قاتل از پورت سنت لوسی مرد مرده یافت در ماه ژانویه در بندر Mayaca پارک محکوم به زندگی در زندان

ملیسا E. Holsman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 11:53 AM EDT Jul 14, 2020استوارت — هفت ماه پس از بدن یک پورت

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

استوارت — هفت ماه پس از بدن یک پورت سنت لوسی مرد پیدا شد در بندر Mayaca پارک مرد متهم به قتل او به زودی آغاز خواهد شد در خدمت یک عمر در زندان ایالتی.

هفته گذشته بیلی بیکر, 60, التماس هیچ مسابقه به قتل درجه دوم از شان تکان دادن, 25, که کشف شد, dead on Jan. 25 توسط توماس Chesnes, استاد زیست شناسی در نخل در ساحل اقیانوس اطلس دانشگاه و یکی از Chesnes دانشجويان.

بیشتر: PSL مرد بازداشت به اتهام قتل 4 ماه پس از انسان مرده را در یک پارک

بیکر از 1700 بلوک شرق خیابان بریزبن در پورت سنت لوسی دستگیر شد و چهار ماه بعد از وحشتناک پیدا کردن و به اتهام ضرب تیراندازی تکان دادن در Jan. 21 با توجه به سوابق دادگاه.

اثر انگشت استفاده شد برای شناسایی تکان دادن که مقامات گفته شده بود به ضرب گلوله یک بار در سر و دو بار در قفسه سینه.

تکان دادن خواهر کاترین تکان دادن گفت که او صحبت می کرد با برادر او یک هفته قبل از او یافت در پارک. او گفت: او در روز درگذشت او قرار بود با یک دوست دور از پورت Mayaca پارک.

کارآگاهان با استفاده از تلفن همراه پرونده برای ردیابی تکان دادن تلفن مکان های بین Jan. 20 Jan. 25 و همچنین برای دیدن که شماره تلفن او تماس و ارسال پیامک. تکان دادن نام و پیامک بیکر چند بار سوابق نشان می دهد.

بیشتر: مرد مرده در بندر Mayaca پارک به یاد خواهر و برادر به عنوان "بسیار خلاق'

تکان دادن GPS محل سکونت سوابق و نظارت تصویری از فروشگاه ها و نزدیک به خانه نشان داد کارآگاهان در روز او را در اعتقاد به درگذشت, تکان دادن دیده می شد با بیکر. تلفن همراه پرونده نیز نشان داد در یک نقطه تکان دادن تلفن را متوقف pinging برج های تلفن همراه معنی آن بود که استفاده نمی کنید در حالی که بیکر در ادامه به پینگ برج های سلولی.

با استفاده از تلفن همراه سوابق مقامات معتقد بودند در روز تکان دادن کشته شد او سفر از بندر سنت لوسی به Indiantown سپس به اوکیچوبی و به پایان رسید تا جنوب از بندر Mayaca پل جایی که او به ضرب گلوله کشته شد.

زمانی که محققان توسعه یافته منجر می شود که با اشاره به بیکر آنها واقع او در جنسن بیچ و او موافقت کرد برای رفتن به کلانتر, برای مصاحبه.

پخته در ابتدا تضاد خود را چند بار در طول مصاحبه خود را با او از جمله جایی که او بعد از کشتن. او در نهایت بستری داشتن تکان دادن خود را در ون روز از قتل اما گفت که او می خواهم او کاهش یافته در پورت سلرنو رستوران که محققان بر این باور بود نادرست است.

سوابق نشان می دهد در ماه مه بیکر بود با اتهام های جنایی با استفاده از شناسایی شخصی و در اختیار داشتن ساختگی گواهینامه رانندگی.

در ژوئن 1, او به اتهام قتل درجه اول با یک اسلحه گرم.

مرتبط با: نخل در ساحل اقیانوس اطلس استاد دانشگاه می یابد بدن در کلاس سفر در شهرستان مارتین

در طول یک ماه جولای 10 تغییر تقاضای دادرسی بیکر التماس هیچ مسابقه به کاهش اتهام قتل درجه دوم است که ناخواسته به قتل; در اختیار داشتن اسلحه گرم توسط یک ممنوع فرد; در اختیار داشتن ساختگی گواهینامه رانندگی و جنایی با استفاده از اطلاعات شناسایی شخصی.

او محکوم به زندگی در زندان در علاوه بر این به دو تا 15 سال زندان محکوم و یک دوره پنج ساله که پرونده های دادگاه نشان می دهد او به شما خدمت می کنند در همان زمان.

بیکر که هنوز هم در شهرستان مارتین زندان است که در آزادی مشروط از آلاباما برای دو زندگی جملات برای سرقت که برای او خدمت 15 سال در زندان است. او برجسته حکم در آلاباما برای آزادی مشروط نقض و شکست به نظر می رسد در دادگاه.

بیشتر: کارآگاهان بررسی مرگ مشکوک مرد بر روی آبراه اوکیچوبی

ملیسا E. Holsman است که در امور حقوقی خبرنگار TCpalm و گنج ساحل روزنامه ها و نویسنده ها و شرکت میزبان از شرایط نامشخص یک جنایت واقعی پادکست. برای در عمق منحصر به فرد و شکستن امور حقوقی پوشش مطمئن باشید برای عضویت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب