قاضی admonishes سباستین مقامات به "مکث دوباره فکر می کنم مواضع' دولت تف

جانت Begley ویژه به TCPalmمنتشر شده 4:00 PM EDT آوریل 4 سال 2020سباستین — یکی دیگر سعی کنید برای ایجاد یک تاری

توسط ABTINNEWS در 16 اردیبهشت 1399

سباستین — یکی دیگر سعی کنید برای ایجاد یک تاریخ برای یک جلسه میانجیگری میان اعضای شورای شهر لغو شد دوشنبه با مدار قاضی جانت Croom گفتن همه احزاب با هم کار کنند به جای پر کردن پرونده های حقوقی.

"احتمالا در ورود به بخش قضایی فروم بود نه پیش بینی شده توسط هر یک از رای دهندگان یا اعضای زیبا سباستین جامعه" گفت: Croom. "من می خواهم به شدت تشویق حرکت گذشته این مسائل با همکاری با وکلای خود را بنابراین شما می توانید به بازگشت به عاقلانه حاکم بر شهروندان که رای برای شما."

بیشتر: نظر | چه چیزی رو برای طوفانی سباستین?

روز چهارشنبه وکلای Jonathan Barkett که نشان دهنده شهردار اد داد; Craig Rappel, که نشان دهنده, عضو شورای دامین Gilliams; و مایکل کسلر که نشان دهنده معاون شهردار چارلز Mauti شد گفت: با یک وکیل به نمایندگی TCPalm واسطه برنامه ریزی برای سه شنبه تا به حال به جای در باز می شود و یا در نقض دولت آفتاب قانون است.

واسطه شد و پس از آن لغو شد.

آفتاب قانون طرفداران باربارا پترسن و مایکل Barfield ثبت اضطراری شب جمعه به دخالت در رسیدگی به این نیاز برای میانجیگری به باز کردن به مردم مطابق با آفتاب قانون است. که لازم است روز دوشنبه جلسه با Croom که داده های خود را حرکت.

"به ما آموخته است که در هفته گذشته زمانی که برنامه ریزی میانجیگری به تعویق افتاد, عمومی خواهد بود بسته خروج از وساطت و اگر مردم حذف شده از این اقدامات تنها چیزی که مالیات دهندگان در شهرستان سباستین خاصی به کمتر اعتماد به نفس در خود شهر دولت" Barfield گفت.

بیشتر: Sebastian تف رهبری برای میانجیگری

Croom نیز گفت: این بیماری همه گیر مستلزم همکاری بهتر میان اعضای شورای شهر به خاطر مردم است.

"ما در یک بیماری همه گیر" گفت: Croom. "من پیش بینی است که همه باید شاید یک مکث و دوباره فکر می کنم موقعیت خود و رسیدن به جدول با یک سر روشن و بنابراین شما می توانید به بازگشت به حاکم و نمی توان در سیستم قضایی."

یکی دیگر از شنوایی برای ساعت 10 صبح روز جمعه از طریق زوم. عضو شورای دامین Gilliams است که به دنبال یک دستور موقت در برابر داد و شهر مدیر پل کارلایل به منع آنها از لغو هر گونه آینده شورای شهر نشست.

جانت Begley محلی نویسنده مستقل است. اگر دوست دارید مقالات مانند این و دیگر TCPalm پوشش Treasure Coast, اخبار, لطفا برای حمایت از ما روزنامه نگاری و مشترک شدن در حال حاضر.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب