در دانستن: فرد نقش عشق اشکالات در این coronavirus بار

فیل فرناندز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 10:21 AM EDT مارس 13 سال 2020آنها ممکن است واجد شرایط به عنوان اشکالات

توسط ABTINNEWS در 25 اردیبهشت 1399

آنها ممکن است واجد شرایط به عنوان اشکالات وجود دارد اما ندارد عشق برای عشق اشکال در میان انسان ها است.

به جز شاید از من زیرک همکار Maryann Batlle.

"من برای یک, خوش آمدید, عشق ما اشکال overlords," Batlle گفت. "یک کمی از حالت عادی است."

که درست است. حتی coronavirus نگه داشته است کسانی که مخلوقات از crudding خود را در کروم.

چه اتفاقی می افتد؟: آخرین نظرسنجی نشان می دهد بدتر شدن اثرات coronavirus در SWFL اقتصاد

یکی دیگر از دلایل به پناهگاه-در-محل و لوازم یدکی که شیشه جلو اتومبیل از شرم آور چلپ چلوپ کردن. فراموش نکنید دولت ردیابی تلفن همراه خود را به مطمئن شوید که شما quarantining. آنها فقط به بررسی کوره خود را.

ناپل عضو شورای Gary قیمت بود فقط که گفتن خبرنگاران راز خود را به figuring چگونه به طور بالقوه آلوده interlopers ما حمله کرد محلی سواحل بیش از آخر هفته مانند آن در چهارم جولای.

"بسیاری از اتومبیل در پارکینگ تا به حال بسیاری از اشکالات عشق در آنها" قیمت گفت. "و چه جالب اگر شما رانندگی در اطراف ناپل و ما سرعت متوسط است که احتمالا از 10 مایل در ساعت, شما در حال رفتن به عشق اشکالات در ماشین خود را. پس از آن به من می گوید که مردم در حال آمدن از جاهای دیگر است."

توقف کوتاه از خورد خوش آمدید به ناپل علائم در محدوده شهر و تبدیل کل شهر را به یکی از غول های دردار, جامعه, شورای, کاهش می یابد, ساحل, ساعت, این هفته سعی کنید به نگه داشتن خود را عناصر نامطلوب.

اما هیچ چیزی در مورد ممنوعیت کمی هیجان زده شیاطین با بی توجهی خود را به صورت اجتماعی فاصله خود را از طریق کوچک نمایش عمومی از محبت است. آخ نگه داشتن آن را در شلوار خود را و اشکال.

اوه. آهسته می گوید: Patti Fowle از تقریبا سه دهه پیر ناپل خودرو.

حشرات shimmying دارای منافع اقتصادی به خصوص در طول این همه گیر بار. مانند برای Fowle خانواده اجرا شرکت که رفته از اوج تا 500 خودرو در بهترین روز قبل از COVID-19 به کمتر از 20 درصد است.

"هر کس یک اینچ ضخامت عشق اشکالات در وسایل نقلیه خود را امروز" Fowle گفت: به عنوان خودرو نورد به اشکال زدایی عملیات در 2595 تمیمی دنباله E. بین دیویس بلوار و بیشر درایو. "آنها کمک کرده اند افزایش کسب و کار."

در دیگر اخبار: عمومی می گوید دولت به کم کردن سرعت در بحث تلفات جاده

و ما در پایان مقابل از دو بار در سال نفرت انگیز, موج, پس از یک سال 2019 است که بسیاری از موافقت شده اند ممکن است بدترین در حداقل دو دهه است. آیا این تکرار پس از دیگری گرمایش جهانی ناشی از زمستان معتدل است که دریافت کرد مقصر در گذشته ؟

"آنها به نظر می رسد بدتر از سال گذشته" شمالی فورت مایرز مقیم دبی Lightbody تریپ روز سه شنبه گفت. "من حتی نمی خواهید به خارج شدن از ماشین من زودتر. آنها swarming بیش از حد بد است."

Fowle گفت که او آماده نیست به رسم مقایسه رتبهدهی نشده است, اما آن را به یک بسیار قوی آغاز شود.

"عشق اشکال فصل این است که فقط شروع است اما تعداد زیادی از آنها تا کنون. ما آنها را در هر خودرو است که در I-75" گفت: Fowle که یادداشت آنها "بدتر داخلی چرا که آنها نژاد و پنهان" در زمینه گیاهان داروئی. "سال گذشته واقعا افتضاح است."

او توضیح داد که یک درایو به خانه برگشت از ملبورن است که در زمان بخشی بهتر از یک روز را به عنوان او مبارزه buggers در فسق و او عکس آن را اثبات کند.

این "ماشین شسته شد دو بار در سفر و شیشه تمیز هر 30 دقیقه" Fowle گفت. "بوی افتضاح بود و موتور پر شد با آنها."

Fowle می داند مسائل خود را و به وضوح به او نمی ظروف سرباز یا مسافر در اطراف هنگامی که آن را می آید به این جور موجودات است.

"شستن ماشین خود را در عرض 24 ساعت و یا اسید از آنها شروع به رایت خود را رنگ و پلاستیک," او گفت:. "آنها می توانند خود را مسدود رادیاتور و باعث می شود موتور خود را بیش از حد. بوی آنها را به چرخه را از طریق ماشین خود را. ما با استفاده از مواد شیمیایی خاص با فشار آب به آنها را با خیال راحت. اگر واقعا بد ما خواهد شد با استفاده از قلم به عنوان آخرین چاره."

وظیفه ساخته شده است آسان تر برای خدمه وجود دارد با تهدید ویروس اما بعد از آن دوباره پاکیزگی تخصص آنها است.

"ما مطابق با اصول بهداشتی در تمام زمینه های مشترک به طور مستمر" Fowle گفت. "همه کارکنان ارائه شده است دستکش و ماسک. ما نصب شده اپل پرداخت برای تماس با ما پرداخت."

وزوز

آیا بحث در مورد آنها مانند تریپ را در Facebook به فروشگاه مواد غذایی و یا در جلوی خانه اجتماعی فاصله گردهمایی های بی مهرگان بوده است خوب حواس پرتی این هفته از نصب coronavirus موارد و مرگ و میر. مردمی شده اند به اشتراک گذاری تصاویر از indignities وارده به اتومبیل های خود را مانند آنها آثار هنری, پرتره از خود grandkids یا عکس از غروب.

"آن باران عشق اشکالات در 75," هلنه DeAngelis نهم گفت: توصیف سفر خود را از تمپا به فورت مایرز. "در زمان دو کارواش خشک کن ورق و برخی از مد افتاده شستشو."

با راه: اسطوره ها در مورد lovebugs سخت تر برای کشتن از حشرات مزاحم است که آفت floridians تماس با بازدید کنندگان

بین ایالتی همراه با روستایی بیشتر مکان هایی مانند Alva, Alligator, کوچه ایممکلی و LaBelle آمد زیادی در بحث.

همیشه وجود دارد بسیاری از بحث در مورد آنچه با این نسخهها کار بهترین برای حذف باقی مانده از رقص تند و زننده. اگر مردمی نمی خواهید به شهامت پایین 20 دلار برای یک حرفه ای در خودرو آنها باید با استفاده از پیشنهادات در اختیار خود را دارند.

همراه با محبوب ورق خشک کن, ایده های این هفته برای خوب یا بد, کودک شامل شامپو تعهد هیدروژن پراکسید و کوکا کولا "نرم" نوشیدنی است که همچنین می خورد دور خوردگی کردن باتری خود را.

"آقای پاک می کند سحر و جادو پاک کن (که) برای ما کار می کرد گفت: resident تری Canto زمینه. "نمی خراش شیشه جلو اتومبیل خود را یا نه."

اما دیگران استدلال می کنند این درمان می تواند پایان کردن وسیله نقلیه خود را و که گزینه هایی مانند روغن بچه و یا اسپری پخت و پز مه رگه ماشین خود را.

Gators آشنا هستند با این شکارچیان

دانشگاه فلوریدا که مانند چین متهم شده است برای افشا و خنثی آزمایش رفته چپ چپ ارائه می دهد خود را از جمله مبارزه با اسطوره آن دانشمندان سعی ژنتیکی اصلاح اشکالات به خلاص شدن از شر این دولت از پشه ها:

  • ریشه: بر خلاف باور عمومی دانشگاه فلوریدا معرفی نمی عشق اشکال به دولت است. در طول قرن 20th, عشق اشکالات مهاجرت از آمریکای مرکزی سفر از طریق تگزاس و لوئیزیانا قبل از ورود در فلوریدا.
  • ATTRACTANTS: عشق اشکالات در حال جذب به تجزیه گیاه باقی مانده اما ممکن است اشتباه این بو با مواد شیمیایی موجود در دود اگزوز. گرما نیز جذب عشق اشکالات. هر دو این عوامل می تواند منجر آنها را به جمع شدن در اطراف بزرگراه.
  • فعال زمان: عشق اشکالات معمولا فعال بین ساعت 10 صبح و 6 بعد از ظهر در درجه حرارت بالاتر از 84 درجه است.
  • فصل جفت گیری: جفتگیری قله در حدود چهار هفته در ماه مه و سپتامبر. به طور معمول دو نسل رخ می دهد در طول این زمان, اما حشرات دیده می شود در طول تابستان است.
  • مشکلات: عشق اشکالات عمدتا یک مزاحم. آنها نمی نیش نیش و یا انتقال بیماری ها هستند و سمی نیست. آنها می تواند آسیب به رنگ خودرو اگر آنها "پخته" در آفتاب.
  • راه حل: پس از یک باگ عشق پر از درایو ماشین خود را بشویید با آب و مالش دادن آن برای حذف اشکالات عشق. هود هوا بادگیر و یا صفحه نمایش را کاهش می دهد تعدادی از spattered عشق اشکالات در ماشین خود را. با استفاده از ماشین موم خواهد شد محافظت از یک خودرو رنگ.
  • آفت کش ها: کنترل شیمیایی بی اثر به عنوان باگ عشق گسترده است و به طور مستمر ریش بر روی بزرگراه از مناطق مجاور.

آیا می دانید؟: اگر شما کنجکاو در مورد که اشکال هایش در شیشه جلو اتومبیل خود را وجود دارد یک برنامه برای که

مستقر در ناپل اخبار روزانه نویس فیل فرناندز (pfernandez@gannett.com) می نویسد: در این که به عنوان بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. حمایت از دموکراسی و عضویت در یک روزنامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب