'تفاوت' خرس بسته کردن محبوب دنباله ها و دریاچه ها در Lassen پارک

دامون آرتور ردینگ رکورد افکنانتشار: 10:07 PM EDT Jul 13, 2020Lassen آتشفشانی پارک ملی مقامات در حال بسته شدن خ

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

Lassen آتشفشانی پارک ملی مقامات در حال بسته شدن خاموش محبوب کوله پشتی منطقه در پارک به دلیل حداقل یک خرس تبدیل شده است کمی بیش از حد آشنا با کوهنورد.

پارک گفته شده اند وجود دارد حداقل پنج گزارش و شاید بیشتر از درگیری بین خرس و انسان ها در طول سه هفته گذشته.

کوین Sweeney یک پارک گفت خرس به انسان از درگیری مجبور پارک مقامات به backcountry دنباله از اجلاس دریاچه به دریاچه رنگین کمان و چندین دریاچه در میان است.

"او (خرس) کمی راحت تر در اطراف مردم است. بنابراین ما تا به حال یک گزارش دو هفته پیش یک گروه از هشت کمپ که آنها با کوبیدن قابلمه و ماهی تابه و فریاد و جیغ در این خرس و آن چیزی را انجام دهید. آن را فقط ایستاده بود وجود دارد و آن زمین و تماشای آنها را" Sweeney گفت.

"آن انجام نشده هر شارژ. آن نیست انجام می شود چیزی که تهاجمی است و نسبت به انسان — آن را فقط بی تفاوت است. به نظر نمی رسد به زحمت توسط انسان و در Lassen که یک مشکل است. بسیاری از خرس های ما, اگر شما آنها را ببینید و آنها را خاموش و در حال اجرا در جهت دیگر" او گفت:.

این بسته گسترش یک مایل در همه جهات از زیر دریاچه دیده از قله دریاچه Trailhead: اکو بالا دوقلو, پایین تر, دوقلو, قو و رنگین کمان دریاچه, پارک, مقامات گفت.

این منطقه باقی خواهد ماند و بسته به مدت 60 روز و در آن زمان مقامات پارک امید خرس می خواهد جای دیگری و بازگشت به خوردن به طور منظم خرس غذا.

اگر که کار نمی کند, پارک مقامات باید سعی کنید متوحش کننده, که می تواند شامل تیراندازی توپ رنگ در خرس امیدوارم باعث خرس به کاردانی است که با انسان, Sweeney گفت.

اگر بسته شدن منطقه و متوحش کننده, نیست, کار, پارک, مقامات را مجبور به در نظر گرفتن کشتن خرس, او گفت:. جابجایی خرس کار نمی کند, او گفت:.

Sweeney گفت: آنها نمی خواهند خرس مشکل به تشدید برای رسیدن به سطح بعدی که در آن آنها در حال نزدیک شدن به مردم است.

"به عنوان آنها بیشتر عادت به مردم و آنها کمتر می ترسم از مردم آنها سپس می توانید شروع به دیدن کوله پشتی و شروع به نزدیک شدن به افرادی که کوله پشتی و این زمانی است که شما می توانید یک وضعیت خطرناک است. بنابراین ما در حال انجام همه چیز ما می توانیم برای جلوگیری از آن," او گفت:.

در ضمن این پارک است که درخواست برگشت به "خرس آگاه است." پارک خانه به حدود 30 خرس, مقامات گفت.

بازدید کنندگان باید ترک, کوله پشتی, تنهایی و کوهنورد باید با ایجاد سر و صدا جلوگیری تعجب آور یک خرس. خصوص هشدار برای خرس در اطراف رودخانه و پوشش گیاهی, مقامات گفت.

اگر کوهنورد سراسر یک خرس حرکت به آرامی. را اجرا کنید و یا رها کردن یک کوله پشتی, مقامات گفت.

برگشت بازدید از پارک های مورد نیاز برای ذخیره تمام مواد غذایی و آیتم های معطر در خرس-مقاوم در برابر ظروف است که می تواند جا در کوله پشتی. پارک اجاره قوطی در Loomis موزه و Kohm Yah-mah-nee مرکز بازدید کنندگان.

Sweeney گفت: این پارک تا به حال یک خرس است که تا به حال برخی از درگیری با کوهنورد در 2016. که ممکن است دوباره در این سال, او گفت:.

"شما می توانید به بازگشت در تاریخ Lassen و تعداد خرس-تعاملات انسانی در فقط یک زن و شوهر بنابراین این یک فرصت خوب است که همان خرس از 2016," او گفت:.

این دومین منطقه از پارک که بسته شده است در تابستان امسال با توجه به انسان و حیات وحش در تضاد است. مقامات پارک بسته حدود یک چهارم از Manzanita دریاچه در ماه گذشته پس از یک مرد بود که گاز گرفته شدن توسط یک سمور.

این مرد ظاهرا بیش از حد نزدیک به یک سمور دن که مادر بالا بردن نوزادان خود را شناخته شده به عنوان بچه گربه ها.

Sweeney گفت: بخشی از این دریاچه هنوز بسته اما نمی به نظر می رسد به عنوان مبارز در مورد حفاظت از او جوان است.

او گفت که منطقه از دریاچه است به احتمال زیاد باقی می ماند بسته برای بقیه از تابستان است.

دامون آرتور رکورد افکن منابع و محیط زیست خبرنگار. او در میان برای اولین بار بر روی صحنه در اخبار حوادث, گزارش زمان واقعی در توییتر @damonarthur_RS. دامون بخشی از یک تیم از روزنامه نگاران که بررسی تخلف و یافتن بی سابقه voices به داستان شمال کشور. او از داستان راهنمایی در 530-338-8834 و damon.arthur@redding.com. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن