چگونه این دو شمال کشور تیم بیس بال در حال فعال ماندن در طول coronavirus

اتان هانسون ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 4:40 PM EDT Jul 15, 2020این بیماری همه گیر کوروناویروس نه تنها تعطیل بها

توسط ABTINNEWS در 26 تیر 1399

این بیماری همه گیر کوروناویروس نه تنها تعطیل بهار high school sports اما محدود محلی تابستان تیم بیس بال است که در حال تلاش برای پیدا کردن مکان برای تمرین و بازی.

دو منطقه تیم Tehama گاو و ردینگ Vipers در حال پیدا کردن راه های خلاقانه برای بهبود بازیکنان خود و با رعایت موظف دستورالعمل های بهداشتی توسط دولت است.

گاو با استفاده از یک خصوصی پنبه حلاجی شده قفس خود را برای بهبود بازیکنان نوسانات و آن را دو برابر به عنوان یک تپه برای کوزه به تمرین پرتاب. ردینگ Vipers استفاده از Wynne, قیمت پارک در شاستا لیک و این سازمان نیاز به بازیکنان و مربیان را به متوسط چک قبل از هر عمل است.

هر دو گاو و Vipers خود را از بازیکنان و مربیان تمرین های اجتماعی فاصله.

در اینجا نگاهی به چگونگی این دو باشگاه در حال مدیریت خود را حفظ و آموزش بازیکنان خود را در طول بیماری همه گیر کوروناویروس.

نوسانی با یک هدف

از پچ پچ های پر جنب و جوش است و کامپوزیت فلزی درگیری با لاستیک و نخ در پنبه حلاجی شده قفس در اموال احاطه شده توسط, قد بلند, زمینه های پوشیده از چمن در رد بلاف.

پیراهن بدون آستین رنگ آمیزی با سس گوجه فرنگی و Gatorade در حالی که هشت بازیکن در تعامل با تمسخر نفرین-لادن نوجوان گفتگوی بورسی. نزدیک گوش خود را ،

کرک! کرک! کرک! این تبادل ماشین همچنان به حرکت و آتش در هر کسی که در جعبه.

با استفاده از خانه های شخصی و پنبه حلاجی شده قفس جدید تبدیل شده اند طبیعی برای Tehama گاو از آمریکا لژیون بیس بال. بازیکنان امید به بهترین تابستان که تغییر داده شده است با این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بیشتر: یکسان و جدایی ناپذیر شمال کشور دوقلوها حک کردن مسیرهای مختلف خود را در بیس بال سفر

گاو مربی داگ Schreter در تلاش است تا هنوز هم در یک فصل برای تیم خود اما با موارد فزاینده این بیماری همه گیر باقی می ماند یک تهدید سلامت. تماس ورزشی و مسابقات ممنوع زیر توصیه می شود دستورالعمل های بهداشتی.

"دشوار بخشی از همه این واقعیت است که همه ما بودجه قطع کردم بنابراین ما باید واقعی مراقب باشید در این سال" Schreter گفت. "ما هنوز در حال برنامه ریزی یک سفر به سن دیگو برای ماه آگوست است."

رقابت در تابستان بیس بال لیگ بسیار مهم است برای بازیکنان مانند دیلن Rocha که فقط فارغ التحصیل Los Molinos دبیرستان. رچا 6-پا-1 ابزار پخش خواهد شد بازی بیس بال کالج در دانشگاه اتاوا در آریزونا.

در حالت عادی سال او خواهد بود خود را به رقابت در برابر دیگر کالج مخالفان که به طور بالقوه ضربه و پرتاب سخت تر است.

رچا مانند دیگر بهار ورزشکاران خود را به حال ارشد فصل کوتاه به دلیل COVID-19.

"این سخت است زیرا بسیاری از زمینه ها ما قرار بود بازی در تعطیل شده اند," Rocha گفت. "در بسیاری از مسائل در مورد قرنطینه و اعمال شده است."

این ملک که در آن Rocha و هم تیمی های قطار باید به کافی در حال حاضر. آن است که تنها با استفاده از پنبه حلاجی شده قفس مجهز به تبادل ماشین, L-صفحه نمایش. پنبه حلاجی شده قفس نیز دو برابر به عنوان یک تپه اجازه می دهد تا کوزه را به تمرین خود را پرتاب.

Schreter خواسته های او کامل زمینه به عمل است. او ترجیح میدهد به زندگی تمرین پنبه حلاجی شده جلسات که در آن کوزه و hitters رقابت در برابر یکدیگر.

"من همیشه می خواهم من (کوزه) پرتاب به batters تمام وقت" Schreter گفت. "من یک پسر مدرسه قدیمی است که دوست دارد به او کوزه سعی کنید یک زمین جدید در برابر یک hitter وظیفه برای دیدن چگونه کار می کند."

این Tehama گاو بازی در تاریخ 30 ژوئن در برابر NorCal اتباع در وین قیمت پارک در شاستا لیک. Schreter و تیم او تلاش خواهد کرد به بازی مسابقات در آرکاتا و ابراز پیروزی از اکتشاف در هفته های آینده.

Vipers امید به مجموعه ای استاندارد به عنوان مدل بهداشت

به عنوان ردینگ Vipers معاون رئیس جمهور بن کندی پیاده روی بر روی زمینه در وین قیمت پارک در شاستا لیک او دارای چهار ضخیم چند لایه ، همه آنها تعیین شده برای آموزش مربیان و بازیکنان در چه دستورالعمل های بهداشتی به دنبال قبل از عمل شروع می شود.

هر یک از بازیکنان یا مربیان که علائم مربوط به کروناویروس ها به خانه فرستاد. کندی نداشته برای ارسال هر خانه است.

بازیکنان و مربیان تقسیم شده میان دو dugouts اجتماعی را حفظ فاصله دستورالعمل. 14 ورودی نهم و دهم دانش آموزان کلاس خود به سه گروه تقسیم با سه مربیان است.

غلاف تقسیم می شوند با هر مربی به یک شکل متفاوت از آموزش: تبادل زمین زیر کشت و خود.

"در پایان ممکن است که ما شروع به برقراری ارتباط با بچه ها آینده را برای شروع به تمرین" کندی گفت. "بسیاری از بچه ها می خواستم برای شروع به تمرین دوباره و ما می خواستیم به آنها این فرصت است."

"ما می خواستیم به ماندن در این دستورالعمل که توسط شهرستان و دولت است. ما انجام بسیاری از تحقیقات آغاز شده و شیوه و پاسخ قاطع بود. به همین دلیل ما 15 بازیکن در حال حاضر."

Vipers شروع تمرین برای چند هفته اما پیدا کردن تیم برای رقابت در برابر این چالش سخت تر. در حالی که این برنامه دارای مجوز به عمل کندی محتاط در مورد اجازه دادن به جمعیت عظیم در پارک.

ردینگ کلت 45s محبوب نیمه تیم حرفه ای است که نقش بازی در ببر زمینه در طول تابستان فصل خود را لغو شده در مارس با توجه به COVID-19.

بیشتر: FFA و 4 ساعت تدریس این Shasta County بچه های زیادی است. چه لا مادری را از آنها یاد گرفته

"من دوست دارم چیزی بیش از به دعوت تمام شهر را به تماشای بچه های ما بازی چون من بسیار افتخار از راه آنها کار کرده ام," کندی گفت. "اما با county دستورالعمل و دستورالعمل CDC, ما می خواهم به نگه داشتن آن به خانواده با غرفه و حفظ شش پا فاصله. ما نیست و پلیس اما ما می خواهیم مطمئن شوید که ما در حال سازگار تا زمانی که آسانسور ممنوعیت تجمعات از 50 نفر یا بیشتر است."

Vipers بازیکن گیب پترسون 14 و تیم خود را با استفاده از عمل زمان به آماده شدن برای آنچه که او امیدوار خواهد بود coronavirus-رایگان 2021 فصل زمانی که او شروع به بازی در مدرسه بالا است.

"تا کنون در شیوه من فکر می کنم ما انجام داده ایم بسیار جامد" پترسون گفت. "ما تا به حال یک رویکرد خوب و ما فقط آماده شدن برای مدرسه. ما در حال کار بر روی مبانی و اصول برای سال آینده است."

دره مرکزی دبیرستان مربی Orben فردریک که مربی Vipers در سال 2019 شد پیوست سابق Colorado Rockies چشم انداز دارین هولکوم.

قبل از Vipers بازگشایی عمل فردریک برگزار درس خصوصی برای بازیکنان است.

"این واقعا خوب برای بچه ها به عقب در اینجا و آنها را به انجام کاری" فردریک گفت. "بازگشت به یک نقطه که در آن بازیکن می تواند انجام فعالیت با خیال راحت و عالی است."

برای هولکوم مربیگری است که هنوز هم نسبتا جدید برای او. او 12th دور پیش نویس انتخاب رشته کوه های راکی در سال 2007 و با 4-زمان All-Star و 2017 پنبه حلاجی شده قهرمان چارلی Blackmon خود را در طول چهار فصل در افراد زیر سن قانونی. او با رشته کوه های راکی سازمان برای 13 سال به عنوان یک بازیکن و طلایه دار.

هولکوم معتقد است که او به ارمغان می آورد یک دیدگاه متفاوت است.

"بودن در این بازی تمام زندگی من و پس از بازی به صورت های مختلف مربیان این همه روابط و مخلوط با هم" هولکوم گفت. "من بیشتر از یک دیده بانی و یک بازیکن از یک مربی بنابراین من فقط باور نکردنی خودم و احساس خودم را که من با آن است."

در حال حاضر تنها رقابت Vipers خواهد شد که در حال بازی در میان هر یک از دیگر. داشتن live پنبه حلاجی تمرین و بهبود مهارت های خود را به طوری که آنها آماده هستند برای بازی دبیرستان توپ در 2021.

اتان هانسون برای آغاز به کار ردینگ رکورد افکن پس از چهار سال با لس آنجلس اخبار روزانه به عنوان یک مترجم آزاد است. خود را پوشش شامل کار NCAA مسابقات بسکتبال زنان در ساوث بند ایندیانا و نوشتن در مورد St. Louis Rams' حرکت به لس آنجلس با شهرستان ونتورا ستاره. او شروع به کار خود را به عنوان یک play-by-play برای پخش لا پیرس کالج از 2011-2017. او را دنبال کنید در توییتر @EthanAHanson_RS.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن