است خانواده خود تاکید کرد در حالی که ماندن در خانه ؟ این کلاس های رایگان آنلاین و ممکن است کمک به

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 2:00 PM EDT مارس 13 سال 2020خانواده ها با بچه ها که احساس استرس در ح

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

خانواده ها با بچه ها که احساس استرس در حالی که ماندن در منزل لازم نیست برای رفتن از طریق آن به تنهایی.

این شستا شهرستان اداره آموزش و پرورش ارائه شده است کلاس های رایگان و پشتیبانی از گروه های مه و ژوئن به میزبانی درمانگران در زوم از طریق آن پل به مدرسه موفقیت برنامه است.

خانواده ها در مواجهه با تنش اضافی در طول خاموش کردن برنامه سرپرست Leigh-ان Schack گفت.

"نه تنها آنها ارائه مراقبت از کودکان و تحصیل آنها را به نگه دارید تا با خواسته کار در خانه در حالی که همه در تلاش برای حقه بازی لباس های شسته شده و ظروف و (کارهای)," او گفت:.

درمانگران و کودک-کارشناسان توسعه که میزبان پل به موفقیت در مدرسه و کلاس ها و گروه ها به دنبال کمک به کاهش تنش و پدر و مادر آسان تر در حالی که خانواده صرف زمان زیادی در خانه با یکدیگر با توجه به برنامه وب سایت.

موضوعات شامل مسائل مانند نافرمانی تمیز کردن کارهای روزمره و مشق شب. نیز وجود دارد مراقبت از خود و ارتباط پیشبرد موضوعات مانند "تقویت ارتباط از طریق موسیقی و حرکت است."

"پدر و مادر ما در حال حاضر مشغول به کار با شد و گفت: چگونه استرس این (خاموش کردن) این است که" به همین دلیل است که SCOE باز این برنامه به هر کسی Schack گفت.

کودکان و نوجوانان کشیده از روال زندگی روزانه خود اغلب بیشتر تأکید آنها خواهد بود در غیر این صورت ممکن است نمایشگاه بیشتر مشکلات رفتاری او گفت:.

که jibes با CDC را شرح استرس پاسخ به قرنطینه که توصیه به خانواده ها در ایجاد و حفظ یک روال.

کودکان و نوجوانان نیز حس بزرگسالان اضطراب: اقتصادی ترس و استرس از متعادل کردن کار از خانه در حالی که پدر و مادر و ترس از گرفتن coronavirus و.... Schack گفت. حتی برای پدر و مادر و استرس است که "همه چیز را در (مورد) روال به طور کامل مختل شود."

مطالب بیشتر:

YMCA آنلاین و رایگان برنامه خواندن ارائه می دهد بچه ها یک کمی 'عادی' و در طول همه گیر

این شمال کشور اردوهای تابستانی باید برنامه ای برای باز کردن. در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

نشانه های یک کودک دچار استرس بیش از حد معمول شامل حال بیشتر تحریک پذیر و مضطرب و یا خارج از حد معمول Schack گفت. کودکان ممکن است مشکلات خواب و یا بیشتر meltdowns و پرتاب بداخلاقی است.

پدر و مادر به نوبه خود واکنش نشان می دهند به فرزندان خود را افزایش اضطراب پس از استرس تشدید چرخه, Schack گفت. هنگامی که بزرگسالان و کودکان و نوجوانان در خانواده ها تاکید کرد همه مشکلات می تواند در تشدید و "احساس بزرگتر از آنها در غیر این صورت."

برنامه ریزان می خواستم به مشارکت آسان برای پدر و مادر با هیچ تعهد دراز مدت مورد نیاز, او گفت:. بسیاری از گروه های آنلاین و کلاس های در حال افت بنابراین مردم می تواند نشان می دهد تا زمانی که آنها را در زمان. به استثنای سه گانه است (P (برنامه گروهی والدگری مثبت) کلاس های که نیاز به شش جلسه برای تکمیل.

والدین همچنین می توانید بپرسید برای مربیگری به مسائل خاص و یا دنیوی موضوعات مانند آموزش.

پل ها را برای موفقیت در مدرسه آغاز شده و در سال 2001 برای کمک به خانواده ها با فرزندان جوان است که باید رفتاری و عاطفی و یا چالش های دیگر است. خدمات عبارتند از: رها-در پدر و مادر و گروه های فشرده مداخلات با توجه به توضیحات برنامه. معلمان کودک-مراقبت کارگران و درمانگران مراجعه خانواده ها است, اما پدر و مادر می توانید بپرسید برای کمک به به طور مستقیم.

رفتن به https://tinyurl.com/y7raapwh برای یک برنامه کامل دوره های آموزشی و یا تماس با 225-0350 برای اطلاعات بیشتر. بیشتر بخوانید درباره پل ها به مدرسه موفقیت برنامه در https://tinyurl.com/ybpo3njn.

سرنخ بچه ها بیشتر احساس استرس در طول اقامت-در-خانه

CDC توصیه می کند والدین سازمان دیده بان بچه ها برای تغییر رفتار از جمله موارد زیر است:

  • بیش از حد گریه و یا سوزش در کودکان
  • بازگشت به رفتارهای آنها می دانستند فراتر رفته بود خیس
  • نگرانی بیش از حد و یا غم و اندوه
  • ناسالم غذا خوردن و یا عادات خواب
  • تحریک پذیری و اقدام در
  • فقیر عملکرد مدرسه و یا اجتناب از مدرسه
  • مشکل با توجه و تمرکز
  • اجتناب از فعالیت لذت می برد در گذشته
  • غیر قابل توضیح سردرد و یا درد بدن
  • استفاده از الکل و تنباکو و یا مواد مخدر دیگر

CDC لیست راه برای حمایت از کودکان و نوجوانان زمانی که آنها احساس می کنند تاکید کرد:

  • بحث با آنها در مورد COVID-19 شیوع. پاسخ به سوالات و به اشتراک گذاری حقایق در مورد COVID-19 در راه آنها می توانند درک کنند.
  • آنها اطمینان کنید. اجازه دهید آنها را می دانم که آن را خوب است برای آنها را به احساس ناراحت است.
  • سعی کنید به نگه داشتن به طور منظم روال. ایجاد یک برنامه برای مدرسه کار آرامش بخش و فعالیت های سرگرم کننده.
  • بود نقش خود را مدل. را می شکند و دریافت مقدار زیادی از خواب و ورزش و خوردن. به اشتراک گذاری چگونه شما مقابله با استرس خود را بنابراین بچه های خود را می توانند یاد بگیرند که چگونه به مقابله از شما.
  • محدود کردن کودکان و نوجوانان' قرار گرفتن در معرض به پوشش خبری این رویداد از جمله رسانه های اجتماعی. کودکان ممکن است اشتباه تفسیر آنچه که می شنوند و می تواند وحشت زده در مورد چیزی که آنها را درک نمی کنند.

رفتن به CDC سلامت روانی و مقابله مشاوره صفحه وب در https://tinyurl.com/tcjcvj4.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن