ایممکلی برای دریافت بیشتر COVID-19 تست برای پنج شنبه و شب های هفته

لیز فریمن ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 1:42 PM EDT 29 مه سال 2020تست اضافی برای COVID-19 در ایممکلی است که برنام

توسط ABTINNEWS در 9 خرداد 1399

تست اضافی برای COVID-19 در ایممکلی است که برنامه ریزی شده برای روز یکشنبه وجود دارد و در حال برنامه ریزی برای ادامه "پاپ" تست سایت در جامعه روستایی است که در حال حاضر تجربه بالا و عفونت است.

دولت وزارت بهداشت در ذغال سنگ شهرستان خواهد شد و انجام رایگان پیاده روی تا تست از ظهر تا 6 بعد از ظهر یکشنبه در محل آن در 419 N. اول سنت گفت: Kristine Hollingsworth سخنگوی بخش بهداشت محلی.

وجود دارد بدون نیاز به پزشک ارجاع و مردم نمی باید علامتی. آنها خواسته می شود به نام خود و آدرس و اطلاعات تماس.

بیشتر: ایممکلی می بیند سنبله در COVID-19 موارد; طرفداران می گویند به کمک های بیشتر نیاز است

ذغال سنگ شهرستان کمیسر لایحه McDaniel که نشان دهنده ایممکلی است که بسیاری از مهاجران farmworkers است متعهد هیچ کس نمی خواهد تبعید که به دنبال مراقبت های پزشکی به عنوان یک نتیجه از COVID-19 بیماری همه گیر.

وزارت بهداشت و درمان است که هنوز هم کار کردن که چگونه بسیاری از آزمون ها در دسترس خواهد بود اما امیدوار است برای 500 آزمون از روز شنبه به تنهایی Hollingsworth گفت.

ایممکلی تجربه شده است یک چشم انداز مثبت در مثبت آزمون در میان ساکنان در ماه مه آغاز شده است که در 44 مثبت آزمایش ممکن است 1 و به 488 موارد مثبت اواخر پنج شنبه. دولت نمی کند گزارش داده که چگونه بسیاری از مردم از بهبود از این بیماری است.

این طرح به ادامه تست سایت در طول شب هفته با پزشکان بدون مرز در هفته دو بار به طور کلی از 4 بعد از ظهر تا 8 p. m., او گفت:.

پزشکان بدون مرز بین المللی بشردوستانه سازمان وارد در ایممکلی در اوایل ماه مه با یک 11-عضو تیم کمک کند با واکنش جامعه COVID-19 بیماری همه گیر.

ائتلاف کارگران ایموکالی که طرفداران برای بهبود شرایط کار برای ساکنان درخواست خود را کمک کند.

وزارت بهداشت متوجه نیاز به تست بیشتر countywide و امید به گوشت گاو تا نیروی انسانی Hollingsworth گفت.

"ما در حال تلاش برای به دست آوردن بیشتر کارکنان پرستاری," او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن