در حمله آگهی توافق اولیه چلنجر Caine متهم کنگره Posey بودن بی وفا به تهمت

دیو برمن فلوریدا امروزمنتشر شده 8:32 AM EDT Jul 28, 2020در کنگره ایالات متحده لایحه Posey و او خواه اولیه حریف

توسط ABTINNEWS در 7 مرداد 1399

در کنگره ایالات متحده لایحه Posey و او خواه اولیه حریف بازنشسته نیروی هوایی سرهنگ اسکات کین در حال معامله barbs بیش از است که وفادار ترین — و یا بی وفا — رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

Caine, عرضه اولین آگهی تلویزیونی بیش از آخر هفته که در آن او انتقاد Posey برای اینکه تنها جمهوری خواه به ثبت نام به عنوان یک شرکت حامی از خانه قطعنامه 908 می پردازد که با "محکومیت همه اشکال ضد آسیایی, احساسات مربوط به COVID-19."

در حالی که آن را نمی کند ذکر است رئیس جمهور قطعنامه خوانده شده در بخش: "استفاده از کرم های ضد, آسیایی, اصطلاحات و شعارهای مربوط به COVID-19 مانند 'چینی ویروس' 'ووهان ویروس' و 'کونگ-آنفولانزا,' تداوم anti-آسیایی کلاله."

مغلوب ساختن پیشی جستن است و با استفاده از عباراتی مانند این را در گذشته است.

بیشتر: کنگره Posey چهره ایران چالش اصلی از بازنشسته نیروی هوایی سرهنگ Caine

بیشتر: کنگره نامزدها بحث مسائل مربوط به آن را نگه دارید صمیمی در انجمن آنلاین

Posey نشان دهنده 8th کنگره منطقه که شامل همه بروارد و رودخانه شهرستان و بخش شرقی اورنج کانتی.

در 30 ثانیه آگهی کین می گوید اگر انتخاب او را "باید رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن را در مهاجرت و تهدیدات ما از چین است. صداقت بود و سنگ بنای محل خدمت من و من هرگز من به نوبه خود در commander-in-chief."

در پاسخ Posey, کمپین گفت: Caine آگهی نمایندگی یک "زشت" حمله "سیاسی سرحال" در تهمت و قضاوت در حمایت Posey برای انتخاب مجدد.

"این است که واشنگتن سیاست در آن بدترین" کین گفت: در بیانیه منتشر شده توسط مبارزات انتخاباتی خود با اشاره به Posey را به حمایت شرکت از خانه قطعنامه 908 که معرفی شد در 25 مارس با تشکر. لطف Meng D-n. y. و 145 دموکراتیک همکاری حامیان مالی. "هر جمهوری خواه می شود که دموکرات ها به سادگی حمله و شرمندگی اوباما و رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در حالی که مماشات چین و تقسیم کشور ما است."

Posey امضا به عنوان یک شرکت حامی این قطعنامه در 7 آوریل.

که کین است انتقاد Posey برای بی وفا بودن به رئیس جمهور و هماهنگی با "چپ رادیکال" است که تا حدودی از طنز.

Posey — که به دنبال هفتمین دوره دو ساله در مجلس نمایندگان — همواره رای دادند و با مغلوب ساختن پیشی جستن است و رئیس جمهور حمایت برای انتخاب مجدد. با توجه به به طور گسترده ای به دنبال سیاسی سایت fivethirtyeight.com Posey آرا در خط با مغلوب ساختن پیشی جستن موقعیت 89.7 درصد از زمان.

Posey در سال 2009 نیز در ارتباط بود با "birther" نظریه که مورد سوال که آیا باراک اوباما, ملت, اولین رئیس جمهور سیاه پوست متولد شد در ایالات متحده است.

در آوریل 23 — یک روز پس از کین اعلام کرد او می تواند چالش برانگیز Posey در اولیه — مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی حمایت خود را از Posey گفت: "کنگره لایحه Posey یک جنگنده فوق العاده ای برای بزرگ ایالت فلوریدا است. او یک حامی بزرگ ما #MAGA دستور کار قوی در جنایت دوم متمم را دوست دارد و ما جانبازان و اجرای قانون است. لایحه من کامل و تایید شده!"

برنده Aug. 18 Posey در مقابل کین توافق اولیه را دموکرات جیم کندی از جزیره مریت در Nov. 3 انتخابات عمومی. کندی یک مهندس برق با ایران راه اندازی داد.

در پاسخ به Caine آگهی و در نور از رئیس جمهور حمایت از Posey the Posey کمپین در بیانیه ای گفت: "آقای کین را در آخرین لحظه زشت حمله به رئیس جمهور تهمت و قضاوت و متحدان به طور کامل در معرض او را به عنوان کمی بیش از یک سیاسی سرحال است که انجام و یا می گویند هر چیزی. کین در حال حاضر مضحک ادعا که او "وفادار" به رئیس جمهور تهمت در حالی که در همان زمان حمله به رئیس جمهور را تایید دوست و متحد حزب محافظه کار جمهوری خواه لایحه Posey, disqualifies نامزدی خود را و یکپارچگی خود را."

این Posey, کمپین گفت: Posey "مخالف تبعیض نژادی. حزب کمونیست چین است که دشمن ما و نه, آسیایی, آمریکا همسایه است."

بسیاری از این قطعنامه بر آنچه در آن شرایط یک "افزایش چشمگیر در گزارش از جنایات نفرت و حوادث در برابر کسانی که از تبار آسیایی" در این سال و همچنین "افزایش استفاده از ضد آسیایی, شعارهای" و در نتیجه "آمریکایی های آسیایی تبار بودن مورد آزار و تجاوز و scapegoated برای COVID-19 بیماری همه گیر."

وجود دارد حدود 23 میلیون آسیایی و جزایر اقیانوس آرام در ایالات متحده حدود 7 درصد از جمعیت.

کین گفت که او آن را باور نمی کند نژادپرست است برای اشاره به کروناویروس به عنوان "چینی ویروس" "ووهان" ویروس و یا یک شرایط مشابه.

"این که آیا آن Zika جنگل در اوگاندا یا شهر لایم در کانکتیکات بیماری هستند به طور مداوم نام که در آن دانشمندان معتقدند آنها سرچشمه" کین گفت: در بیانیه خود با اشاره به Zika ویروس و بیماری لایم.

این قطعنامه با این حال اشاره کرد که سازمان بهداشت جهانی و مراکز کنترل بیماری و پیشگیری "می دانیم که نامگذاری COVID-19 موقعیت جغرافیایی و یا لینک آن را به یک قومیت خاص استمرار ننگ" و این که "در سال 2015 که صادر ارشاد در تماس با رسانه ها و دانشمندان و مقامات ملی برای جلوگیری از نامگذاری بیماری های عفونی برای مکان برای جلوگیری از stigmatizing گروه از مردم است."

لوقا Lorence, Caine را مدیر کمپین گفت: با Posey حمایت شرکت از این قطعنامه آن است که "واقعا تکان دهنده" که Posey پیوستن به کنگره ایالات متحده اسکندریه Ocasio-کورتز, D-n. y. "و رادیکال چپ در تلاش خود را برای دلجویی از چین و پرهیاهو حمله رئیس جمهور ما. یا او را که او می گوید که او و یا او را مفید پیاده برای چپ رادیکال است."

عکس از Ocasio-کورتز و دموکرات مجلس نانسی پلوسی برجسته در Caine تجاری در تلاش برای پیوند آنها با Posey.

Lorence گفت Posey "باعث می شود مبارزات انتخاباتی خود در مورد رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن و در عین حال تنها جمهوری خواه به نوبه خود پشت خود را از رئیس جمهور با امضای این نفرت 'هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن' خانه قطعنامه."

این قطعنامه با اشاره به کمیته قضایی مجلس.

یک همراه و همدم سنا وضوح معرفی شده توسط سناتور. کامالا هریس D-کالیفرنیا 26 شرکت حامیان مالی هیچ یک از آنها خواهان.

کین معتقد است که Posey است "تنها ایران عضو به شرم جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن" با حمایت شرکت خانه وضوح و "تبدیل پشت خود را به رئیس جمهور و رای دهندگان فلوریدا."

برایان کریستوفر, مدیر ارتباطات برای Caine, کمپین گفت: ad اجرا خواهد شد حداقل برای چند هفته در کابل ایستگاه های تلویزیونی در بازارهای تحت پوشش خانه منطقه 8 و همچنین در رسانه های اجتماعی.

کریستوفر گفت: "خواهیم دید که در آن همه چیز سرب" به به چقدر این کمپین را صرف تبلیغ و چگونه آن را اجرا خواهد کرد.

Posey, 72 ساکن رککلدگ شده است در انتخابی برای 38 سال. قبل از تبدیل شدن به یک عضو کنگره Posey خدمت 10 سال در شهرستان رککلدگ شورای هشت سال در فلوریدا خانه و هشت سال در فلوریدا سنا.

این است Caine اولین اجرا به صورت انتخابی ، Caine, 59 ساکن Vero Beach, از بازنشسته نیروی هوایی پس از 30 سال کار حرفه ای که شامل زمان به عنوان یک خلبان جنگنده. کین بعد از فرمان 57 عملیات گروه در Nellis Air Force Base, نوادا و 25 اسکادران جنگنده در جمهوری کره. او به عنوان معاون فرمانده نیروی هوایی 9 که در آن زمان شامل هشت فعال وظیفه بال و سه مستقیم گزارش واحد در جنوب شرقی ایالات متحده با 29,000 فعال وظیفه و پرسنل غیر نظامی.

دیو برمن است که دولت سردبیر در فلوریدا امروز.

تماس با برمن در 321-242-3649 یا dberman@floridatoday.com. توییتر: @bydaveberman

پشتیبانی محلی نگاری: پیدا کردن ارائه می دهد برای مشترکین جدید در floridatoday.com/subscribe.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن