا گروه حفاظت از محیط زیست را بلوم جلبکی داشبورد. بندر شعبه داده خواهد شد ارسال شده در HALO.GCOOS.org.

  • توسعه دو مدل یکی با استفاده از هوش مصنوعی و طبیعی با استفاده از فرایند پیش بینی برای پیش بینی زمانی که و که در آن شکوفه جلبک رخ خواهد داد در این دریاچه است.
  • مطالعه رسوب در دریاچه پایین برای دیدن مقدار از مواد مغذی به سلول های جلبک و مواد سمی در آن وجود دارد و چگونه آنها را تبدیل به حالت تعلیق در آب است.
  • با استفاده از یک کنترل از راه دور قایق بادبانی به نمونه آب در دریاچه. Beckler آزمایش مشابه قایق ویلا در یک هفته دو ماموریت در ماه فوریه 2019.

بیشتر: هواپیماهای بدون سرنشین قایق بادبانی می رود به دنبال جلبک های سبز-آبی در دریاچه اوکیچوبی

  • نصب از راه دور-کنترل کیفیت آب و مانیتور شناخته شده به عنوان زمین/اقیانوس Biogeochemical رصدخانه یا LOBOs, در دریاچه.
  • استفاده از ماهواره برای نظارت شکوفه جلبک رشد در دریاچه.
  • مطالعه هوابرد سموم از شکوفه جلبک. درجه نمونه خواهد بود در شعبه بندر قایق های انجام نمونه آب و کارکنان در نظر گرفتن نمونه آب را باید بینی خود را swabbed قبل و بعد از رفتن در دریاچه به دنبال سمی سلول.

بیشتر مردم در امتداد سنت لوسی رودخانه نفس در سموم از شکوفه جلبک

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب