در دانش: Seagate گروه توسعه به نظر می رسد برای حفظ رونق با NeoGenomics پروژه

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 6:07 PM EDT May 28, 2020اگر ما محسوب راه است که در آن جهانی همه

توسط ABTINNEWS در 10 اردیبهشت 1399

اگر ما محسوب راه است که در آن جهانی همه گیر از COVID-19 نهفته است زندگی روزانه در لی شهرستان و در سراسر جهان ما خواهد بود شمارش برای مدتی.

اضافه کردن مراسم پیشگامانه به لیست.

اوه جلال پیشگامانه که در آن طلایی بیل را به خاک و مردم که پس از روشن شدن صحنه و اجازه می دهد تا خدمه ساخت و ساز به کار کثیف.

مراسم پیشگامانه به عنوان محوری گریه. این افزایش روحیه رهبران شرکت و کارکنان است. و در امن تر بار این مراسم باید بازگشت.

تا آن زمان باید حل و فصل برای خواندن در مورد groundbreakings در این ستون.

Seagate گروه توسعه و NeoGenomics یک سرطان تشخیص شرکت که مقر آن در, دروازه در نظر گرفته شده برای برگزاری پیشگامانه مراسم مارس 27 فقط در غرب I-75 و شمال Alico جاده که در آن جدید و 50 میلیون دلار از 150 ، 000 فوت مربع بین المللی دفتر مرکزی ساخته خواهد شد بیش از 18 ماه آینده.

Coronavirus سقوط این مراسم است.

اما زمین unceremoniously شکسته شده است و ساخت و ساز آغاز شده است و در این سایت فقط در جنوب خوشه ای از درختان است که می توان با دیده شمالی و عازم جنوب رانندگان همراه I-75.

در سراسر ایالتی از تازه NeoGenomics سایت ساخت و ساز درایور می توانید یک به پایان رسید ساختمان جدید که از Seagate گروه توسعه ستاد در 9921 تجارت بین ایالتی درایو درست در شمال تعطیلات مسافرخانه فرودگاه در فورت مایرز مرکز شهر.

"ما به دنبال یک محل متمرکز برای ما عملیات" Seagate مدیر عامل مت قیمت گفت. "ما در Alico و I-75 به عنوان در مرکز دایره برای رشد اقتصادی در جنوب غربی فلوریدا. که نوع مرکز نقطه. ما قادر به پیدا کردن یک قطعه از زمین که در دسترس بود. ما در شرکت طراحی واقعا در این زمان در یکی از بهتر به دنبال ساختمان های در جنوب غربی فلوریدا."

Seagate حرکت خواهد کرد و در آن, جدید 3 میلیون دلار از 13000 فوت مربع حفاری به محض رفتن به هر دفتر محیط زیست با 45 کارکنان به نظر می رسد امن است.

اگر چه Seagate طراحی ساختمان جدید قبل از coronavirus وجود طرح منجر به "اجتماعی, فاصله," باقی مانده حداقل شش فوت دور از دیگران برای جلوگیری از گسترش ویروس.

"بسیاری از مردم را به باز کردن دفتر مفاهیم" گفت: James Nulf COO از پنج سال Seagate. "بسیاری از شرکت ها در حال رفتن به دور از آن است."

Seagate تقسیم با باز cubicles در میانه و مشترک دفاتر خصوصی با منظره دریاچه نزدیک طرفین آنها.

"ما باز, اما ما همچنین بسیاری از دفاتر خصوصی و بخش خصوصی که در آن آنها می توانند تمرکز زمانی که آنها نیاز به" Nulf گفت. "و یا آنها می توانند همکاری در مناطق باز زمانی که آن را مناسب است.

"ما عاشق قرار گرفتن در معرض I-75 به تمام ترافیک تعداد دیدن ما. دفتر نشسته است در یک دریاچه و آن را باور نکردنی مشاهده. برای یک نظر تجاری آن را به عنوان خوب به عنوان هر چیزی در اطراف. و درایو ویندوز یک تن از نور به داخل ساختمان."

در علاوه بر این به NeoGenomics ستاد Seagate در حال توسعه از 50000 فوت مربع دفتر مرکزی شرکت به صورت مشروط هوا 10000 فوت مربع برای گسترش Freightliner trucks خاموش لی جاده $1.5 میلیون buildout برای EnSite.

NeoGenomics جهانی مدیر عملیات تعالی هلن Edenfield گفت: این شرکت امیدوار به حرکت به مقر جدید در سپتامبر سال 2021 با پیشگامانه جشن بعد از این سال اگر شرایط اجازه می دهد تا یک.

"این بستگی دارد که چه اجتماعی فاصله دستورالعمل هستند," او گفت:. "و پرواز. چون مردم شده اند پرواز در این. اما از آن خواهد شد بستگی دارد نه تنها در هنگام Lee County باز می شود اما سایر نقاط کشور است. من امیدوار هستم که مدتی قبل از پایان سال ما قادر به انجام کاری است."

NeoGenomics انتخاب Seagate به دلیل تاریخ آن با قیمت و Nulf و همچنین به دلیل توزیع بیش از معامله املاک و مستغلات و ساخت و ساز با مسئولیت آزاد NeoGenomics به تمرکز بیشتر در تخصص آن است که تشخیص سرطان است.

"ما یک سرطان تشخیص شرکت است که منطقه ما از تمرکز و تخصص" Edenfield گفت. "ما در حال حاضر همکاری با Cushman & Wakefield و دیگران با تخصص املاک و مستغلات برای کمک به ما در مدیریت ما گسترده املاک و مستغلات اجاره در سراسر جهان است. به خصوص برای یک کار بزرگ و مهم پروژه بود ما می خواستیم برای دسترسی به بهترین استعداد و تخصص در دسترس است و ما خوشحال به همکاری با Seagate تیم به ما کمک کند رسیدن به اهداف ما است."

قیمت گفت: Seagate به سرعت ساخته شده است شهرت برای اعتماد سازی با غرب فلوریدا بر اساس کسب و کار..

"آنچه ما خوب هستند و آنچه ما را از غرور و افتخار در این است که ما دانش محلی از بازار" قیمت گفت. "روابط ما با کارگزاران بیش از 20 سال به همراه. توانایی ما برای قرار دادن یک پیچیده مقابله با هم در بسته هایی که غیر واقعی املاک و مردم می توانند درک کنند."

Seagate بسته در NeoGenomics بسته خرید آن به 5.3 میلیون دلار در ماه ژانویه است. قبل از ساخت و ساز کار سایت به پایان رسید و دیوار شروع خواهد شد رفتن تا این تابستان.

Coronavirus همه گیر ممکن است برخی از پرتاب speedbumps در این پروژه و برخی دیگر اما قیمت و Nulf شد "با احتیاط خوش بینانه است."

"تاج مؤثر است همه در حال حاضر" قیمت گفت. "ما لازم نیست که یک توپ کریستال. ما نمی دانیم که چه مدت از آن خواهد بود وجود دارد. اما ما توانایی ما برای آب و هوا طوفان با راه شرکت ما با هم قرار داده شد: برای ساخت, توسعه, مدیریت, فروش و اجاره املاک و مستغلات. ما با لمس هر قسمت از چرخه کسب و کار.

"ما قادر به مقاومت در برابر ما معتقدیم هر نوع برجستگی در جاده ها است. این واضح است که یکی از بزرگ است."

اگر چه Seagate است که فقط در آن سال پنجم قیمت و Nulf شده در این منطقه برای چند دهه و تا به حال یک رابطه کار با NeoGenomics رفتن حداقل 12 سال است. شرکت مدیریت حدود 1.5 میلیون فوت مربع از فضای ساختمان در جنوب غربی فلوریدا.

قابل توجه دیگر پروژه ها شامل محور Towne مربع مرکز خرید در گوشه جنوب شرقی استعماری بلوار و Treeline خیابان و تپه جزر و مد املاک در بوکا گراند که در آن Seagate تبدیل به 10 هکتار که قبلا متعلق به فلوریدا قدرت و نور به 19 بسیاری برای چند میلیون دلار به خانه, تعداد انگشت شماری که در حال حاضر به فروش می رسد. Seagate و شریک دیگر خریداری شده است که زمین برای کمتر از $14 میلیون در سال 2016.

"ما درگیر شده ام با Neo برای سال ها به عنوان آنها رشد خود را در فضا و رشد کسب و کار خود را" Nulf گفت. "که رابطه ساخته شده در طول زمان. ما در این رابطه کسب و کار. مردم به ما اعتماد خود را به انجام برسانند نیازهای املاک و مستغلات."

توجه داشته باشید: من نسخه در دانش خواهد بود در وقفه تا سهشنبه, مارس 19. دنبال دیوید دورسی در Facebook یا @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب