Indian River County دنبال اقدام قانونی علیه جیمی گریوز بنیاد بیش از ballfields فروش

کالین Wixon Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 6:07 PM EDT Jun 25, 2020ورو بیچ — مقامات شهرستان در حال برنامه ری

توسط ABTINNEWS در 6 تیر 1399

ورو بیچ — مقامات شهرستان در حال برنامه ریزی و اقدام قانونی علیه عضو شورای شهر جو گورهای برای آنچه آنها را شکسته است وعده در استفاده از 16th Street ballfields.

زمانی که Indian River County, فروش ملک در سراسر ساحل Vero دبیرستان به جیمی گریوز پایه 250.000 دلار در سال 2017 گور متعهد آن را هرگز خواهد بود توسعه یافته و باقی خواهد ماند و جایی برای اوقات فراغت جوانان.

اما انتظار 1.1 میلیون دلار فروش 11.6 هکتار ملک در حال حاضر به نام جیمی گریوز مجموعه ورزشی را قرار داده و آن را در دست اورلاندو توسعه دهنده که می خواهد برای ساخت مسکن مقرون به صرفه با توجه به گور.

بیشتر: Indian River County فروش 16th Street ballfields به گور بنیاد

شهرستان کمیسیون به اتفاق آرا رای داده سهشنبه به استخدام یک وکیل به دنبال دادخواهی در برابر این بنیاد برای حفاظت از منافع شهرستان است. جو و کارول گور ایجاد این بنیاد پس از 15 سال پسر جیمی کشته در یک تصادف قایقرانی در سال 2016.

"من معتقدم که ما گمراه" شهرستان کمیسر جو Flescher گفت.

گور گفت: این کمیسیون اقدام او را گرفت و با تعجب.

او گفت که او در صف مقابل با شهرستان و قبل از این در انتظار فروش و فکر او و شهرستان هنوز مذاکره چگونه به استفاده از درآمد حاصل از آن می تواند به $600,000.

"ما آنها را نگه داشته اطلاع در هر مرحله از راه است و ادامه خواهد داد به انجام این کار" گور گفت: در یک پیام به صورت متن. "من می دانم که من می خواهم به انجام کار درست در اینجا است."

گور گفت: او نمیخواهد به سود حاصل از فروش و یا حتی فروش ملک در همه, اما هزینه های تعمیر و نگهداری باید دور خود را بیش از حد برآورد اولیه. او می خواهد درآمد حاصل از فروش استفاده می شود برای تفریح و سرگرمی ترجیحا برای تنظیم اندازه پیگیری است که تیم دبیرستان می تواند استفاده برای ملاقات.

شهرستان پیشنهاد یک معامله است که در آن بنیاد را در شهرستان درآمد حاصل از فروش منهای 250.000 دلار و هر گونه هزینه های اضافی متحمل شده توسط این بنیاد استفاده می شود برای زمین بیس بال در هوبارت پارک خواهد بود که پس از نام جیمی گریوز.

توافق را انتشار گور از عمل محدودیت و هر وعده ساخته شده در مورد حفظ اموال تفریحی.

گور مقابله با یک پیشنهاد برای پرداخت county $200,000. تنظیم اندازه مسیر می تواند ساخته شده است برای حدود $400,000 که گور گفت: می تواند تحت پوشش از فروش اموال. این چیزی است که پسر او را می خواستم و او گفت:.

اموال تحت قرارداد اما مشروط بر rezoning و استفاده از زمین تغییر است که اجازه می دهد توسعه گور گفت. فروش است که هنوز یک سال از پایان, او گفت:.

بیشتر: گور خانوادگی نظر فروش رشته های ورزشی در ساحل Vero خریداری و در سال 2017 به افتخار پسر حافظه

گور و شهرستان وکیل دیلن reingold می گفت: آنها که امید به حل و فصل موضوع دوستانه ادامه خواهد داد و مذاکرات قبل از هر گونه دعوی در دادگاه واصل شده است.

"آخرین چیزی که جیمی را می خواستم برای (اموال) برای ایجاد اختلاف است. من نمی خواهم آن را به ایجاد جنجال" گور گفت.

بیشتر: دوستان به یاد داشته باشید 15 ساله که فوت در ورو بیچ

می خواهید بیشتر Treasure Coast خبر ؟ اگر شما در حال حاضر یک مشترک به TCPalm با تشکر از شما! اگر نه لطفا عضویت و کمک به نگه داشتن اخبار شما می خواهید در آینده است.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن