چگونه این شمال کشور گوشت تامین کنندگان و خرده فروشان در حال چیدن کسب و کار در میان COVID-19 بحران

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:32 PM EDT May 29, 2020در حالی که عمده تقاضا برای استیک همبرگر و کباب,

توسط ABTINNEWS در 11 اردیبهشت 1399

در حالی که عمده تقاضا برای استیک همبرگر و کباب, کاهش یافته است, در میان بیماری همه گیر کوروناویروس خرده فروشی گوشت فروش را برداشت تا به طور قابل توجهی در شمال کشور.

و تا کنون محلی زنجیره تامین نشده است مختل گزارش از بسته بندی گوشت می آمد گیاهان مجبور به بستن با توجه به همه گیر.

بیشتر چه, بیش از 4,400 بسته بندی گوشت می آمد کارگران آزمایش مثبت برای coronavirus ایالات متحده آمریکا امروز/میانه مرکز خاطر گزارش های تحقیقی گزارش شده است.

رییس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دستور داد گوشت و مرغ گیاهان به باز بماند در طول بحران بهداشت و درمان.

"هر بار که داستان های آمده در اخبار آن باعث افزایش گوشت خرید" گفت: C. J. Lefort R&R گوشت و غذاهای دریایی در ردینگ.

با کالیفرنیا رستوران قادر به خدمت به مهمانان خود را در اتاق ناهار خوری, اتاق Lefort گفت: عمده فروشی کنار کسب و کار خود را گرفته است ،

"ما خوش شانس به دو طرف از کسب و کار ما چون آن طرف را ویران شده است," او گفت:. "در حالی که ما در حال رونق در کسب و کار در کنار خرده فروشی عمده فروشی های جانبی (تهیه رستوران) فقط فوق العاده پایین که در آن این نوع از تعادل خارج است."

به تاریخ, R&R گوشت و دیگر بازارهای محلی در حال تجربه مشکلات عرضه.

"ما باید موجودی از گوشت" Lefort گفت: صبح روز چهارشنبه. "قیمت های ما ماندن بسیار سازگار است."

مرتبط با: Shasta County می فرستد نامه اصرار Newsom به لغو محدودیت های محلی. آن مهم است ؟

Lefort اشاره کرد که برخی از کاهش گوشت و گوشت خوک در حال سخت تر به سهام اما "ما باید تعداد زیادی از تامین کنندگان مختلف."

R&R گوشت محدودیت تعداد مردم در آن فروشگاه با توجه به این ویروس است. روز چهارشنبه بعد از ظهر مشتریان اندود شده تا در خارج از درب جلو به در کنید.

کسب و کار نیز در حال انجام است بیشتر از قبل سفارش و کسب و کار.

"در حال حاضر ما در حال حمایت کردن در قبل از دستور, دو, سه و شاید چهار روز در این نقطه به طوری که تقاضا افزایش یافته است," Lefort گفت.

تعطیلات بازار منطقه ای و زنجیره ای مستقر در کاتن وود نیز شده است قادر به نگه داشتن گوشت مواجه نگردند در قفسه های آن.

"تا کنون ما را تحت تاثیر قرار شده است. ما بسیار خوش شانس بوده است به یک منبع ثابت از گوشت پس از این همه آغاز شده است" براد Askeland از تعطیلات شرکت مادر شمال کشور, مواد غذایی گفت: از طریق ایمیل در روز دوشنبه. "این بدان معنی نیست که عرضه و تقاضا نمی تواند تغییر را با ما موجود کنندگان هر چند خیلی زود به بگویید."

در ضمن گاو عملیات Prather در مرتع پرورش احشام در Macdoel و کلاه نهر رشد در Burney دیده اند یک تغییر در کسب و کار خود را.

"ما تهیه گوشت به دانشگاه در دره سیلیکون از طریق یکی دیگر از توزیع کننده در منطقه خلیج اما که رفت دور زمانی که آنها تعطیل دانشگاه" با توجه به coronavirus Prather تگزاس مالک مریم Rickert گفت. "اما مثل همه مردم کسب و کار ما به نوعی چرخد."

که به معنای تمرکز بیشتر بر عرضه محلی گوشت بازارها و فروشگاه ها با Prather گوشت.

"که در آن ما تا به حال به قطع ما تا به حال بیشتر در تقاضا در مناطق دیگر پس از آن قطعا نهفته کسب و کار ما" گفت: Rickert که او نیز یک Shasta County سرپرست.

Prather عمل بسته گله معنی حیوانات پرورش در گله و ایالات متحده وزارت کشاورزی-گواهی کشتارگاه در سایت. در مرتع پرورش احشام ذبح حدود 1100 سر گاو از یک سال و یک بخش کوچکی از این تعداد گاو برداشت در عمده گیاهان.

بیشتر: سعی کنید برای رفتن به بازحمت حرکت کردن مواد غذایی در رستوران ها ارائه takeout, منظقه تحویل

با آنچه اتفاق می افتد در این کشور مگا گوشت, گیاهان, Rickert گفت که خیلی کمک کرده است تا عملیات کوچکتر مانند Prather.

"این مرا به یاد یک کمی از جنون گاوی بود که آن را برای اولین بار کشف شده در ایالات متحده در سال 2003" او گفت:. "مردم واقعا در مورد که در آن مواد غذایی خود را می آید, از, به عنوان آنها باید باشد."

کلاه نهر رشد را افزایش می دهد بسیاری از آن چمن-تغذیه گاو برای Stemple Creek Ranch در شهرستان مارین.

"برای بازار اثرات به کسب و کار ما, ما یک بخش از کسب و کار ما است که نسبتا عایق از زمان درهم و برهم جهان به عنوان Stemple Creeks بازارهای دارای رشد نمایی" کلاه نهر رشد مالک Pam Giacomini گفت: از طریق ایمیل. "آن را به تازگی منتقل شده از رستوران تجارت به طور عمده مصرف کنندگان در حال حاضر و تقاضا در حال رشد است."

اما آن را متفاوت و نگران کننده برای بخش های دیگر بازار که کلاه نهر رشد متکی بر او گفت.

"هر ranch عملیات یک گروه از جمع اوری گاو به فروش آنهایی که نمی زاییدن موفقیت برای یک دلیل و یا دیگر. در آن بازار است که بطور قابل توجهی پایین," Giacomini گفت. "اگر شما در مورد فکر می کنم در سال گذشته جمع اوری قیمت در حدود 70 سنت در هر پوند در حال حاضر فکر می کنم 40 سنت در هر پوند است و یک ضربه بزرگ به درآمد جانبی."

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن