رودخانه هند, مدرسه, مدیره موافق: مؤتلفه پرچم نمادهای دیگر ممنوع می باشد در محوطه دانشگاه

Sommer Brugal Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 10:44 PM EDT Jun 23, 2020INDIAN RIVER COUNTY — هیئت مدیره مدرسه

توسط ABTINNEWS در 4 تیر 1399

INDIAN RIVER COUNTY — هیئت مدیره مدرسه در روز سه شنبه به اتفاق آرا مورد تایید محرومیت مؤتلفه پرچم از آن دانشگاه و مدرسه-حمایت از فعالیت های تغییر دور از تصمیم گیری های قبلی تخته.

این ممنوعیت — از جمله نمادهای, نوشته ها و یا تصاویر مرتبط با گروه های نفرت مانند صلیب شکسته و باند نمادها — منعکس خواهد شد در این منطقه به روز شده کد دانشجویی رفتاری که هیئت مدیره است که انتظار می رود برای نهایی کردن جولای 21.

عضو هیئت مدیره تیفانی عدالت وجود ندارد و از آرا.

بیشتر: مؤتلفه پرچم در نهایت ممکن است ممنوع در رودخانه هند مدارس; هیئت مدیره در نظر گرفتن اولین گام سهشنبه

تصمیم به منع چنین نشانههایی است که یک فرصت برای ایجاد یک "تنظیم ساده" است که تضمین کند همه کودکان احساس استقبال ایمن ارزش و راحت در مدارس خود سرپرست دیوید مور گفت: هیئت مدیره.

"یادگیری است ثانویه به افراد چگونه احساس می کنید در فضایی که آنها در حال یادگیری" مور گفت. "اگر (دانش آموزان) نمی تواند به مدرسه و احساس امنیت, احساس راحتی, احساس, ارزش, احساس و دیده می شود که برابر است با, بهترین آموزش نمی خواهد که تاثیر آن در نظر گرفته شده اند."

ده ها تن از اعضای جامعه از جمله معلمان ، والدین و دانش آموزان سابق هیات مدیره به تصویب رسید. بسیاری از پرسید که چرا در آن زمان این منطقه را با عمل است.

در سال 2017, اعضای جامعه, به نام در هیئت مدیره به ممنوعیت مؤتلفه پرچم از دانشگاه اما اعضای هیئت مدیره چیزی در پاسخ. در سال 2016 هیئت مدیره حاضر به قبول درخواست مشابهی از این Indian River County, NAACP.

بیشتر: نژادی-برابری اعتراضات و راهپیمایی می تواند فشار Indian River مدارس به ملاقات فدرال لغو تبعیض نژادی مشخص سفارش

بیشتر: مربیان توافق بر اهمیت آموزش نژاد و نژادپرستی اما دست و پنجه نرم کردن با بهترین راه برای انجام آن

اعضای هیئت مدیره از جمله ژاکلین روساریو تکرار جامعه سرخوردگی و فاصله خودش را از تصمیمات اتخاذ شده توسط هیئت مدیره قبلی.

"من شخصا نمی دانم چرا این موضوع فقط به من یک جواب که چرا ما هنوز تحت لغو تبعیض نژادی مشخص سفارش" روساریو گفت. "اما ما در مسیر درست رهبری," او گفت:.

روساریو معاون رئیس مارا شیف و عضو هیئت مدیره Teri Barenborg انتخاب شدند به هیئت مدیره در سال 2018 است.

روز سه شنبه تصمیم می آید را به عنوان منطقه همچنان در حال دست و پنجه نرم کردن با چندین دهه فدرال لغو تبعیض نژادی مشخص سفارش. قدمت آن به سال 1967 سفارش نیاز منطقه به استخدام متنوع تر کارکنان و اطمینان بیشتر به لحاظ نژادی متعادل دانشگاه در میان دیگر مورد نیاز است.

دادگاه در سال 2018 اذعان منطقه تا به حال پیشرفت های ساخته شده در مورد برخی از سفارش های مورد نیاز.

بیشتر: "شما استفاده می شود برای ناراحت بودن': محلی دانش آموزان سیاه پوست به یاد بیاورید در مدرسه تصمیم به اعتراض

برای Barenborg ممنوع نماد از مدارس است نه پاک کردن آن. این مؤتلفه پرچم و نمادهای دیگر باقی می ماند باید در کتاب های تاریخ و باید سابقه تدریس در کلاس های, او گفت:.

"ما در حال آموزش کودکان و نوجوانان برای درک تاریخ خود را و من فکر می کنم که در آن پرچم متعلق در دانشگاه های ما," او گفت:. "ما نیاز به یادگیری از گذشته ما نه کاملا پاک کردن آن است."

Sommer Brugal است TCPalm آموزش و پرورش خبرنگار هندی در رودخانه سنت لوسی و مارتین شهرستانهای استان است. شما می توانید نگه دارید تا با Sommer در توییتر @smbrugal و به او تماس بگیرید در 772-221-4231.

برای اقامت تا تاریخ با TCPalm شکستن پوشش اخبار و محتوای منحصر به فرد می باشد که برای اشتراک.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن