بین المللی پزشکی و امداد گروه راه اندازی طرح برای مبارزه با COVID-19 در ایممکلی

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 4:59 PM EDT Jun 18, 2020چهار طرح به نبرد سنبله از COVID-19 در ایممکلی و آ

توسط ABTINNEWS در 30 خرداد 1399

چهار طرح به نبرد سنبله از COVID-19 در ایممکلی و آماده شدن برای موج اول بازگشت کارگران مهاجر در اواخر ماه ژوئیه در آثار.

واکنش جهانی به مدیریت در حال نهایی یک طرح برای مبارزه با جامعه گسترش ویروس و گسترش تیم خود را بر روی زمین قابل ملاحظه ای گفت: Andrea Leiner, پزشک پرستار و مدیر برنامه ریزی استراتژیک بین المللی سازمان امداد.

"به نظر می رسد این خواهد بود که یک وضعیت پایدار و ما در حال برنامه ریزی برای حداقل 90 روز بر روی زمین" او گفت:.

وجود دارد هیچ کندی به افزایش موارد در ایممکلی که ایستاده بود در یک تجمعی از 1,207 موارد شنبه بیش از دو 488 موارد گزارش شده سه هفته پیش با توجه به دولت داده است.

"این یک سنبله بزرگ فعال در موارد" Leiner گفت. "این پتانسیل را دارد که فاجعه بار است."

واکنش جهانی صادر موقعیت در هفته گذشته که دوباره باز ایموکالی باید بازنگری شود چرا که آن رای مثبت بود نزدیک 20 درصد از تمام آزمایشات انجام می شود.

بیشتر: Black Lives Matter معترضان و حامیان الفی Oakes و Oakes مزارع در ایممکلی

گروه بین المللی مستقر در یولی, فلوریدا اجرا توسط جانبازان که تخصص در ارائه اورژانس پيش بيمارستانی و آموزش به مردم در مناطق درگیری به دلیل قحطی و جنگ و فاجعه است. آن کار می کرد در عراق و بنگلادش و یمن و جاهای دیگر.

این دومین بین المللی پزشکی سازمان امداد برای آمدن به ایممکلی با توجه به همه گیر; پزشکان بدون مرز وارد در اوایل ممکن است.

این NCH سیستم بهداشت و درمان به حال 36 ایممکلی ساکنان بستری از تاریخ 16 ژوئن در حالی که آن را تا به حال 51 پذیرش برای همه ممکن است از ایممکلی با توجه به بیمارستان داده است.

ایممکلی به حدود 25,000 کم درآمد ساکنان و می بیند نوسانات فصلی با کارگران مهاجر برای زمستان فصل برداشت.

نرخ فقر است 44% تا حدود 11,000 ساکنان زنده درآمد زیر $26,000 برای یک خانواده چهار.

در پاسخ به یک ایالت افزایش COVID-19 گیر رژیم صهیونیستی. ران DeSantis در اوایل این هفته گفت که او هیچ برنامه ای برای بازگشت دوباره باز از اقتصاد دولتی است.

فرماندار مقصر بخشی از سنبله در زندانهای دراز مدت مراقبت از امکانات و farmworkers که بسته بندی شده در اتوبوس ها "مانند ساردین" را به عنوان آنها سفر به عقب و جلو به زمینه.

سخن گفتن او باعث شده دولت در بخش های کشاورزی و خدمات مصرفی به صدور بیانیه ای که او اشتباه است به نسبت افزایش به farmworkers در میان گروه های دیگر به این دلیل که اکثریت قریب به اتفاق farmworkers چپ هفته پیش.

Leiner گفت farmworkers هنوز هم در ایممکلی در حال حاضر و جامعه در حال آماده شدن برای گروه اول به بازگشت از ایالت های شمالی در اواخر ماه جولای برای آماده سازی برای کاشت می باشد.

آنچه اتفاق می افتد در حال حاضر "100% جامعه گسترش" در ایممکلی, او گفت:.

آنچه قابل نگرانی است که ایممکلی ساکنان کم درآمد با رژیم غذایی فقیر و اساسی شرایط پزشکی که باعث آنها را بیشتر مستعد ابتلا به عوارض شدید از این ویروس نسبت به جوان تر و سالم تر گروه Leiner گفت.

بیشتر: با کروناویروس موارد در افزایش ایممکلی شروع داوطلبانه تمرینات با بقیه از شهرستان

NCH اهدا کرده است تعداد قابل توجهی از ماسک و بیمارستان ارشد با کیفیت افسر دکتر کارلوس Quintero که اسپانیایی صحبت کرده با آموزش و پرورش در ایممکلی جان Kling ارشد پرستاری افسر گفت: در طول یک مجازی تاون هال نشست روز شنبه به میزبانی NCH رهبران.

بیمارستان نیز ارائه آن در پزشکی از راه دور مجازی پلت فرم به صورت رایگان در ایممکلی, Kling گفت.

چهار پروژه جهانی که پاسخ به آن در حال افزایش COVID-19 و آنتی بادی آزمایش صفحه اصلی نظارت بر سلامت, مسکن برای انزوا و بهداشت خدمات Leiner گفت.

یک تیم کوچک با واکنش جهانی وارد در ایممکلی سه هفته پیش به درخواست ایممکلی آتش نشانی و دیگران. این سازمان به جامعه را بیش از Leiner گفت. او زندگی می کند در ذغال سنگ و تماس از طریق واکنش جهانی به ارزیابی این ویروس گسترش در ایممکلی.

آتش گروه بهداشت و درمان شبکه است که غالب پزشکی نهاد در ایممکلی دولت در بخش بهداشت و درمان و بیمارستان ها به وزن در این طرح شرکت خواهند کرد, او گفت:.

"ما تا به حال یک تن از پشتیبانی و همه از ایده های هر کس کمک به," او گفت:.

یک مدیر پروژه با واکنش جهانی انتخاب خواهد شد به ماندن در ایممکلی و یک تیم پزشکی را چرخش از طریق جامعه به انجام طرح.

وزارت بهداشت در Collier گسترش COVID-19 تست در ایممکلی و در حال همکاری با تمام سازمان ها از جمله واکنش جهانی و پزشکان بدون مرز برای مبارزه با این ویروس گسترش استفانی ویک مدیر از ذغال سنگ گروه در بیانیه ای گفت.

"ما همچنان آموزش و پرورش ما و تلاش های امداد رسانی و در حال حاضر با در دسترس بودن انبوه, تست ما قادر به شناسایی بیشتر COVID-19 مثبت ساکنان و حفاظت از جامعه" ویک گفت.

بیشتر: ذغال سنگ شهرستان رمپ تا ایممکلی COVID-19 آزمون

اگر چه ایممکلی نیست budging به عنوان یک نقطه داغ, بهداشت و درمان, شبکه گفته است که با دیدن یک شیب در موارد مثبت.

شبکه بهداشت و درمان گفت: آن مثبت نرخ 21 درصد در ایممکلی که بالا است اما یک بهبود از یک رای در اواسط 20s دو هفته پیش دکتر Corin DeChirico, افسر ارشد پزشکی گفت.

"من می توانم به شما بگویم که اگر ما در این است که در واقع پایین آمدن" او گفت:. "نوسان آن را. ما هنوز در موج اول از ویروس. ما این انتظار می رود."

شبکه بهداشت و درمان آزمایش 1000 نفر در ایممکلی از اوایل ماه مارس; تعداد آزمون اجرا توسط سازمان های غیر انتفاعی مرکز پزشکی دو برابر شده است و از 500 تست در پایان ممکن است.

باتلاقی شهر می شود از طریق درایو تست

DeChirico و یک تیم از شبکه بهداشت و درمان صرف شنبه در باتلاقی شهر قرار دارد و 95 از 100 آزمون آنها به ارمغان آورد برای اولین بار COVID-19 درایو-از طریق آزمایش در جزیره محاصره.

دولت سلامت داده ها را نشان می دهد صفر COVID-19 موارد در باتلاقی که در آن ساکنان غرور خود را در ماندن در طول طوفان و مراقبت از خود را. در مورد 425 نفر زندگی می کنند در باتلاقی شهر.

DeChirico نمی توانم بگویم اگر باتلاقی شهر ناشناخته پتانسیل نقطه داغ; شده است وجود دارد هیچ کمکی تست و نزدیکترین کلینیک پزشکی است که 45 دقیقه دور. شبکه بهداشت و درمان نگران است, شده است وجود دارد هیچ کمکی برای COVID-19 تست, او گفت:.

بیشتر: فلوریدا رستوران تحت هیچ اجبار به گزارش کارکنان که تست مثبت برای COVID-19

او نه در میز ثبت نام روز شنبه که در آن ساکنان ممکن است ذکر کرده اند به کارکنان اگر آنها تا به حال سعی کردم به تست در ناپل در هفته های اخیر و نمی تواند آن را انجام می شود.

"من فکر می کنم مردم در اینجا قصد ندارم در هر نقطه آنها جدا شده و جرأت را از منطقه" او گفت:. "این است که حس من و بعد فورا رفت واز. آنها گفتند آنها فقط مبارک ما اینجا هستیم."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن