فقدان صاحب ملک پاسخ می تواند تاثیر Indian River County, ساحل, renourishment پروژه های

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:48 PM EDT Jun 24, 2020INDIAN RIVER COUNTY — بی اموال صاحبان این

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

INDIAN RIVER COUNTY — بی اموال صاحبان این شهرستان نگران نزدیک به 25 میلیون دلار در renourishment پروژه می تواند شسته شوند.

این شهرستان تا به حال plannedto بازسازی تپه های شن و ماسه در حدود 9 مایل از خط ساحلی است که پایدار فرسایش و آسیب در طول چهار سال گذشته از طوفان دوریان ایرما و متی.

بزرگتر از دو پروژه 6.6 کیلومتر از گنج در سواحل پارک ساحلی جنوبی به لاک پشت دنباله ساحل پارک انتظار می رود که هزینه حدود 14.8 میلیون. 2-کشش مایل از دریا بیشه جنوبی به Moorings است برآورد هزینه حدود 9.9 میلیون.

بیشتر: هندی, رودخانه, ساحل Vero مقامات نگران تر ساحل فرسايش پس از طوفان دوریان

این شهرستان به تازگی تعمیر 3.1 مایل از شمال Seawatch آپارتمان در سواحل رودخانه به Riomar گلف در ساحل Vero.

بیشتر: Indian River County تصویب اضافی $1.9 میلیون دلار برای تعمیر ساحل فرسایش

بیشتر: شهرستان شن و ماسه-renourishment پروژه برای شروع Nov. 1 در ورو طوفان آسیب دیده سواحل

این شهرستان نیاز به کسب اجازه از حدود 90 درصد از صاحبان اموال در هر بخش به جای شن و ماسه در سواحل آن را به صورت موثر و صرفه جویی در هزینه های عمومی کار می کند مدیر غنی Szpyrka گفت: شهرستان کمیسیون روز سه شنبه. اما تقریبا 60 ٪ از بسته صاحبان در بخش های کوچکتر و در حدود 43 درصد بزرگتر یکی نیست پاسخ به چند طریق پست درخواست, او گفت:.

بدون اجازه این شهرستان را مجبور به کار در اطراف ملک ایجاد شکاف در تپه های شن و ماسه Szpyrka گفت. شکاف می تواند بیشتر ایجاد فرسایش و از دست دادن شن و ماسه این شهرستان به صرف میلیون ها نفر برای قرار دادن در سواحل, او گفت:.

شهرستان کارکنان می تواند تنظیم انتظارات برای مالک پاسخ بیش از حد بالا سابق ساحلی هماهنگ کننده منابع Kendra مقابله گفت: این کمیسیون است. 3.1 مایل پروژه تا به حال 88% easements و هنوز هم عملی پروژه, او گفت:.

این شهرستان در خطر از دست دادن $17.5 میلیون فدرال و کمک مالی دولت اگر نتواند برای انجام این پروژه گفت: مقابله. شهرستان مقامات می گویند آنها هنوز هم می خواهید برای انجام این پروژه امیدوارند اموال صاحبان پاسخ خواهد داد به زودی.

کمیسیون تاخیر در نظر گرفتن هر گونه اقدام در این موضوع تا پس از کانتی در ساحل و ساحل حفاظت کمیته مشورتی می تواند بحث در مورد آن. تلاش اضافی مورد نیاز از جمله ضربه زدن بر روی درب دادن صاحبان پاسخ مهلت و ارسال هواپیماهای بدون سرنشین عکس نشان میدهد که چگونه شکاف در این پروژه می تواند قرار داده و اموال در معرض خطر بیشتر فرسایش کمیسیون گفت.

به عنوان یک جایگزین, شهرستان می تواند در انجام کار فقط یک بخش گفت: کمیسر پیتر o'bryan.

این پروژه مورد نیاز است گفت: این کمیته رئیس کریس Hendricks.

"برای قرار دادن شن و ماسه در ساحل است که پاسخ ندارد" Hendricks گفت: کمیسیون. "از آن محافظت همه ما است. من فکر می کنم ما مسئولیت اصلی. به همین دلیل ما به نام ساحل Vero. بدون شن و ماسه در آن تپه نمی توان آن را یک ساحل بسیار طولانی است."

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.

آخرین مطالب