IRSC نامزد انتخابات ریاست جمهوری جستجو ایان Neuhard: برسمیت شناختن تنوع باید یک اولویت

Sommer Brugal و Catie Wegman Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 4:50 PM EDT Jul 21, 2020فورت پیرس — بهترین شانس

توسط ABTINNEWS در 1 مرداد 1399

فورت پیرس — بهترین شانس را برای موفقیت در شناخت است که پاسخگویی می تواند کمک به درایو بهبود مستمر.

که با توجه به ایان Neuhard یکی از چهار فینالیست امید برای تبدیل شدن به رئیس جمهور بعدی از رودخانه هند کالج ایالتی.

"ما نباید ترس داده است. ما نباید ترس عملکرد بودجه" Neuhard گفت: در طول یک مجازی فروم. "اگر ما به دنبال برتری در آموزش و یادگیری: ما با برتری در پاسخگویی معیارهای.

بیشتر: IRSC نامزد انتخابات ریاست جمهوری Towuanna Brannon: رهبر باید 'بی امان در مورد موفقیت دانش آموز'

موسسات دانشگاهی نباید تمرکز در میزان موفقیت و اتمام در هزینه تحصیلی را تجربه کنند. رهبران باید به شکل یک راه برای انجام هر دو است.

Neuhard دانشیار کشيش لیبرال هنر و علوم در دانشگاه ایالتی فلوریدا و دانشگاه جکسون شد چهارمین نامزد برای شرکت در یک سری از انجمن مجازی با دانشکده; کارکنان و کارکنان اداری; دانش آموزان و اعضای جامعه و هیئت امنا.

اگر انتخاب به رهبری, کالج, Neuhard خواهد موفق ادوین مسی است که در این نقش برای بیش از سه دهه است. او مجموعه ای به بازنشسته زمانی که قرارداد خود را ماه آینده به پایان می رسد.

در اینجا این است که چگونه وی در پاسخ به برخی از سوالات پرسیده شده توسط اعضای هیات علمی کارکنان و دانشجویان:

وجود اختلاف در ما هیسپانیک نمایندگی در کالج ساخت تا حدود 13 درصد از کارکنان و 7 درصد از دانشکده اما حدود 28 درصد از کل جمعیت دانشجویی. آنچه را که شما برای رسیدگی به این نوع از نابرابری?

رهبران باید مجموعه ای از مثال. من بسیار قوی رکورد در شرایط استخدام مردمی از زمینه های متنوع. شما باید آن را یک اولویت است. شما باید اطمینان حاصل شود شما باید متنوع نمایندگی در استخدام کمیته ها و نیروی کار شدند. ما برای تبلیغ در مکان های خاص.

بیشتر: IRSC ریاست جمهوری فینالیست تیموتی مور: کالج فرصتی را در طول زمان از عدم قطعیت

چگونه شما پشتیبانی دانشکده در حال توسعه گسترده هنرهای لیبرال درسی و یکپارچه این کار با متنوع ذینفعان داخل و خارج از نهاد ؟

من بسیار اشتیاق قوی برای هنر و علوم لیبرال و چه می کند که برای دانش آموزان است. سوال این است که در اطراف حمایت از اعضای هیئت علمی. مهم است به درک استادان محتوای کارشناسان در این زمینه خود را. من پشتیبانی علمی در توسعه حرفه ای در سراسر برنامه درسی. ما همچنین نیاز به نشان می دهد دانش آموزان به اهمیت دروس عمومی.

چگونه آیا شما برنامه ریزی برای ارزیابی دانش آموز ،

من در حمایت از به دنبال در میزان موفقیت برای هیات علمی اما برای طبقه بندی نیمی از دانشکده ما به عنوان کمبود چون آنها در زیر چیست, من مطمئن هستم که حس می کند. فقط به خاطر اینکه شما در حال بالا یا پایین به این معنا نیست آن را به یک معنی داری پیدا کردن. چیزهای زیادی وجود دارد که می رود به چه علل برجسته و یا ضعیف میزان موفقیت. به سادگی نگاه در یک تعداد از دست رفته است 80 تا 90 درصد از تصویر.

بیشتر: IRSC ریاست جمهوری فینالیست کریستینا هارت: شکاف دستاورد همکاری اولویت اگر انتخاب شده

چرا شما می خواهید به رئیس جمهور IRSC?

گاهی اوقات ما فراموش می کنیم که کالج باعث می شود باور نکردنی تفاوت در زندگی دانش آموزان و من می خواهم به رئیس جمهور به دلیل آن را به من می دهد این فرصت را به شرکت در ساخت که تفاوت در ظرفیت های بزرگتر از من شده اند قادر به انجام قبل از. IRSC دارای شور و شوق برای موفقیت دانش آموز و من با این شور و شوق است. آن را فوق العاده مهم کار است که می تواند تغییر زندگی مردم برای همیشه لطفا برای. آن مرا به هیجان می آورد در هر روز است.

آنچه که نظر خود را در حرفه ای آموزش های فنی و به طور خاص در کوتاه مدت گواهینامه برای ساکنان?

من بسیار آگاه از نقش کلیدی IRSC نقش در توسعه اقتصادی منطقه و ارائه یک خط لوله به نیروی کار است. کوتاه مدت گواهینامه یک راه ورود برای دانش آموزانی که شاید مطمئن نیستید که چه مسیر آنها می خواهند را به هنوز اما نیاز به کسب یک دستمزد زندگی می کنند. آن را فراهم می کند بر روی سطح شیب دار به یک زندگی بهتر و اغلب اوقات هل ساکنان بیشتر برای تلاش بیشتر اعتبارات دانشگاه و یا حتی درجه است. در آب و هوای فعلی اقتصادی, آموزش های فنی که واقعا در رفتن به پا زدن شروع به اقتصاد است.

چگونه می توانید IRSC موقعیت خود را به عنوان اولین گزینه برای خانواده و نه یک گزینه پس از دانش آموزان انباشته اند و بی دلیل میزان بدهی و علمی دلسردی?

زیبایی IRSC این است که ما باید با کیفیت بالا آموزش و پرورش در هزینه بسیار کم. من فکر می کنم ما باید یک تعهد برای آموزش ساکنان درون ما چهار شهرستان منطقه مورد آنچه IRSC ارائه می دهد. ما می توانیم در جلسات جامعه اطراف سواد مالی و تشویق به تصمیم گیری هوشمند در مورد دانشگاه و استفاده از پول است. ما نیاز به فشار علیه برخی از گسترده تر فکر کردن در پایین اجتماعی و اقتصادی جوامع دانشگاهی که مقرون به صرفه نیست.

چگونه می توانید کار با چهار مستقل مدارس به ترویج, ما, دو, ثبت نام در برنامه ها ؟

آموزش و پرورش کلیدی است. من فکر می کنم ما باید یک تعهد به آموزش هر دو جامعه و کارکنان مدرسه در مورد قدرت دوگانه ثبت نام. ما نیاز به اطمینان حاصل شود پدر و مادر دانش آموزان, معلمان و مشاوران راهنمایی متوجه تفاوت بین دوره های شتاب. تعیین سطح پیشرفته دوره های آموزشی در یک دبیرستان هستند که نه همان دوگانه ثبت نام. دوگانه ثبت نام ملموس و کالج های اعتباری تا زمانی که شما از عبور از کلاس فراهم می کند و همه همان منابع است که تمام وقت دانشجو قادر به دسترسی مانند کتابخانه, تدریس خصوصی, مشاوران, و غیره.

چه استراتژی خواهد شما را استخدام برای کمک به بستن شکاف دستاورد?

بسته شدن شکاف دستاورد is not a one-size-fits-all رویکرد است. ما نیاز به پشتیبانی مناسب برای اطمینان از موفقیت در تمام جمعیت ها و گروه های گوناگون IRSC. کمک یک دانش آموز تازه از دبیرستان نیازهای متفاوت است یک کسی است که بیرون آمدن از خدمت سربازی. من معتقدم که وجود دارد نیاز به مقدار زیادی از برنامه های کوچک در محل برای کمک به هر دانش آموز رسیدن به پتانسیل کامل خود.

آنچه که رهبری خود را ،

انگیزشی و سرمایه گذاری. من سرمایه گذاری در, مردم, نتایج, دانش آموزان. من در ایجاد انگیزه در مردم مردم پشت کند. هر تعامل ما با دانش آموزان فوق العاده مهم است و زندگی در حال تغییر, و من نمی خجالتی و دور از یادآوری مربیان چقدر مهم کار ما است. من حرکت موانع از راه برای مردم و ایجاد یک فروم باز که در آن هر کسی و هر کس می تواند ابراز نگرانی به من.

چه چیزهایی هستند که نیاز به تغییر در پردیس دانشگاه برای بهبود دسترسی دانشجویان و موفقیت است ؟

موفقیت دانش آموز و نتیجه مهم است تمرکز می کنند. برنامه درسی بازنگری و حفظ بالا حفظ نرخ می تواند بسیار قدرتمند اثرات دانشجویی نتایج و من فکر می کنم موسسات نیاز به تمرکز بر روی آن است. در رابطه با دسترسی سخت ترین چیزی که به انجام است که به نوآوری و فرار مردم از منطقه راحتی. من اعتقاد ندارم ما ایجاد یک ایده آل بر روی سطح شیب دار برای تمام گروههای متنوع IRSC خدمت می کند. ما نیاز به فکر می کنم در خارج از جعبه و تمرکز برای اولین بار در برنامه ورودی ورود و برابر خدمات ارائه شده برای دیدار با تمام دانش آموزان است.

آیا شما مایل به اجازه می دهد و یا کشف از راه دور کار و انعطاف پذیر برنامه ریزی پس از COVID محدودیت ها برداشته است ؟

من فکر می کنم آموزش آنلاین مهارت ضروری برای آینده است. ما در حال یادگیری زیادی در مورد هماهنگ یادگیری از طریق پلت فرم آنلاین یا زنده آموزش فقط به عنوان آن را در یک کلاس است که به یک قطعه بزرگ از آن. آن را راحت است; آن را بزرگ برای بزرگسالان کار و تمایل به موفقیت بیشتری نسبت به کلاس های حضوری. اما ما نیز باید برای مقابله با این مسئله است که هر کس دسترسی به یک لپ تاپ اینترنت و غیره. اگر ما حرکت می کند 100 ٪ آنلاین من فکر می کنم ما می تواند انجام آن دسته از دانش آموزان بدون دسترسی کافی فوق العاده ای شکست.

Sommer Brugal است TCPalm خبرنگار آموزش و پرورش برای هند رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن