آن را داغ: دماهای بالاتر از نرمال را برای اواخر ماه ژوئن در Treasure Coast, هواشناسان می گویند

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:24 PM EDT Jun 24, 2020اگر اجتماعی فاصله و quarantining نیست

توسط ABTINNEWS در 5 تیر 1399

اگر اجتماعی فاصله و quarantining نیست به اندازه کافی برای نگه داشتن شما در داخل خانه این هفته در نظر بگیرید یکی دیگر از دلیل: این داغ وجود دارد. واقعا گرم.

گرما شاخص که ترکیبی از درجه حرارت و رطوبت سطح یا پیشی گرفته و یا پنجه 100 درجه طول کل tri-county منطقه چهار شنبه, با توجه به خدمات ملی آب و هوا در ملبورن.

از مارتین به رودخانه هند شهرستانهای این "احساس می کند مانند" درجه حرارت در محدوده 95 و 103 درجه و گفت: خدمات آب و هوا هواشناس Cassie Leahy در ملبورن.

حداقل برای کوتاه مدت گرما در اینجا به ماندن است: به طور کلی منطقه ای گرما شاخص در محدوده بین 100 و 105 درجه است و انتظار می رود تا پایان هفته Leahy گفت.

بیشتر: پر از صحرای گرد و غبار به زودی می تواند رسیدن به بخش هایی از فلوریدا. در اینجا چیزی است که انتظار می رود.

چرا داغ است ؟

فشار سیستم در حال حرکت در سراسر جنوب و مرکزی فلوریدا است که عمدتا مسئول برای گنج ساحل را در خفقان شرایط Leahy گفت.

"آن آوردن گرما" لیهی گفت: با توجه به سیستم فشار در هوا گرمتر از جنوب غربی است. "ما کمی بالاتر از حد متوسط برای این زمان از سال, اما تنها با چند درجه است."

به عنوان از 1 p. m. روز شنبه, بالاترین دمای ثبت شده بود و احساس در هر دو فورت پیرس و Vero Beach, شکوه در 91 درجه Leahy گفت. این "احساس می کند مانند" درجه حرارت در سنت لوسی شهرستان شد به سمت بالا از 103 درجه است.

پنج شنبه, ساحل Vero بسته روزانه درجه حرارت بالا رکورد با توجه به آب و خدمات. در 94 درجه آن داغترین 23 ژوئن ثبت شده برای سال دوم در یک ردیف.

گرما شاخص شنبه برای ورو بیچ sat در حدود 95 درجه Leahy گفت.

بیشتر: شنبه روابط رکورد داغترین ژوئن 23 برای ورو بیچ آب و هوا خدمات ملی می گوید

در اطراف ظهر اندکی احساس آرامش برای کسانی که زندگی نزدیک به اقیانوس اطلس: "دریا-نسیم تا لگد در نزدیکی ساحل" لیهی گفت و اشاره کرد این می تواند سرکوب بالقوه برای هر گونه افزایش درجه حرارت.

در یک درجه خنک تر از همسایگان خود به شمال استوارت ضبط شد که 90 درجه دمای ظهر با توجه به آب و خدمات. Martin County سر شاخص ماند حدود 100 درجه در تمام طول روز جمعه.

درجه حرارت در حال پیش بینی می شود در پایین 90s در سه شهرستان منطقه باقی مانده از هفته Leahy گفت.

باران شانس

این هفته در حال حاضر دیده می شود سهم عادلانه خود را از پراکنده رعد و برق به عنوان جدا طوفان سلول در ادامه به پاپ تا در سراسر منطقه با توجه به آب و خدمات.

کمتر از 18 ساعت پس از رعد و برق پاره پاره از طریق Martin County شنبه شب "قوی شدید" طوفان شد دوباره پیش بینی شده برای مناطق مرزی.

قوی با فشار بالا سیستم با گردش در جهت عقربه های ساعت است فشار پر از صحرای گرد و غبار در سراسر کارائیب و به سمت فلوریدا در ساحل خلیج فارس در روز شنبه با توجه به خدمات ملی آب و هوا هواشناس تیم Sedlock.

خشک کن هوا ممکن است جزئی اثرات دما در روزهای آینده, او گفت:. گرمسیری و فعالیت است و همچنین پیش بینی باقی می ماند آرام در اقیانوس اطلس.

وجود دارد شانس اندکی برای پراکنده رعد و برق در سراسر منطقه چهار شنبه در حالی که جمعه است بیشتر روشن با توجه به خدمات آب و هوا را پیش بینی هفتگی. پس از آن به عنوان تعطیلات آخر هفته آغاز می شود شنبه تا 20 درصد احتمال طوفان در حالی که این تعداد افزایش به 30 درصد در روز یکشنبه ،

چگونه مرطوب است ؟

ماه به تاریخ هر دو ساحل Vero و فورت پیرس دیده می شود بیش از 7 اینچ باران با توجه به آب و خدمات روزانه آب و هوا گزارش منتشر شده در روز شنبه.

پس از ضبط .02 اینچ سه شنبه ورو بیچ وارد 7.72 اینچ در طول ماه های ژوئن و بیش از 20 اینچ از آغاز تقویم سال, با توجه به داده ها.

این بوده است که بالاتر از متوسط ماه برای بارندگی در ورو بیچ با توجه به آب و خدمات اطلاعات. متوسط بارندگی در ماه ژوئن 5.3 اینچ است. برای سال, اما, ساحل Vero است که حدود یک چهارم اینچ زیر متوسط است.

فورت پیرس اندازه گیری شده یک چهارم اینچ از بارش باران سهشنبه آوردن ماهانه به 8.83 اینچ, داده ها را نشان می دهد. فورت پیرس ثبت بارش سالانه در مجموع 24 اینچ.

این شهر نزدیک به 3 اینچ بالاتر از میانگین کل ژوئن بارندگی است که 5.85 اینچ, داده ها را نشان می دهد. و برای سال فورت پیرس وارد شده بیش از 3 اینچ بیشتر از متوسط است.

اضافه کردن به بی سابقه ماه از بارندگی برای شهرستان مارتین بیش از 1 اینچ از بارش باران ثبت شده در این منطقه روز شنبه با توجه به آب و خدمات هواشناس مت Volkmer. در حدود 11 اینچ از بارش باران در ماه ژوئن شهرستان است 5 اینچ بالاتر از متوسط است.

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224. برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن