عدالت برای Geroge تظاهرات: اقدام خارج از کاخ سفید دهید امنیت فوق العاده در مغلوب ساختن پیشی جستن Mar-a-لاگو

اولیویا هیچکاک پالم بیچ پستمنتشر شده 4:31 PM EDT 31 مه سال 2020پالم بیچ — روز از تظاهرات در برابر کاخ سفید بیش

توسط ABTINNEWS در 12 خرداد 1399

پالم بیچ — روز از تظاهرات در برابر کاخ سفید بیش از جورج فلوید مرگ خواسته اند اقدامات امنیتی اضافی خارج Mar-a-لاگو رئیس دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن "زمستان کاخ سفید" در پالم بیچ می گویند اجرای قانون محلی مقامات.

در بعد از ظهر یکشنبه بیش از یک دوجین مشخص شده و بینام و اجرای قانون وسایل نقلیه می تواند دیده می شود در سمت غرب جنوب بلوار پل در مقابل Mar-a-لاگو و در بلوک شمالی از مغلوب ساختن پیشی جستن اموال.

بیشتر: تظاهرات مسالمت آمیز پاپ تا بر روی گنج ساحل به صدها نشان در پاسخ به جورج فلوید مرگ

اضافی گشت با افسران از پالم بیچ اداره پلیس پالم بیچ شهرستان کلانتر دفتر و سرویس مخفی آمریکا یک "اقدام احتیاطی" در نور از سراسر کشور ناآرامی های ناشی از فلوید مرگ دوشنبه به عنوان مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین برگزار زانو خود را به Floyd گردن گفت: پالم بیچ یک سخنگوی پلیس مایکل Ogrodnick.

او نمی خواهد بحث در مورد جزئیات اقدامات امنیتی اضافی اما گفت که او تا به حال شنیده ام از هر گونه نگرانی های ایمنی تا کنون در خارج از مغلوب ساختن پیشی جستن اموال.

در سراسر تهمت ریاست جمهوری Mar-a-لاگو شده است یک محل تجمع برای تظاهرات های متعددی برخی خواستار خود را برای استیضاح و دیگران مانند این ماه "Trumptilla" یک ناوگان از قایق ها ساخته شده است که راه خود را پایین intracoastal به Mar-a-لاگو و بازگشت ستایش رئیس جمهور کار می کنند.

هر چند صدها نفر جمع شده اند این آخر هفته برای تظاهرات مسالمت آمیز در پالم بیچ شهرستان, برخی فقط در سراسر پالم بیچ, هیچ کدام, عبور از روی پل به جزیره.

در همین حال معترضان روز شنبه با پلیس در خارج از کاخ سفید و در سراسر پایتخت کشور است.

حتی به عنوان آنها متوقف ترافیک در پایتخت کمربندی و فریاد زد: فحاشی در ناوگان ریاست جمهوری هلیکوپتر که انجام تهمت بازگشت به کاخ سفید روز شنبه تظاهرات پراکنده در سراسر شهر باقی مانده عمدتا صلح آمیز است.

بیشتر: Mar-a-لاگو دستگیری: چگونه امنیت با این نسخهها کار در مغلوب ساختن پیشی جستن باشگاه نقض توسط زن چینی با نرم افزارهای مخرب آلوده

اما نیز وجود دارد نشانه هایی از افزایش تنش به عنوان برخی از پرتاب بطری در سرویس مخفی عوامل و پلیس در نزدیکی کاخ سفید است. افسران در پاسخ به شلیک گاز اشک آور برای متفرق کردن جمعیت. این سی گارد ملی پیوسته دیگر نیروهای زرهی در میدان لافایت در نزدیکی کاخ سفید در تلاش برای کنترل معترضان.

"Don't run! را اجرا کنید!" برخی از فریاد زد که پلیس و معترضان در خارج از پارک شنبه شب.

پلیس با پوشیدن کلاه ایمنی و برگزاری سپر تشکیل یک خط بین معترضان و کاخ سفید یک نقطه داغ در شهر در سراسر بسیاری از شنبه شب.

در زمان برخی از معترضان تلاش برای دست کشیدن بیش از موانع موقت و یا رویکرد افسران هر چند هیچ کدام به نظر می رسد به نزدیکی قد بلند حصار در کاخ سفید است. حداقل یک وسیله نقلیه در آتش بود چند بلوک شمالی از کاخ سفید و آتش نشانان نیز در پاسخ به یک کوچه آتش در نزدیکی کاخ سفید است. یک ایستگاه تلویزیون محلی گزارش داده است که فروشگاه ها در شهرستان تونی محله جورج تاون حال سوار ویندوز.

"متعدد" عوامل ویژه و لباس شخصی ماموران مجروح شدند که برخی از معترضان پرتاب آجر و سنگ و بطری های آتش بازی در افسران و مقامات گفت.

Mar-a-لاگو شده است و در مرکز چندین نقض امنیت پس از مغلوب ساختن پیشی جستن رئیس جمهور شد. در ژانویه سال 2020 هانا Roemhild و 30 از طریق شکست های متعدد بازرسی در خارج Mar-a-لاگو باعث افسران برای باز کردن آتش بر روی ماشین اجاره. پس از شش مایل تعقیب مقامات پنجه او به زمین در غرب پالم هتل.

Roemhild یک کانکتیکات ساکن اتهام دستگیر شد از جمله تشدید حمله به مأموران اجرای قانون. او انتظار می رود که به صورت فدرال اتهامات و همچنان در بازداشت در پالم بیچ شهرستان زندان است. وکیل او گفت که او دارای سابقه ای طولانی از بیماری های روانی. مقامات آن گفت: به نظر نمی رسد که او به عمد هدف قرار Mar-a-Lago.

در مارس 2019, یوجینگ ژانگ, 33, موجب نگرانی های امنیتی زمانی که او در تلاش برای به دست آوردن ورود به Mar-a-لاگو در حالی که حمل چهار تلفن همراه به یک کامپیوتر چینی دو گذرنامه یک دیسک سخت خارجی و یک درایو انگشت شست.

ژانگ شد و در نهایت به جرم دروغ گفتن به Mar-a-لاگو و محکوم به هشت ماه در زندان است. در آن زمان از صدور حکم او در حال حاضر صرف این مقدار زمان در زندان پس از او تبدیل شده بود به مقامات مهاجرت به تبعید و بازگشت به چین است.

در دسامبر 2019, جینگ لو, 56 بود که مواجه با این باشگاه خصوصی امنیتی و افسران ترک گفته اما او بازگشت به عکس, مقامات گفت.

در فوریه سال 2010 او را از اتهام تجاوز به حریم دیگران. اما او در بر داشت به جرم مقاومت در برابر دستگیری هنگامی که ماموران بعد از آن او را متوقف بر ارزش خیابان در پالم بیچ.

در نوامبر سال 2018 یک دانشگاه ویسکانسین دانشجوی فریب خورده سرویس کردم و گذشته امنیت در یک تونل زیرزمینی در طول روز شکرگزاری ، آن را در زمان 20 دقیقه قبل از او دستگیر شد. نقض رخ داده است و روز پس از روز شکرگذاری به عنوان تهمت و خانواده اش دیدار شد.

ایالات متحده آمریکا امروز کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن