چگونه به جشن روز زمین در سن اجتماعی فاصله

اسکار سانتیاگو تورس ناپل اخبار روزانهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت شرق آمریکا Apr 21, 2020یکشنبه علائم 50 سال سالگ

توسط ABTINNEWS در 2 اردیبهشت 1399

یکشنبه علائم 50 سال سالگرد روز زمین.

این ایده که جوانه زده به سالانه و در حال حاضر جهانی رویداد قدمت 50 سال.

در سال 1970 سناتور Gaylord نلسون ویسکانسین تا به حال این ایده برای یک روز ملی به تمرکز و بالا بردن سطح آگاهی و چالش های زیست محیطی.

در آوریل 22, Nelson ایده در نهایت 20 میلیون آمریکایی به خیابان ها و صدها نفر از شهرستانها به مناسبت روز زمین.

متاسفانه در این سال را جشن خواهد بود بیشتر از یک دیجیتال, رویداد به عنوان COVID-19 همه گیر در ادامه به محدودیت توانایی ما برای سرمایه گذاری به خارج از منزل بزرگ.

در سن اجتماعی فاصله در اینجا دیجیتال-اولین راه برای مشاهده زمین در روز است.

اقامت درگیر

محاسبه رد پای کربن خود را

کربن برآورد است که برجسته میزان گازهای گلخانه ای منتشر شده به اتمسفر بر فرد اعمال و استفاده از محصولات در طول یک دوره از زمان با توجه به سازمان حفاظت محیط زیست.

در اینجا این است که چگونه برای محاسبه چه اقدامات روزمره مانند رانندگی و یا با استفاده از برق منجر به آن. با استفاده از این Nature Conservancy تعاملی ماشین حساب و یا سازمان حفاظت محیط زیست ماشین حساب.

شرکت در Ecochallenge

چالش خود را هر روز با شرکت در روز زمین Ecochallenge 30 روز نامزدی برنامه ای است که اجازه می دهد تا شما را به را انتخاب کنید از روزانه یک بار اقداماتی است که قرار است به دسته های مانند حیات وحش, آب شیرین اقیانوس ها و جنگل ها.

یکی از اقدامات از Ecochallenge شامل کاشت درختان بومی. هنوز مطمئن شوید که درخت ؟ دانشگاه فلوریدا/ IFAS باغبانی کارشناسان ایجاد کرده اند یک لیست است که می تواند کمک به شما تصمیم می گیرید.

پیوستن به یک دیجیتال فلوریدا رویداد

می خواهید به انجام چیزی جدید و یا به سادگی معاشرت با دیگران ؟ پیوستن سایر مردم در سراسر کشور با انتخاب و پیوستن به یکی از مجازی حوادث. یاد بگیرید چگونه به حمل و نقل کردن کیسه های از تی شرت از گاو دریایی مشاهده و مرکز آموزش و پرورش در فورت پیرس. نمایش دیجیتال حوادث.

کشف, هوای آزاد, تمرینات

سر در خارج از منزل در حالی که رعایت دستورالعمل های تعیین شده در محل توسط مرکز کنترل و پیشگیری بیماری و آماده برای به چالش کشیدن خود را با burpees. و یا اگر شما می خواهید برای دلپذیر کردن یوگا است همچنین با یک کلیک دور. برنامه های زیر ارائه بر روی تقاضا تمرینات سعی کنید خارج از منزل و یا داخل خانه.

  • دسترسی به بر روی تقاضا کلاس سبک تمرینات و برنامه های راهنمایی متخصص تغذيه و خواب با استفاده از نسخه حق بیمه از Nike Training Club app. این در دسترس است به صورت رایگان تا اطلاع ثانوی..
  • دریافت تمرینات شخصی با Freelectics. سفارشی آموزش تمرینات می تواند ایده آل برای مبتدیان به ورزشکاران پیشرفته.
  • ایجاد تمرینات مناسب که مورد نظر برنامه با آدیداس آموزش Runtastic. دسترسی به ویژگی های حق بیمه در زمانی که شما با ثبت نام در 90 روز عضویت رایگان.

آیا می دانید؟: دوچرخه سواری سود به نفع به عنوان خروجی در میان COVID-19 برخی از نگرانی در مورد ایمنی

بیشتر: گنج ساحل مسیرهای پیاده روی مشغول کوهنورد دوچرخه سواران در پارک های حفاظت شده برای تفریح و سرگرمی منفعل

کشف زمین

عملا مراجعه به هر یک از این 31 پارک های ملی

بدون نیاز به چکمه های پیاده روی یا کرم های ضد آفتاب هنگامی که به گام گذاشتن در این مجازی اکتشافات. جریان تصاویر از ما پارک های ملی مانند باتلاقی پارک ملی. اتمام یک مایل دنباله طبیعت در سمور غار جواد دنباله یا تقریبا سر به بالا برای یک نگاه متفاوت از کوسه دره رصدخانه برج.

سازمان دیده بان 5 از درخشان ترین مکان ها در جهان

حرکت ناسا نقشه در شب با کمک چراغ های شهر. ناسا کامپوزیت جهان منتشر شد در اوایل سال 2017 برجسته پنج از درخشان ترین نقاط جهان از جمله شهر نیویورک و رودخانه نیل.

دیده بان محیط زیست مضمون فیلم

عقب بنشینید و حرکت از طریق لیست گسترده ای از محیط زیست جشنواره فیلم. این ارائه می دهد بیش از 100 محیط زیست مضمون فیلم است.

بیشتر از ما پوشش:

  • 'خشک ترین بهار ما دیده ایم در 50 سال یا بیشتر': فلوریدا در حد متوسط خشکسالی به عنوان فصل خشک همچنان ادامه دارد
  • مبتنی پروازهای = تیره اطلاعات آب و هوا ، چرا که خوب نیست برای شما


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن