قاضی محدودیت های رژیم صهیونیستی است. Newsom اورژانس قانون

DON THOMPSON, آسوشیتد پرس منتشر شده 9:42 PM EDT Jun 13, 2020ساکرامنتو (AP) — قاضی کالیفرنیا روز جمعه طرفه با ق

توسط ABTINNEWS در 25 خرداد 1399

ساکرامنتو (AP) — قاضی کالیفرنیا روز جمعه طرفه با قانونگذاران جمهوری خواه که گفت: رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom تجاوز قدرت خود را با ده ها تن از اورژانس سفارشات در طول coronavirus بحران است که همه چیز را تغییر داد از چه در جلسات عمومی انجام می شود به زمانی که مستاجر می تواند اخراج شود.

Orange County Superior Court Judge پری پارکر تنها متوقف یکی از سفارشات مربوط به انتخابات ماه نوامبر است اما دستور Newsom به خودداری از سفارشات جدید است که ممکن است به عنوان تفسیر غاصب مقننه مسئولیت ها.

قاضی به نظر می رسد به اتخاذ و بدون تغییرات پیشنهادی منظور شده به او توسط GOP Assemblymen جیمز گالاگر و کوین Kiley که به چالش انتخابات سفارش.

پارکر منع Newsom "از بیشتر ورزش هر قدرت قانونی در نقض کالیفرنیا قانون اساسی و قابل اجرا در قانون به طور خاص از یک جانبه اصلاح, تغییر و یا تغییر موجود قانونی قانون و یا ساخت جدید قانونی قانون است." او برنامه ریزی یک جلسه در ماه ژوئن 26 به نظر صدور دستور مقدماتی.

"این یک پیروزی برای جدایی از قدرت" به قانونگذاران گفت: در یک بیانیه مشترک. "فرماندار ادامه داد: به گستاخی قانونگذاری توسط فیات بدون ورودی و بدون روند مشورتی ارائه شده توسط قوه مقننه است. امروز شعبه قضایی در نهایت به او بررسی کنید که مورد نیاز بود و این که قانون اساسی نیاز دارد."

دولت و دادستانی کل ارجاع سوالات به دفتر والی چون او مشتری خود را در مورد.

Newsom سخنگوی جسی Melgar در بیانیه ای گفت که "ما نا امید در این اولیه حاکم و نگاه به جلو به فرصت مختصر دادگاه در این مسائل است."

Newsom گسترده و بارها و بارها مورد استفاده خود را اجرایی و اضطراری اقتدار در اولین هفته از این بیماری همه گیر به تقریبا تعطیل دولت و اقتصاد آن است. او تا به حال حمایت های فدرال و دادگاه های ایالتی است که مسدود شده قبلی چالش ها به تلاش های خود را به سرعت گسترش coronavirus.

ریچارد Hasen, یک استاد حقوق و علوم سیاسی در دانشگاه کالیفرنیا در ایروین گفت پارکر منظور به نظر می رسد برای جلوگیری دستور اجرایی "خواهد بود که تعلیق یا تغییر قانونی قانون و یا بیشتر ورزش 'مقننه.'"

"وجود دارد می تواند البته اختلاف نظر در مورد آنچه که بدان معنی است که در زمینه خاص دستور اجرایی" او گفت:.

اروین Chemerinsky رئیس دانشکده حقوق در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی گفت: قاضی را سفارش می گوید: "تنها که فرماندار نمی تواند سفارشات مسئله که نقض قانون است."

"پاراگراف در جهت مبهم است, اما من فکر می کنم آن را به وضوح نمی ناکرده همه دستور اجرایی فقط کسانی که خلاف قانون اساسی یا نقض قوانین," او گفت:.

قانونگذاران از هر دو حزب سیاسی با انتقاد Newsom یک دموکرات برای به اندازه کافی آنها از جمله در خود گسترده اظهارات و تصمیم گیری های بودجه پس از همه گیر آغاز شد. فرماندار صادر کرده است بیش از 40 دستور اجرایی با توجه به پر کردن دادگاه توسط گالاگر.

آنها شامل توقف اخراج تاخیر انداختن هزینه های اواخر و برای پرداخت مالیات و یا تمدید گواهینامه های رانندگی اجازه می دهد فروشگاه های مواد غذایی به یک بار دیگر دست تک-استفاده از کیسه های به صورت رایگان — و حتی اجازه می دهد زوج به ازدواج با ویدئو و یا تلفنی با ازدواج مجوز و گواهینامه های دیجیتالی امضا و ارسال از طریق ایمیل.

آنها در 28 صفحه لیست ارائه شده توسط Kiley از Newsom سفارشات که تغییر وضعیت موجود ،

آنها همچنین شامل اجازه دادن به دولت های محلی و ایالتی برای نگه داشتن تلفن عمومی جلسات به جای ملاقات در فرد; تمدید مهلت برای کسب و کارهای مختلف به پرداخت هزینه فایل گزارش و یا تمدید مجوز; تعلیق قوانین در نظر گرفته شده برای محافظت از بيماران پزشکی و حفظ حریم خصوصی; تعلیق مهلت و آموزشی مورد نیاز برای مدرسه محلی ولسوالی; و تعلیق انتخابات مهلت و روش.

پارکر گسترده زبان منع آینده سفارشات بود که در پایان پنج بند حاکم به طور خاص متوقف ژوئن 3 فرمان اجرایی نیاز شهرستان های انتخاباتی به ایجاد صدها نفر از مکان در سراسر کشور که در آن رای دهندگان می تواند بازیگران برگه های رای در فرد در انتخابات ماه نوامبر.

پارکر به طور موقت مسدود شده است که منظور آن خواستار "یک غسل و استفاده از قدرت قانونی در نقض کالیفرنیا قانون اساسی و قوانین ایالت کالیفرنیا است."

Newsom قبلا دستور مقامات برای ارسال هر ثبت نام رای دهندگان پست الکترونیکی-در رای گیری برای انتخابات به عنوان یکی از پاسخ های بسیاری به این بیماری همه گیر کوروناویروس. جمهوریخواهان از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در پایین انتقاد کرده اند که حرکت را به عنوان اجازه می دهد برای رای دهندگان بالقوه تقلب اما پارکر حاکم آدرس نیست که زودتر سفارش.

به طور جداگانه این گروه محافظه کار قضایی سازمان دیده بان گفت: در این زمینه یک حرکت خود طرح دعوی در دادگاه فدرال به دنبال یک دستور مقدماتی در برابر Newom است که برگه های رای ارسال می شود به هر رای دهنده.

قانونگذاران ایالتی در ضمن در حال پیشرفت خود را در صورتحساب خواهد بود که مستقیم شهرستانهای استان به ارسال پست الکترونیکی-در برگه های رای برای هر ثبت نام رای دهندگان. این Assemblymen طرح دعوی در دادگاه اشاره می کند که آنها شده اند و در جلسه پس از مارس 4, از جمله زمانی که Newsom صادر انتخابات سفارش با وجود داشتن معلق قانونی جلسه در شروع این بیماری همه گیر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن