"من احساس خطر می کنند!': فلوریدا مرد ویروسی فوران بیش از کاستکو ماسک سیاست هزینه های او را به کار خود را در شرکت بیمه

دیوید Dorsey فورت مایرز اخبار-مطبوعاتمنتشر شده 9:33 AM EDT Jul 8, 2020فورت مایرز, Fla. — مواج ماسک بحث در طی ی

توسط ABTINNEWS در 18 تیر 1399

فورت مایرز, Fla. — مواج ماسک بحث در طی یک حادثه در فلوریدا Costco دستگیر شد تصویری در ژوئن 27 و رفت ویروسی دوشنبه شب با تقریبا 10 میلیون بازدید. این سخنرانی دراز وشدیداللحن هزینه یک مرد کار خود را.

یک مرد با پوشیدن قرمز "در حال اجرا در جهان پس از سال 1776" تی شرت تیره, کوتاه, و, فلیپ فلاپ دیده می شد فریاد "من احساس خطر می کنند!" و "بازگشت به بالا! بازگشت (expletive) قرار داده و خود را (expletive) تلفن پایین!" او glared در دوربین یک خریدار از او خواسته بود تا مطابق با کاستکو ماسک سیاست.

مرد دیگری در زمان از تلفن همراه خود را و اسیر فریاد.

Billy Corben یک فورت مایرز بومی و فیلمساز مستند که زندگی در میامی به دست آمده بود تصویری از مردی که فیلم برداری آن در روز دوشنبه است. مردی که فیلم برداری آن کاهش یافته است شناسایی می شود. Corben توییتی تصویری به 82,000 پیروان. او اغلب سهام عجیب و غریب داستان ها و ویدئوها با هشتگ #BecauseFlorida.

حوادث دیگر: هدف خریداران پوشیدن '$40,000 رولکس' از بین می برد و صورت نمایش در حالی که Costco خریدار تظاهرات ماسک سیاست

سه شنبه, مرد فریاد در این ویدئو تا به حال شناسایی شده توسط Ted تاد بیمه به عنوان دانیل افرای. افرای شده بود با آژانس پس از سال 2016 و "در حال حاضر بیشترین تولید عامل فروش در شرکت... لایک: یوگا داغ سفر, پخت و پز و مشاوره دیگران" با توجه به زندگینامه او.

ظهر سه شنبه افرای' زیستی تا به حال کشیده شده است از سایت ها و آژانس منتشر شد بیانیه: آن را به حال اخراج افرای.

اجرای قانون بود و نه درگیر در این حادثه.

ماسک صورت مورد نیاز: می توانید به فروشگاه شما را به پوشیدن ماسک? آیا بچه ها را مجبور به پوشیدن ماسک?

"با تشکر از شما همه برای نظرات و پیام های بالا بردن آگاهی در مورد یک کارمند سابق در Ted تاد بیمه" در این بیانیه از چارلی تاد گفت. "رفتار خود را در تصویری است که در درگیری مستقیم با شرکت ما ارزش و اشتغال آنها فسخ شده است. رفتار تهدید آمیز و ارعاب در برابر ماموریت اصلی ما به مشاوران مورد اعتماد در جامعه ما است. ما نیز متعهد به بلافاصله بررسی داخلی ما موجود فرهنگ در TTI."

تلاش برای رسیدن به افرای بر روی یک شماره تلفن در یک جستجوی سوابق موفق نبودند.

'پوشیدن یک ماسک است که در مورد ترس': خرده فروش گروه خواستار فرمانداران به هر کس نیاز به پوشیدن ماسک

ریچارد ساله, کون گشاد, رئیس امور مالی برای Costco کاهش یافته است به نظر این حادثه اما خطاب ماسک-پوشیدن به طور کلی در 547 Costco در فروشگاه های سراسر کشور و 250 مکان های بین المللی.

"به طور کلی ماسک مورد نیاز شده است به خوبی دریافت" Galanti گفت. "شده اند وجود دارد برخی از کسانی که انتخاب شده به فروشگاه در اینجا. اما به طور کلی اکثریت مردم بوده است حمایت از آن است. به اعتقاد ما آن را برای کمک به کاهش سرعت گسترش ویروس. اگر ما حق ما راست. اگر ما حق آن را نسبتا کوچک ناراحتی. ما در حال تلاش برای به چالش کشیدن کسی حقوق اساسی.

او افزود: "همه این چیزها را نمی شد انجام می شود برای کمک به کسب و کار ما. ما در تلاش بودند به عهده دارد. ما می دانیم وجود دارد متفاوت ديدگاه اما قطعا ما کارکنان آن را درک. ما بیش از 2 میلیون نفر آمده به Costco در هر روز است. اگر کسی می آید و بدون ماسک و ما فقط از آنها بخواهید به ترک."

دنبال دیوید دورسی در توییتر: @DavidADorsey.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن