در این می دانم که: عظیم پوسته بتنی به Sunseeker تفریحی برای نشستن خالی در پورت شارلت

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 7:22 AM EDT Jun 9, 2020رکود بزرگ به تعویق افتاده و یا لغو بسیار

توسط ABTINNEWS در 20 خرداد 1399

رکود بزرگ به تعویق افتاده و یا لغو بسیاری از پروژه های ساخت و ساز در سراسر جنوب غربی فلوریدا, اما هیچ چیز مثل این.

هیچ چیز مانند یک $420-plus میلیون توچال گسترش بیش از 22 هکتار گستره آنقدر بزرگ می خواهم بدانم اگر آن دیده می شود با این فضا نیروی. یک نمایش از بالا به دنبال در زمین لمس کردن Charlotte بندر فقط از سراسر پونتا گوردا و بیش صلح رودخانه پل در نوک جنوبی از بندر شارلوت را نشان می دهد حداقل یک چهارم مایل کشش رها بتن.

Sunseeker تفریحی متعلق به Allegiant هوا خواهد بود یک پوسته خالی به جای 783 اتاق هتل, کافه, رستوران, خرده فروشی, چشمه های معدنی و سالن برای مدتی. هواپیمایی dented مالی coronavirus همه گیر اعلام کرد از اواسط ماه مارس که آن را برداشت بودجه پروژه برای حداقل 18 ماه.

Allegiant Air مدیران کاهش یافته است به مصاحبه اجازه های اخیر خود را در سه ماهه درآمد تماس برای خود صحبت می کنند.

شارلوت کانتی کمیسر Stephen دویچ که رای به محیط را تغییر دادن زمین با هر کمیسیون در سال 2018 گفت: او با اعتماد به نفس این پروژه خواهد سرگیری سریع تر از پیش بینی شده 18 ماه جدول زمانی.

"بدیهی است که هیچ یک توپ کریستال," Deutsch گفت. "اما من معتقدم Allegiant یک تعهد جدی برای تکمیل این پروژه. آنها قطعی علاقه به افزایش مشارکت خود را با شارلوت کانتی. من می خواهم به فکر می کنم با چیزهایی که در حال حرکت سریع تر خواهیم دید که آنها در مسیر برگشت در کمتر از 18 ماه پروژه است."

شش عظیم جرثقیل ساخت و ساز برج های آن دیده می شود در افق از مایل دورتر هستند و قرار است برچیده شود و مدتی قبل از پایان ماه ژوئن قبل از قلب طوفان فصل است.

ترجمه از در می دانم: Ross Dress For Less مستاجر بالقوه برای صفحه زمینه عوام

در سراسر خیابان را از سایت ساخت و ساز, دو, رقص, چهره های Blues Brothers صورت مجتمع عظیم فقط در مقابل یخ سرد Auto Repair که در آن مالک باب بری می بیند خالی سایت ساخت و ساز در هر روز است.

"من فکر کردم آن را بزرگ بوده است," بری گفت: از رفت و آمد مکرر است که می تواند در حدود 500 شغل جدید در این منطقه است. خاموش کردن ارسال در حدود 300 کارگران ساخت و ساز خانه. بسیاری از آنها آوردن اتومبیل های خود را به بری فروشگاه.

"ما می توانید ببینید که آب دیگر" بری گفت. "امیدوارم کسی آن را بیش از."

شارلوت کانتی مدیر توسعه اقتصادی دیو Gammon گفت که او خوش ساخت و ساز خواهد از سرگیری هر چه زودتر نسبت به اعلام 18 ماه. رفت و آمد مکرر قرار بود به پایان رسید و در اواخر سال 2021.

"من فکر می کنم بهترین چیزی که برای ما باید رفتن است آنها را به عنوان یک شرکت هواپیمایی" Gammon گفت. "آنها می دانند که داده ها. خود را hub 10 دقیقه دور از این سایت. که چنین قرعه کشی بزرگ آن را به کار."

نیز وجود دارد امکان یک سرمایه گذار خصوصی درگیر شدن با یک نقد هجوم.

بیشتر بدانید: Buc-ee را مگا ایستگاه گاز هنوز هم در آثار تاخیر در جاده پیشرفت

"تا آنجا که شریک شاید آنها می تواند پیدا کردن کسی" Gammon گفت. "می تواند وجود داشته باشد چیزی در خارج وجود دارد. ما در حال گرفتن برخی از تماس های از برخی از مردم کشیدند در مورد آن. این مفهوم هنوز هم مگس."

بازی تخته نرد همچنین گفت که او با اعتماد به نفس سایت نمی خواهد به نوبه خود به مخوف ب-کلمه: سوختگی.

سایت می زنیم که راه قبل از ساخت و ساز آغاز شده است. یک روزنامه انبار ویران متل یک رستوران است که بسته شده بود برای سال و یک گلف مینیاتوری در خرابی استفاده می شود به نشستن در آن اموال است.

"به نظر من حداقل آن را مانند به نظر می رسد پیشرفت" Gammon گفت. "این خیلی زشت است. من فکر نمی کنم آن را به نگاه مانند رها شده پروژه با علف های هرز در حال رشد از طریق آن. آن را فقط رفتن به, پاک, بتن پوسته. از شهرستان نظر ارزش زمین در حال حاضر لگد کردن بر روی آن. ما پایه های مالیاتی در حال حاضر افزایش یافته است."

در سراسر بندر ماهیگیر ایجاد کرد مدیر کل پتی آلن است که از نظر جرثقیل و بتن. خود مجموعه دارای رستوران با صندلی در فضای باز و خرید و 47 تعطیلات اجاره واحد است.

بیشتر در کسب و کار: با کاهش ظرفیت و ایمنی نگرانی برخی SWFL رستوران را انتخاب کنید به نگه داشتن اتاق ناهارخوری بسته در میان همه گیر

"ما شده اند در تماس با Sunseeker و نگاه به جلو به روز آنها می توانید شروع به رفتن عمودی دوباره," او گفت:. "من اصلا به آن نگاه کنید به عنوان رقابت در همه. من بسیار به آن نگاه کنید به عنوان یک دارایی به جامعه ما است. هر زمان که شما باید هواپیما های آینده به جامعه ما آنها همیشه به دنبال ما. اگر شما رفتن به دیزنی جهان شما فقط رفتن به دیزنی جهان. شما ممکن است رفتن به دریا جهان و یا یکی از پارک است. که بسیار از ما چگونه دیدگاه که Sunseeker پروژه. ما بسیار متاسفم آنها تا به حال به جلو و عقب از این پروژه است."

بیشتر از دیو دورسی: جنوب غربی فلوریدا نوار صاحبان مشتاق به بازگشایی با قوانین جدید در محل

و دانه باقلا اهدا شد

در 1520 برادوی, Suite 120 در فورت مایرز و دانه باقلا بازار دریافت اولین چیزی FGCU امید به بسیاری از جدید خود را راه اندازی مجدد جنوب غربی فلوریدا مهر و موم اعتماد به نفس گواهی.

این برنامه طول می کشد حدود یک ساعت کامل به همراه زمان برای ایجاد یک تعهد و پاسخ به یک پرسشنامه در مورد امن شیوه های کسب و کار در طول coronavirus بیماری همه گیر.

بیش از 200 کسب و کار را امضا کرده اند تا به دوره های رایگان در FGCU.edu/restart گفت: دین از کسب و کار کریس وستلی و دین از Marieb دانشکده بهداشت و درمان ان کری.

استیو شیا مدیر بازار پذیرفته مهر در طول یک صبح روز دوشنبه مراسم است. او برای اولین بار کسب و کار برای تکمیل دوره. حدود 20 دیگران در خط لوله به گواهی شود.

"این شگفت انگیز بوده است شرکت در برنامه" شیا گفت. "بزرگترین غذای آماده است که ضعف همه چیز را که اتفاق افتاده است. شما باید بر روی انگشتان شما. شما باید برای انطباق با همه چیز است."

بیشتر کسب و کار اخبار: با کاهش ظرفیت و ایمنی نگرانی برخی SWFL رستوران را انتخاب کنید به نگه داشتن اتاق ناهارخوری بسته در میان همه گیر

ساختمان تاریخی خریداری شده

تاریخی, 1909 چوب-قاب خانه در 1619 جکسون سنت در مرکز شهر فورت مایرز شده است و خریداری برای $285 ، 000 است. برچسب قیمت کمی بالاتر از آخرین بار جدید از شرکت صاحب جرالد Hendry خانواده متعلق به آن است.

"من پدر بزرگ و عموی من بزرگ شده در خانه" جرالد Hendry گفت. "به عنوان فرزندان خواهر و برادر من و من یک مقدار زیادی از خاطرات بزرگ از خانه رومینگ در اطراف خیابان جکسون به عنوان کودکان. آن را بسیار هیجان انگیز به آن را به عقب در خانواده برای اطمینان حاصل کنید. این چیزی است که من بوده ام به خواب در مورد گذشته 10 تا 15 سال است. اما من هرگز فکر نمی کردم این امر می تواند یک گزینه برای من است. به این معامله از طریق آن را بسیار هیجان انگیز برای من است. ما یک مقدار زیادی از خاطرات بزرگ مادر بزرگ من. او بسیار منحصر به فرد است. سختی بانوی جنوب همه ما با نگاه کردن به."

ممکن است Hendry, جرالد Hendry مادر بزرگ خرید خانه در سال 1943 برای $6,000. او متعلق به آن به عنوان یک خانه شبانه روزی تا سال 1979 هنگامی که او به فروش می رسد برای $37,500.

وکیل مدافع یوسف سیمپسون و صفحه هندرسون آن را خریداری و تبدیل به یک قانون ،

جرالد Hendry و مت سیمونز ماکسول Hendry & Simmons, یک ملک املاک و مستغلات ارزیابی شرکت حرکت خواهد کرد و مقر خود را از جنوب فورت مایرز به خانه در پایان این سال است.

"در بسیاری از تعمیرات و بازسازی است که باید انجام شود" سیمونز گفت. "این خواهد بود بسیار دیدنی هنگامی که آن را به پایان رسید."

اتصال با این خبرنگار: David دورسی (Facebook), @DavidADorsey (توییتر).



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب