در این می دانم که: برادران بروکس به طور دائم بسته شدن حداقل یک جنوب غربی فلوریدا محل

فیل فرناندز ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 8:46 AM EDT Jul 9, 2020به عنوان شناخته شده آمریکا قدیمی ترین پوشاک فروش

توسط ABTINNEWS در 19 تیر 1399

به عنوان شناخته شده آمریکا قدیمی ترین پوشاک فروشنده برادران بروکس تصمیم گرفته است به طور دائم در حداقل یکی جنوب غربی فلوریدا محل.

فروشگاه در Sanibel رسانه های 20350 Summerlin جاده تعیین شده برای بسته شدن با توجه به وب سایت این شرکت است.

آن را اعلام نکرده است تصمیم گیری در مورد ناپل استروئ ساراسوتا و برادنتون فروشگاه در منطقه پس از تشکیل پرونده فصل 11 ورشکستگی حفاظت از این هفته و گفته شد سازندگان: 51 از آن آمریکای شمالی نقاط. اما آن را منتشر کرده است یک لیست کامل.

بیشتر بدانید: 'نشانه بسیار بد برای جامعه ما' به عنوان جزئیات جدید ظهور در Nordstrom لنگر بسته شدن در دریا

و: در را می دانیم: آنچه لوکس فروشگاه ها در خط به جای بسته شدن Nordstrom? پیشنهادات خود را. به علاوه آنچه که در پاین ریج و I-75?

به علاوه: در دانش: طنز 'Nordstrom از میانه' به طور بالقوه جایگزینی Nordstrom خود را در ناپل

تنها 18 شرکت 250 یا بیشتر فروشگاه ها در ایالات متحده را دوباره باز پس گیر به طور موقت توقیف خرده فروشی.

آن را در حدود 424 در سراسر جهان و حدود 4000 کارکنان هر چند ایالات متحده آمریکا امروز می گوید نزدیک به سه چهارم از آنها در حال حاضر furloughed.

دهکده هنری ماسه بروکس در سال 1818 و معرفی دکمه پایین تی شرت یقه دار در سال 1896 آن را بعدها شناخته شده برای خود را بالا پایان منس لباس از جمله لباس و روابط.

این شرکت می گوید که 40 45 رئیس جمهور ایالات متحده پوشیده اند آن لباس. این شرکت ساخته شده است که لباس ارتش آمریکا در طول جنگ داخلی چرخد و در ماه های اخیر برای ایجاد ماسک برای بیماری همه گیر کوروناویروس با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز.

نگه داشتن چک کردن این داستان امروز برای به روز رسانی بیشتر.

مستقر در ناپل اخبار روزانه نویس فیل فرناندز (pfernandez@gannett.com) می نویسد: در این که به عنوان بخشی از ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. حمایت از دموکراسی و عضویت در یک روزنامه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن