Indian River County می بیند باکره قطار تامین مالی به عنوان تهدید به جدایی از قدرت'

جاشوا جزایر Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 7:14 PM EDT 24 مه سال 2020نهایی تلاش برای از خط خارج شدن قطار ویر

توسط ABTINNEWS در 5 خرداد 1399

نهایی تلاش برای از خط خارج شدن قطار ویرجین ایالات متحده آمریکا و بالاتر-سرعت مسافری راه آهن در حال حاضر آویزان در دست دیوان عالی ایالات متحده.

Indian River County تن به تن آن پرونده به دیوان عالی کشور یک فرصت برای روشن کردن یک موضوع است که متلاطم در دادگاه فدرال در سراسر کشور و تهدید دادگاه "قانون اساسی مسئولیت 'به آنچه قانون است.'"

این موضوع شامل اتاق چقدر سازمان های فدرال باید به تفسیر قانون و یا در صورتی که باید بازگشت به دادگاه.

آخرین بحث از Indian River County فراتر از آن yearslong استدلال که معادل 2.7 میلیارد دلار از مالیات معاف خصوصی فعالیت اوراق قرضه صادر شده به باکره قطار که قبلا Brightline است نادرست. شهرستان در حال حاضر می گوید: این موضوع نیز "بحرانی به تفکیک قوا" بین سازمان های فدرال و دادگاه.

"من درک این مورد به عنوان وسیله نقلیه مناسب برای دیوان عالی کشور به روشن شدن نقش دادگاه های فدرال در تفسیر و اعمال قانون" قاضی مایکل Luttig گفت TCPalm. Luttig بازنشسته مدار قاضی در ایالات متحده در دادگاه تجدید نظر است که مصاحبه برای یک کرسی در دیوان عالی کشور به کمک این شهرستان در آن دادخواست به دادگاه که واصل شد در اوایل این ماه.

بیشتر: Indian River County برای درخواست تجدید نظر Virgin Trains مورد به ایالات متحده آمریکا دیوان عالی کشور; ساکنان به منظور بالا بردن 200K $هزینه

تصمیم گیری در مورد اینکه آیا دیوان عالی کشور موافقت خود را به این شهرستان مورد, می تواند, این, سقوط, شهرستان, وکیل دیلن reingold می گفت.

به دیوان عالی کشور

در اوایل سال جاری, Indian River County توافق برای استفاده از $200,000 پول بیشتر مطرح شده توسط شهروندان از سواحل رودخانه به یکی از آخرین درخواست تجدید نظر از آن طرح دعوی در دادگاه در برابر باکره قطار. قبلا آن را به ضرب گلوله کشته شد توسط دادگاه های پایین تر.

"ما در حال حاضر می توانید بقیه مطمئن باشید ما با توجه به آن همه چیز را ما می توانیم" گفت: جک Preschlack هند سواحل رودخانه ساکن که رهبری مبارزه برای تجدید نظر به دیوان عالی کشور و کمک به ترتیب کمک Luttig یک دوست قدیمی خود را. "من شخصا احساس می کنم ما یک فرصت بسیار خوب."

باکره قطار که در حال ساخت یک 170 مایل بالاتر-سرعت مسافری راه آهن بین اورلاندو و میامی تامین مالی معادل 2.7 میلیارد دلار از آن $4.1 میلیارد دلار پروژه با مالیات معاف خصوصی فعالیت اوراق قرضه. دادگاه می تواند حکومت پول ناحق مورد تایید قرار دادن یک اتصال در مرکزی آن منبع مالی.

"آن یقین توقف منابع مالی که ما استدلال کرده اند برای سال های سال است که تحت اساسنامه آنها نشده است واجد شرایط برای" reingold می گفت.

باکره قطار به تازگی تایید شده توسط وزارت حمل و نقل ساخت امریکا اداره برای اضافی $1 میلیارد دلار در خصوصی فعالیت اوراق قرضه برای شبیه قطار بین لاس وگاس و لس آنجلس. از 15 میلیارد دلار در دسترس مالیات معاف اوراق قرضه حدود 600 میلیون دلار باقی مانده است; باکره قطار دریافت کرده است بیش از یک چهارم از همه از اختصاص اوراق قرضه با توجه به بررسی پروژه های تصویب شده توسط آژانس.

بودجه دارای "پیامدهای عمیقی برای فدرال fisc" با توجه به شهرستان مختصر نوشته شده توسط واشنگتن وکیل جفری The. این تغییر مسیر "کمیاب فدرال منابع به صندوق خصوصی سرمایه گذاری های تجاری که آیا واجد شرایط برای کمک های فدرال."

Skidmore

The دادخواست به دیوان عالی کشور می Indian River County مورد و مکان آن در کشور زمینه رشد بحث قانونی بیش از Skidmore v. Swift & Co.

این مورد به سادگی شناخته شده به عنوان Skidmore است در مورد اینکه آیا آژانس می تواند تفسیر قانون و اینکه آیا دادگاه باید تسلیم به آژانس تفسیر از قانون است. در مورد Indian River County: باید در دادگاه مورد سوال وزارت حمل و نقل غیر رسمی تعریف که واجد شرایط برای خصوصی فعالیت اوراق قرضه ؟

"این دادگاه به مدت طولانی نمی توانیم اجازه می دهد تا این توافق به قوت خود باقی بماند," The نویسد در این دادخواست به دیوان عالی کشور. او به نقل از Marbury v. Madison بنیادی مورد به قانون اساسی. "عدم اطاعت Skidmore این نسخه را تهدید قضایی تسلیم قانون اساسی مسئولیت بگو چه قانون است.'"

باکره قطار نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر. شرکت می تواند پاسخ به این شهرستان دادخواست در این تابستان.

در گزارش ماهانه خود را به باند خریداران به تاریخ مارس 30, باکره قطار اذعان بالقوه برای این مورد به پیشبرد.

"ما یک درجه بالایی از اعتماد به نفس است که دیوان عالی کشور نمی خواهد اعطای دادخواست" این گزارش می خواند. "در صورت بعید است که آن را نشانی از اعطای این طومار که ما یک بار دیگر پیروز در این مورد بر اساس قوی محاسن موقعیت ما است."

در این گزارش به خریداران باکره قطار یادداشت های خود را کاهش درآمد به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما گفت آن باقی مانده است اعتماد به نفس در آن امور مالی. در ماه مارس باکره قطار متوقف فعال آن خدمات مسافر بین غرب پالم بیچ و میامی به دلیل COVID-19 اما با ادامه ساخت و ساز.

روز شنبه, باکره قطار اعلام کرد از طریق رسانه های اجتماعی آن را نمی کند پیش بینی از سرگیری عملیات را برای "ماه آینده" اما گفت که هنوز برای تکمیل ساخت آن به اورلاندو در سال 2022.

بیشتر: باکره قطار برنامه ریزی $122 میلیون از پلی استور کار; دو تخریب در ساحل گنجینه در مه

باکره, قطار, ایالات متحده آمریکا یک شرکت تابعه از قلعه سرمایه گذاری, گروه, LLC. نیویورک-بر اساس قلعه دارای یک مدیریت قرارداد با Gannett Co., ناشر TCPalm و گنج ساحل روزنامه ها و فلوریدا امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن