Indian River County معاون معلق از تیم SWAT بیش از بحث Infinite ویدئوها, تحقیق, نتیجه گیری

حداکثر Chesnes Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 5:01 PM EDT مارس 12 سال 2020INDIAN RIVER COUNTY — هند رودخانه

توسط ABTINNEWS در 24 اردیبهشت 1399

INDIAN RIVER COUNTY — هند رودخانه شهرستان کلانتر دفتر معاون معلق از تیم SWAT تا 2021 پس از تحقیقات داخلی تعیین می شود او نقض آژانس رسانه های اجتماعی سیاست.

معاون مایکل Dilks مورد بررسی قرار گرفت به صورت جداگانه ویدئوها ارسال شده به خود را در حال حاضر-ویروسی مشخصات در اکثر فیلم های معروف برای برنامه Infinite با توجه به امور داخلی گزارش به دست آمده توسط TCPalm.

این تحقیقات باعث شده Daily Mail گزارش اعلام کرد که Dilks و همسرش, هایدی, لب همگام سازی "هیپ هاپ آهنگ یا خطوط سیاه و بازیگران که با استفاده از انواع نژادپرستان و از نظر جنسیتی."

"بله, وجود دارد, خشن, زبان. اما هر کس می شنود همان آهنگ ها در رادیو" Dilks گفت: ایمیل های روزانه. "است که آن را نژادپرستانه برای یک بچه به آواز خواندن آهنگ های هیپ هاپ با زبان؟"

بیشتر: عابر پیاده مرده پس از اصابت کامیون کمپرسی در پورت سنت لوسی, پلیس می گویند

Dilks دیده می شود پوشیدن لباس رسمی در تمام سه ویدئوها — نقض آژانس منشور اخلاقی — بررسی به این نتیجه رسیدند.

آژانس متحده سیاست "کلانتر پرسنل دفتر ممنوع از استفاده از هر گونه عکس و یا فیلم ها حاوی Indian River County, کلانتر, لباس...در هر راه است که به خطر انداخته و یا تضعیف یکپارچگی کلانتر," با توجه به امور داخلی گزارش.

در یک ویدئو Dilks است لب همگام سازی در حالی که هایدی است که در پشت صندلی خود را به آژانس صادر گشت وسیله نقلیه با توجه به گزارش. دوم تصویری به تصویر می کشد Dilks شبیه سازی ترافیک متوقف کردن با همسر خود را در صندلی راننده از خودرو.

یک سوم تصویری را نشان می دهد Dilks ادعا او در حال خروج از سازمان امور داخلی ساختمان هر چند هیچ ساختمان نشان داده شده است در پس زمینه به گفته محققان.

در حالی که Dilks' ویدئوها باعث محکومیت از Anthony J. Brown, رئيس جمهور از NAACP را Indian River County, شاخه, کلانتر, گفت: در آن گزارش محتوا نیست "نشان دهنده نقض سازمان سیاست در مورد موهن قومی سخنان."

"اقدامات در این ویدئو هر چند طنز نیست درخشش یک نور مثبت در آژانس در نتیجه تضعیف آن صداقت" در امور داخلی گزارش اعلام کرد.

بیشتر: Vero Beach, مرد کشته شدند پلیس-درگیر تیراندازی در فورت Lauderdale, mcdonald's, پلیس می گویند

Dilks دریافت نامه ای از مشاوره سه ماه تعلیق به عنوان یک زمینه مسئول آموزش و تعلیق از نقش خود در این سازمان با مگس کش زدن تیم باقی مانده از سال 2020 امور داخلی گزارش نشان می دهد.

نقض ذکر شده در تعلیق, اما, بنیادی از Dilks' تصمیم به پوشیدن لباس خود را بر روی دوربین و نه اظهارات نژادپرستانه در فیلم' مطالب با توجه به گزارش.

"محتوای این کلیپ های صوتی, هر چند ذهنی ممکن است در نظر گرفته شده توسط برخی از نظر فرهنگی حساس به نظر می رسد تلاش های طنز و فراموش نمی رود به سطح 'نژادپرستانه' اظهارات" نوشت: سرهنگ جاستین Knott.

"عمومی پاسخ به این موارد در برخی موارد ممکن است به عنوان محتوای آن را تضعیف یکپارچگی کلانتر," Knott ادامه داد.

زمانی که با تلفن رسیده سه شنبه Dilks کاهش یافته است به نظر به TCPalm و هدایت می شوید به کلانتر دفتر سخنگوی مسلح ، اریک گل.

"سازمان ما دارای یک سیستم مترقی و انضباط" گل گفت: شنبه شب. "در هر مورد منحصر به فرد است. من باور دارم که کلانتر انتخاب رشته که داده شد با توجه به دستورالعمل های ما."

Dilks که به دست آورد یک زیر بزرگ و در حال حاضر بیش از 65 ، 000 پیروان در Infinite است پس از حذف این فیلم از او ، هایدی Dilks که منتشر محتوای ویدئویی با شوهرش انباشته شده است بیش از 41,000 پیروان خود را.

در یک ویدیو ارسال شده در مارس 26, Dilks و همسرش دیده می شود راه رفتن را از طریق شراب راهرو از یک فروشگاه مواد غذایی است. با اشاره به رمان coronavirus همه گیر به عنوان "چینی ویروس", Dilk زیر نویس این ویدئو:

"سال نو چینی چینی از ویروس... ما همه قرنطینه چه کسی اهمیت میدهد."

برای اخبار بیشتر به دنبال حداکثر Chesnes در توییتر اینجا را کلیک کنید.

حداکثر Chesnes است TCPalm اخبار خبرنگار Indian River County است. شما می توانید نگه دارید تا با حداکثر در توییتر @MaxChesnes ایمیل او را در max.chesnes@tcpalm.com و او را به یک تماس در 772-978-2224.

اگر شما مشترک با تشکر از شما. اگر نه, لطفا در نظر حمایت از کیفیت روزنامه نگاری محلی با عضویت اینجا.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن