یکسان و جدایی ناپذیر شمال کشور دوقلوها حک کردن مسیرهای مختلف خود را در بیس بال سفر

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 8:30 PM EDT 26 مه سال 2020ژوئن 2019 که رد بلاف بیس بال دوقلوها برایس و ب

توسط ABTINNEWS در 7 خرداد 1399

ژوئن 2019 که رد بلاف بیس بال دوقلوها برایس و بلیک Tweedt رفت و با پدر و مادر خود را به بازدید از پردیس دانشگاه نوادا-رنو.

The Wolfpack که در غرب کوه کنفرانس نشان داده بود بهره بالا در هر دو برادر.

برایس بازدید چپ دست و بلیک خفاش ها راست دست. علاوه بر تفاوت در هدف قرار دادن این دو بازیکن در حال نزدیک کلون از هر یک از دیگر. برایس و بلیک در حال سازگار تماس hitters با توانایی ذاتی برای خواندن و پیگیری توپ در خود و هر یک دارای کیفیت بالا و سرعت.

و در عین حال از آن بود که یک تفاوت کوچک در ضربه ساخته شده است که Wolfpack بیشتر علاقه مند به برایس از بلیک. برایس پس از ارتکاب به دانشگاه نوادا-رنو در ماه جولای سال 2019 امضا نامه ای از قصد در ماه فوریه در حالی که به همان اندازه با استعداد بلیک بود و هنوز در حال جستجو برای یک مدرسه است.

بیشتر: ردینگ Jiu-Jitsu بدنسازی باز می ماند در سرپیچی از اقامت در خانه سفارشات

"من در خود من در سفر" بلیک Tweedt گفت. "این نوع سخت در اولین زمانی که UNR فقط در زمان برادر من اما که آتش روشن در من به کار سخت است."

پس از ماه انتظار, Blake در نهایت خود را ارائه دهد. روز جمعه او خود را امضا کرد نامه ای از قصد به بازی بیس بال در دانشگاه کلرادو شمالی یک بخش من است که رقابت در غرب کنفرانس ورزشی.

بلیک مانند بسیاری از ورزشکاران دیگر از جوامع کوچک در شمال کشور در حال تلاش برای گرفتن متوجه شده توسط محلی پیشاهنگی. آن را تنها به سوخت او را به کار سخت تر است.

"هنگامی که شما را از این شهر کوچک و هیچ کس نمی داند که شما باید بازی را با یک تراشه بر روی شانه خود را" Tweedt گفت. "من فکر می کنم بزرگترین چیزی که من به چالش کشیده شد و از رد بلاف و رفتن به کشورهای مختلف به بازی در برابر بازیکنان مختلف در طول سفر ،

آنچه نمی توان نادیده گرفت شد Tweedt تعداد و توانایی. در طول coronavirus-کوتاه 2020 فصل او ضربه زد .619 با 13 بازدید و 10 RBIs در 25 در خفاش. در سال دبیرستان خود را Tweedt batted .450 با دو صفحه اصلی اجرا می شود 13 دونفره و 25 RBIs.

بیشتر: لیگ کوچک باقی مانده در برزخ در اطراف Shasta County با توجه به کروناویروس

این رقابت بین بلیک و برایس اجازه داده است که پسران به رشد: دو به همان اندازه با استعداد رقبا که سعی می کنید به انجام یک دیگر آن است که آیا رقابت برای دیدن که می تواند خوردن شام سریع و یا ساعت آنها را صرف با هم در پنبه حلاجی شده قفس.

این Tweedt خانواده می خورد و تنفس بیس بال. برادر بزرگتر تنر نقش شکارچی در شهرستان ساکرامنتو کالج و جوانترین برادر جکسون, 10, می خواهد به دنبال خواهر و برادر بزرگتر' قدم به قدم.

تنر روشن راه را برای برادران خود را که یک بار تقسیم بین بیس بال و فوتبال و ورزش خود را پدر رایان رشد ، وقتی تنر کمک کرد منجر به رد بلاف کمی لیگ به لیگ سری جهانی منطقه ای غرب برگزار شد در سن برناردینو در سال 2011 بیس بال گرفت و منجر به عنوان تنها ورزش است که اهمیت ترین.

"این واقعا سرد در حال رشد با برادران که از چند سال جدا از یک دیگر" تنر Tweedt گفت. "این یک بازی سرگرم کننده سوار بودن رهبر خود و مربی را از طریق همه از این. من به آنها راهنمایی در همه زمان ها تا آنجا که چه در دانشگاه و اخلاق کار آنها نیاز به به منظور موفقیت در رسیدن به سطح بعدی."

این یک اخلاق کاری است که رد بلاف مربی Ryland ساندرز ادعا می کند که عنصر کلیدی در آنچه باعث می شود Tweedt دوقلوها' استعداد خاص است.

"آنها صرف ساعت های بی شماری قرار دادن حفره های خود را از طریق دستکش پنبه حلاجی شده چرا که آنها خیلی تلاش" ساندرز گفت. "آنها را در کار بیشتر از افراد دیگر است و بخشی از این راز که چرا آنها نخبگان. آنها خوب خواهد بود چرا که از خود skillset اما کار خود را اخلاق چیزی است که باعث می شود آنها را."

بیشتر: سافت بال های نجومی گرفته شده از یک دره مرکزی پارچ. در حال حاضر او آن را به عقب

بلیک و برایس باید همچنان به کار و توسعه بازی خود را با وجود بیماری همه گیر کوروناویروس نه تنها پایان دادن به فصل بهار اما به تابستان خود را در لیگ برتر پس از ردینگ کلت 45s که Tweedt دوقلو قرار بود برای بازی تصمیم به انصراف از فصل خود را.

برایس می گوید که او و برادرانش آمار در پنبه حلاجی شده قفس برای یک ساعت به تازه ماندن و اضافه وزن تجهیزات آموزشی به گاراژ خود را با کمک از رد بلاف مبتنی بر بدنسازی مالک و مربی گری Moniz.

"من مربی تنر در فوتبال زمانی که او 7 سال و هر سه آنها به خصوص با دوقلوها, همه چیز از یک رقابت به آنها" Moniz گفت. "اگر آنها پریدن از پشت بام به استخر یکی از آنها می خواستم به پرش ، آنها همیشه به رقابت پرداختند و جکسون جوانترین برادر خود را که همان راه است."

پس از برخورد با نزدیک به یک سال از دل شکستگی قادر به بازی بیس بال با برادر دوقلو, Blake قادر به ورود به سیستم در خط خال خال با جوهر سیاه و سفید به سیمان تا پایان دبیرستان خود را حرفه ای.

این یک حرکت است که اجازه خواهد داد که بلیک به حک کردن هویت خود را. در یک اتاق پر از مردم شاد آخرین دوشنبه صبح ترین فرد برای او هیجان زده بود برایس.

"این چیزی بود که ما از خواب از آنجایی که ما بودند هنگامی که ما برای اولین بار شروع به بازی بیس بال" برایس Tweedt گفت. "ما همیشه در این تیم است و در حال حاضر ما در حال فراق راه و روش ما فقط هر دو خوشحال به جایی."

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS. به حمایت از او روزنامه نگاری مشترک شدن در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب