در COVID-19 نقاط داغ مانند فلوریدا و تگزاس جوانان ورزش باید آمیخته پاسخ به افزایش موارد

تام Chris Chavez ایالات متحده آمریکا امروزمنتشر شده 7:00 صبح به وقت شرق آمریکا Jul 1, 2020ماه گذشته آماتور ورز

توسط ABTINNEWS در 11 تیر 1399

ماه گذشته آماتور ورزشی اتحادیه به تعویق افتاد آن junior, والیبال, قهرمانی در اورنج کانتی فلوریدا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس — هل دادن شروع رویداد عظیم از اواسط ماه ژوئن تا اواسط ماه جولای از "فراوانی از احتیاط." وجود دارد 1,615 دفاع کرد گرفته شد ثبت موارد COVID-19 در اورنج کانتی ،

در حال حاضر موارد در فلوریدا — و چند تن دیگر ایالت های جنوبی — در حال افزایش. وجود دارد بیش از 10 ، 000 مورد در اورنج کانتی از شنبه, از جمله بیش از 4700 مورد جدید در هفته گذشته به تنهایی. اما AAU در حال حرکت به جلو با برنامه های خود را.

این سازمان روز جمعه گفت هنوز هم انتظار برای استقبال 355 ثبت نام تیم از 27 کشور به مرکز کنوانسیون اورنج کانتی آغاز ژوئیه 14 — فاصله از مطابقت بار و دادگاه تا حد امکان در بخشهایی از هشت روز در میان دیگر اقدامات.

"ما همچنان به کار با () OCCC اورنج کانتی, دولت, دیدار, اورلاندو و اورلاندو بهداشت برای نظارت بر وضعیت ویروس" AAU سخنگوی راشل d'orazio گفت: ایالات متحده آمریکا امروز ورزشی در ایمیل.

این AAU تصمیم به ماندن در این دوره با آن والیبال رویداد حتی در میان به طور فزاینده ای وخیم coronavirus اطلاعات منحصر به فرد نیست. در کشورهای که تبدیل به نقاط داغ در هفته های اخیر — از جمله فلوریدا و تگزاس و آریزونا و کارولینای جنوبی — خصوصی اجرا جوانان ورزش لیگ ها و مسابقات تا حد زیادی در انجام به طور معمول هر چند پاسخ به ندرت شده است ،

در فورت مایرز: بازی کامل را فراهم می کند کامل کردند برای مبارزه Lee County, هتل

همچنین: Hoopschool اردوگاه در اسقف Verot تعطیل کارگر پس از آزمایش مثبت برای COVID-19

برخی از کارشناسان بر این باور بودند که جوانان ورزش خواهد بود مجهز به رسیدگی جزر و مدی از COVID-19 دلیل تصمیم گیری می تواند به صورت محلی ساخته شده و به سرعت. اما در نقطه داغ متحده که آشکار قدرت عوض شده است یک ضعف است. به عنوان موارد و بستری شدن در بیمارستان افزایش والدین مجبور شده اند به حرکت گیج کننده smorgasbord از محدودیت ها و توصیه هایی است که متفاوت است که بسته به نوع نهاد سازماندهی خاص لیگ یا رویداد — گاهی حتی در همان شهر است.

جان سلیمان تحریریه و مدیر برای ورزش و برنامه های جامعه در آسپن موسسه غیر انتفاعی فکر می کنم تانک معتقد است بسیاری از جوانان ورزش اشخاص را ادامه خواهد داد به فشار رو به جلو مگر اینکه یا تا زمانی که مقامات دولتی تعیین کند در غیر این صورت حتی در کشورهای که در آن ویروس به سرعت در حال گسترش.

"به خصوص برای رقابتی تر لیگ های" سلیمان گفت. "از آنجا که وجود دارد مقدار زیادی از پول در خطر است برای این رقابتی سازمان. آنها در حال حاضر راه اندازی مجدد, و وجود دارد بسیاری از پدر و مادر که خوب هستند و آنها لزوما دیدن بستری شدن در بیمارستان و یا مثبت آزمایش در افرادی که با آنها ارتباط با. ... آن را مرتب کردن بر اساس مانند خارج از دید, خارج از ذهن است."

در فلوریدا

فلوریدا دوباره تمام فعالیت های جوانان از جمله اردوهای تابستانی و سازمان ورزش, on May 22.

که آخر هفته Viera میزبانی فلوریدا USSSA ساحل شرقی ایالت مسابقات که ویژه 70 جوانان تیم بیس بال. این AAU تاریخ بازی های المپیک نیز موکول شده است برای آمدن به Space Coast در اواخر ماه جولای.

دیگر جوانان حوادث بازگشته اند در سراسر کشور به موفقیت محدود است. لیگ جوانان در تالاهاسی باقی می ماند توقیف به دلیل محدودیت های محلی در اجتماعات بزرگ هر چند منطقه سفر تیم شده اند قادر به ادامه بازی.

کامل بازی ملی بیس بال جوانان سازمان آورده حوادث به لی شهرستان در سواحل خلیج فارس در ژوئن 18. اما یک کارگر در محبوب Hoopschool بسکتبال اردوگاه در اسقف Verot دبیرستان تست مثبت برای coronavirus باعث این رویداد به تعطیل کردن زود است.

خصوصی در مقابل عمومی

هیچ اقتدار متمرکز برای جوانان, ورزش, سلیمان گفت: بنابراین این صنعت در پاسخ به این های اخیر COVID-19 روند در آمیخته مد. در بسیاری از موارد سازمان های خصوصی شده اند و مصمم تر به ادامه بازی از کسانی که با روابط عمومی.

در کارولینای جنوبی برای مثال دولت high school sports association اخیرا ramped تا نیازهای خود را برای تابستان تمرینات در پاسخ به افزایش تعداد مورد. شهرستانها مانند ایزلی کارولینای جنوبی — شهر حدود 21,000 — را به حالت تعلیق در محلی خود را rec لیگ در تلاش برای مهار این بیماری است.

سفر و AAU ورزشی در دولت اما همچنان با چند و یا هیچ محدودیت با توجه به کارولینای جنوبی دبیرستان لیگ کمیسر جروم سینگلتون. در واقع پس از لژیون آمریکایی بیس بال فصل لغو شد با توجه به COVID-19 چند کارولینای جنوبی تیم نزدیکی ایزلی تصمیم به فرم خود را جایگزین لیگ — کارولینای جنوبی لیگ آمریکا — به طوری که آنها می تواند بازی را ادامه دهند.

"این همان قوانین و همان الزامات" گریر پست 115 مربی چاد هارت گفت: Spartanburg هرالد-مجله. "این فقط حس به ما."

برایان کول این مربی فوتبال در ققنوس مسیحی دبیرستان در آریزونا دیده است مشابه دوگانگی در دولت خود را.

"دبیرستان تیم های ورزشی در حال تلاش برای پیروی از دستورالعمل های تعیین شده توسط مناطق (آریزونا Interscholastic انجمن) و دولت" کول گفت آریزونا جمهوری. "... هنوز نیمی از تیم خود را به شرکت در 7-در-7, مسابقات بسکتبال, مسابقات و بیشتر که در آن دستورالعمل اساسا غیر موجود."

در برخی از کشورهای عدم حضور به موقع و موضعی ارشاد از دولت و شهرداری دولت است فشار بیشتری را بر فرد ورزشی جوانان سازمان و پدر و مادر.

مسابقات مدیران مانند کنت ویلسون که سازماندهی سافتبال بانوان جوانان اردوگاه ها و مسابقات در تگزاس جنوبی دانشگاهی ورزش اغلب در سمت چپ برای نظارت بر COVID-19 روند در جامعه خود را و تصمیم بگیرید که آیا و چگونه آنها می توانند با خیال راحت نگه دارید یک رویداد. اگر بیش از 100 تیم درگیر هستند و موارد خونتان کسانی که تصمیم گیری می تواند مهم بهداشت عمومی مفاهیم.

آخر هفته گذشته, برای مثال, Wilson لغو یک اردوگاه در خارج از سان آنتونیو پس از یادگیری است که چندین مربیان و بازیکنان در ارتباط با این رویداد تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. او تصمیم به برگزاری یک دوم اردوگاه در لانگویو تگزاس — با 59 ثبت نام تیم ها — به عنوان برنامه ریزی شده.

"این خیلی استرس زا در حال حاضر،". "هر کسی می خواهد پاسخ درست است ؟ همه تماس با مدیر مسابقات, 24/7."

استخدام فشار

که فشار نیز می تواند بریزد پایین به پدر و مادر است که باید تصمیم بگیرد که آیا به فرستادن فرزندان خود به مسابقات در راستای افزایش COVID-19 ارقام حتی اگر دولت دستورالعمل های محلی و سازمان باید به طور موثر تلقی آنها را امن.

برخی از پدر و مادر مانند فلوریدا ساکن جیل Diedrick بر این باورند که بازگشت به سطح بالا سفر ورزشی ارائه می دهد دید مهم برای فرزندان خود از استخدام یک نظر.

"ما عصبی" Diedrick به تازگی گفت: سرویس خبری تازه را فلوریدا از 15 سال جوان و بازگشت به رقابتی سافتبال. "اما من فکر می کنم این خوب است که او را به انجام آن به طور کلی."

ویلسون به نوبه خود گفت که استقبال بیشتر دولت-ورودی گسترده در جوانان ورزش در تگزاس از دولت — حتی اگر که به معنای قرار دادن تمام بازی مکث.

"مالی آن خواهد صدمه دیده است. اما من نمی گویم من خواهد بود, دل شکسته," ویلسون گفت:. "من مطلقا هیچ مشکلی با آن, اگر که تصمیم آنها را."

کمک: ایالات متحده آمریکا امروز شبکه خبرنگاران Jed Blackwell, ریچارد Obert و Kennington اسمیت

تماس با تام chris chavez در tschad@usatoday.com و یا در توییتر @Tom_Schad.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن