قاضی رد ادعای نیشکر سوزش زخمی Glades ساکنان; آلودگی موضوع باز

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:28 PM EDT Jun 1, 2020پس از یک قاضی فدرال را رد کرد و بسیاری

توسط ABTINNEWS در 13 خرداد 1399

پس از یک قاضی فدرال را رد کرد و بسیاری از آنها ادعا می کند, قانون شرکت ادعا سالانه سوزاندن نیشکر زمینه باعث مشکلات سلامتی است تا 22 ژوئن به اصلاح و refile خود طرح دعوی در دادگاه در برابر تولید کنندگان است.

در ایالات متحده در منطقه جنوب فلوریدا قاضی رادنی Smitha را رد کرد و ادعا می کند در طرح دعوی در دادگاه تقریبا یک سال پیش توسط برمن گروه حقوقی که دود از آتش سوزی مضرات سلامت ساکنان جنوب دریاچه اوکیچوبی ،

اما اسمیت چپ درب باز برای ادعای وی از سوی مامورین دود حاوی آلاینده ها.

بیشتر: طرح دعوی در دادگاه برای جلوگیری از نیشکر زمینه سوزاندن ادعا دود از سوختگی حاوی آلاینده ها

طرح دعوی در دادگاه در برابر ایالات متحده Corp. قند فلوریدا کریستال و نه دیگر متهمان ادعا دود و خاکستر از آتش سوزی استفاده می شود برای سوزاندن برگ و آماده شدن ساقه برداشت موجب آلودگی هوا و ایجاد مشکلات تنفسی برای ساکنان در بل گلید Pahokee جنوبی خلیج و جوامع اطراف است.

بیشتر: نیشکر زمینه سوزاندن افزایش خطرات بهداشتی, مطالعه می گوید

ذرات تولید شده توسط سوزاندن نیشکر شناخته شده به عنوان "سیاه و سفید برف" شناخته شده است به سقوط در مناطق در شهرستان مارتین.

نامه: سوزاندن نیشکر زمینه است خطر سلامت

اسمیت اشاره کرد به جای شکایت یک یا دو تولید کنندگان خاص و خسارت شاکیان "شکایت کرد تقریبا کل صنعت شامل چه مقدار به ده ها تن از واقعی نیشکر تولید کنندگان است."

این دعوی را نشان نمی دهد, او اضافه کرد: شاکیان "شده اند در معرض دود و خاکستر از همه از این ده ها تن از نیشکر تولید کنندگان."

"ما درک قاضی بررسی دقیق از استدلال توسط احزاب" جودی سانچز, ایالات متحده, شکر, مدیر ارشد, برای, شرکت, ارتباطات و روابط عمومی گفت: زمانی که اسمیت را رد کرد در این مورد.

ستون: قبل از برداشت نیشکر زمینه سوزاندن امن است

قند کشاورزان "ما ایستاده برداشت و شیوه های آن امن هستند پذیرفته شده و تنظیم شده توسط فلوریدا خدمات جنگل" سانچز گفت: همچنین با توجه ایالات متحده قند کارکنان "زندگی در این Glades جوامع و افزایش خانواده های ما در اینجا — ما فرزندان و نوه ها در محلات و مدارس و کلیساها در سراسر این کوچک و صمیمی کشاورزی شهرهای."

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن