Indian River State College, والیبال, بسکتبال فصل نقل مکان کرد و به عنوان کالج کاربر تنظیم به COVID-19

اد نی فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:45 PM EDT Jul 13, 2020Indian River State College طرفداران که امیدوار

توسط ABTINNEWS در 24 تیر 1399

Indian River State College طرفداران که امیدوار بودند برای بازگشت به دانشگاه به تشویق پیشگامان این سقوط را به صبر کمی طولانی تر پس از NJCAA روز دوشنبه اعلام کرد که تعدادی از ورزشی از جمله والیبال و بسکتبال منتقل شده اند با توجه به COVID-19 2020-2021 فصل است.

"ما بیشترین تمرکز است و همیشه ارائه شده است بهترین فرصت برای ما دانشجو-ورزشکاران" NJCAA رئیس جمهور دکتر کریستوفر پارکر در بیانیه ای گفت. "از طریق یک تلاش یکپارچه از انتخابات ریاست جمهوری ما شورای مشورتی هیئت رجنت و رهبری کارکنان اخیر ما برنامه عمل فراهم می کند یک مسیر نگه می دارد که ما دانشجو-ورزشکاران رقابت در بالاترین سطح با اقدامات ایمنی مناسب در محل."

والیبال را بزرگترین تنظیم را در این سال در IRSC در حال حرکت پنج ماه از پاییز به بهار ، پیشگامان در اصل برنامه ریزی شده برای شروع تمرین خود را برای سال 2020 مبارزات انتخاباتی در Aug. 1 با بازی افتتاحیه خود برای ماه آگوست برنامه ریزی. 21. این تیم در حال حاضر 60 روز رسمی تمرین پنجره در پاییز قبل از آغاز بهار آماده سازی در Jan. 4 و رقابت های نجومی در Jan. 22. این NJCAA مسابقه ملی منتقل شده است و از ماه نوامبر تا اوایل ماه آوریل.

بسکتبال تیم نیز یک تنظیم را. فصل خود که معمولا رسمی عمل باز در ماه اکتبر با بازی های برنامه ریزی شده در اولین آخر هفته ماه نوامبر خواهد بود و والیبال باید 60 روز تمرین پنجره در پاییز قبل از شروع به طور منظم فصل آماده سازی Jan. 11 و بازی Jan. 29. ملی مسابقات شده اند تحت فشار قرار دادند حدود یک ماه تبدیل معمول جنون مارس به مارس جنون برای 2021.

تغییر تاثیر می گذارد که هر سه تیم تعداد رقابت تاریخ برای 2021 مبارزات انتخاباتی. بسکتبال می بیند برنامه خود را پایین تر و تمیز از 30 بازی 22 در حالی که والیبال می بیند 25% کاهش در تعداد مجاز خرما رفتن از 28 به 20 برای این فصل است.

تعدادی از ورزش های دیگر از جمله فوتبال شاهد تغییرات قابل توجهی در تقویم خود را به عنوان به خوبی.

فوتبال را رسما باز عمل باز در مارس 1, با, بازی, شروع, مارس 25 تا هشت بازی به بازی تا زمانی که ممکن است 22. این NJCAA مسابقات فوتبال برگزار خواهد شد ژوئن 3. فوتبال نیز باید 60 روز تمرین پنجره در پاییز قبل از شروع Aug. 15 از طریق Nov. 15 با سه scrimmages در برابر مخالفان خارج مجاز در آن زمان.

بیشتر: بهترین PrepZone: در اینجا 2019-20 همه ورزشکاران منطقه و بازیکنان از سال

بیشتر: سلام ارشد: تجلیل بهار سال 2020 گنج ساحل-منطقه ورزشی فارغ التحصیلی کلاس



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن