چگونه این تاج گل ساز از علف های هرز بافت بومی گیاهان و علف های هرز به هدیه برای مادران

جسیکا Skropanic ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 11:00 AM EDT مارس 10 سال 2020Patc داوسون باعث می شود زندگی خود را با

توسط ABTINNEWS در 21 اردیبهشت 1399

Patc داوسون باعث می شود زندگی خود را با قرار دادن یک پیچ و تاب و در شمال کشور فلور.

او با استفاده از گیاهان که رشد وحشی در اطراف Siskiyou County به مد فصلی تاج های گل اهدا از جمله بهار تاج گل برای روز مادر.

از طریق کسب و کار خود را Dawson, تاج گل در انبار علف های هرز, او و کارکنان از پنج معمولا فروش هزاران فصلی تاج های گل اهدا در طول سال — 4,200 آخرین کریسمس, او گفت:. ارائه آنها در علف های هرز و مناطق اطراف آن و حمل تاج های گل اهدا در سراسر ایالات متحده و پایگاه های نظامی در خارج از کشور.

اما زمانی که COVID-19 بحران بسته فروشگاه خود را همراه با دیگر کسب و کار تلقی غیر ضروری داوسون شد یک زن عمل. "من هنوز هم تا به حال تاج گل تعهدات" حدود ده که عید پاک سفارشات از مشتریان به طور منظم, او گفت:. بنابراین او آنها را ساخته خودش, بسته بندی و از طریق پست و تحویل دیگران به مشتریان جلوی ایوان.

کسب و کار, آرام, اما سفارشات قطره ای در بیش از تلفن و آنلاین به خصوص برای روز مادر, او گفت:. برای دومی داوسون موج بنفش lupin به امضای او بهار وودلند تاج های گل اهدا سبز با گل های صورتی است که ترکیب گربه بید, مریم گلی, گل manzanita و اسکاچ جارو.

جمع آوری گیاهان مورد استفاده در تاج های گل اهدا خانواده است زمان برای داوسون و یک راه برای گرفتن خارج از منزل در حالی که تمرین های اجتماعی فاصله, او گفت:. او فرزندان و نوه برش سبزی و گل با موافقت صاحبان اموال.

داوسون گفت: او می چرخد به تاج های گل اهدا بسیاری از گیاهان در نظر مردم یک مزاحم مانند وحشی teasel. خاردار آن باعث می شود علاوه بر زیبا به یک تاج گل.

دیگر گیاهان بومی و گونه های مهاجم او با استفاده از در حال استبرق, cattails نخود شیرین وحشی نفس در کودک و بومادران.

یکی دیگر از متوسط او با استفاده از: سیم خاردار. داوسون بافت سبک غربی اشیاء مانند نعل اسب و bandanas به سیم خاردار حلقه برای سفارشی تاج های گل اهدا.

داوسون عاشق ساخت تاج های گل اهدا از او یک کودک بود. "اگر من می خواهم آن را به یک تاج گل — رز انگور ، من با وسواس محافل."

داوسون آغاز فروش تاج های گل اهدا کریسمس در سال 1984 با استفاده از یک پدال اداره ماشین در گاراژ خود را. "من ساخته شده ده فقط به اندازه کافی برای خرید بچه ها من برخی از هدایای کریسمس," او گفت:.

آن را تبدیل به یک تعطیلات خانواده سنت به عنوان به خوبی به عنوان یک کسب و کار است. او چهار فرزند به دست آورده کریسمس پول فروش تاج های گل اهدا برای همسایه. "آنها استفاده می شود برای قرار دادن آنها را در واگن قرمز و کشیدن آنها را در اطراف" او گفت:.

کسب و کار "در زمان خاموش" هنگامی که او شروع به ارائه تاج گل فروشی برای مدرسه و دیگر جمع آوری اعانه, او گفت:. تعطیلات خود را کسب و کار outgrew گاراژ خود را, بنابراین داوسون اجاره یک ساختمان خالی در علف های هرز برای هشت هفته در هر سال و استخدام کارکنان برای ساخت تاج های گل اهدا کریسمس.

ادامه مطلب:

  • دیدن نیست ، آب خود را می دانید-چگونه با این 5 نکته برای رشد گوجه فرنگی در ردینگ
  • بالا achiever متوجه فارغ التحصیلی اهداف اما COVID-19 دزد مرحله
  • سافت بال های نجومی گرفته شده از یک دره مرکزی پارچ. در حال حاضر او آن را به عقب

در سال 2011 داوسون بازنشسته و از علف های هرز مدرسه ابتدایی که در آن او در یک کلاس درس کمک های اولیه. در حال حاضر او به فروش می رساند تاج گل, حلقه گل و دیگر swags, سال های دور از او هدیه فروشگاه ها و گل علف های هرز در بلوار. خلاقیت خود را کشتی تا آنجا که افغانستان, او گفت:. من "بدست مقدار زیادی از تصاویر و نامه ها (از سربازان) کسانی که موفق به دریافت تاج های گل اهدا."

در مورد داوسون تاج گل, انبار کاه گل و هدیه فروشگاه

اطلاعات: داوسون امضای 22" فصلی تاج های گل اهدا در حال 40 دلار در هر. سیم خاردار تاج های گل اهدا شروع در $40. مغازه بسته است در طول COVID-19 تعطیل. تا آن زمان تلفن سفارشات برای ایوان تحویل و ایمیل سفارشات پذیرفته شده است.

آدرس: 142 S. علف های هرز بلوار. در علف های هرز.

تلفن: تماس 938-8824.

آنلاین: رفتن به www.dawsonwreathbarn.com.

جسیکا Skropanic است ویژگی های خبرنگار برای ثبت افکن/ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را پوشش می دهد شیوه زندگی و سرگرمی داستان و هفتگی هنر ویژگی d.یک.t.e. او در توییتر دنبال کنید @RS_JSkropanic و on Facebook. تاریخ جسیکا در خارج! و نه کال تفریح Facebook ، برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز. با تشکر از شما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن