چگونه Shasta County, خانواده, طرفداران را افزایش اطلاع رسانی به عنوان کودک آزاری گزارش کاهش طول COVID-19

ندا آتیه ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 7:53 PM EDT Jun 22, 2020نگران کننده کم تعداد کودک آزاری موارد گزارش شده به

توسط ABTINNEWS در 3 تیر 1399

نگران کننده کم تعداد کودک آزاری موارد گزارش شده به Shasta County بهداشت و خدمات انسانی سازمان کودکان شعبه در آوریل و مه رفتن غیر قابل تشخیص به عنوان نشانه ای از این بیماری همه گیر.

در آوریل 2019, 347 مورد کودک آزاری گزارش شده در مقایسه با 158 موارد در مارس سال 2020 با توجه به Shasta County بهداشت و خدمات انسانی کودکان شعبه دارد. و در مارس 2019, 366 کودک آزاری موارد گزارش شده در حالی که تنها 169 گزارش دریافت شد در ماه گذشته.

در حالی که کاهش شدید در موارد خواهد بود چیزی برای جشن قبل از COVID-19 عدم سوء استفاده از کودکان گزارش شده است مربوط به اختلال حضور در مدرسه در چند ماه به عنوان یک نتیجه از اقامت در خانه که رفت به اثر اواسط ماه مارس گفت: نانسی Bolen کودکان, مدیر خدمات. کودکان و نوجوانان نیست دیده می شود در کلاس و مدرسه مقامات نبودند قادر به گزارش نشانه ای از آسیب ها یا غفلت است.

بیشتر: اینجا چه Shasta County پدر و مادر نیاز به دانستن در مورد سال تحصیلی آینده

در پاسخ خدمات کودکان و مسیرهای امید برای کودکان — قبلا Shasta County, کودک آزاری پیشگیری شورای هماهنگی — brainstormed ایده برای کمک به مبارزه پدر و مادر و محافظت از کودکان آسیب پذیر.

مسیرهای به امید اختصاص داده شده $85,000 در اعطای پول از صندوق کودکان, حمایت مراکز کالیفرنیا کالیفرنیا منابع خانواده, ارتباط خود را گسترش خانواده مرکز منابع با لوازم ضروری مانند پوشک و دستمال مرطوب. از آن خواهد شد در دسترس خانواده ها شروع در جولای 6, گفت:, Michael Burke مسیر به امید مدیر اجرایی.

این سازمان نیز افزایش مجازی مورد مدیریت توزیع 10 تا 15 iPads ها به خانواده هایی که اصلا کامپیوتر و در حال توسعه یک پدر و مادر-led مشاوره خط تلفن برای اتصال تلاش پدر و مادر با کارکنان آموزش دیده برای کمک به آنها.

پدر و مادر کافه ماهانه ناهار برای پدر و مادر و بچه ها به بحث در مورد مسائل مربوط به آنها در حال کار از طریق خواهد relaunch عملا در روز چهارشنبه نیز برک گفت.

بیشتر: ردینگ کودکان نمره بزرگ در سیمپسون بسکتبال کمپ

"بسیاری از والدین هستند که بر روی لبه و نمی خواهید برای رفتن از طریق سیستم و یا نمی دانید که چگونه می توانید از طریق این زمان ما در حال رفتن وجود دارد قبل از آنها سقوط" برک گفت. "ما در اینجا در حال حاضر بیش از همیشه است."

کودکان خدمات تیم با اعضای جامعه برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات در مورد رفاه کودکان. قبل از همه گیر آمار مدارس شدند و یکی از خود را با شرکای قابل اعتماد.

پس بچه ها نیست و با حضور در مدارس و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و اجرای قانون و پرسنل دفتر دادستان منطقه در ادامه به تماس در مورد موارد مشکوک اما این کافی نیست گفت: Bolen.

"شده اند وجود دارد روز که در آن گوشی به طور کامل مرده" گفت: مدل لباس لین, مدیر برنامه, از برنامه های پیشگیری در خدمات کودکان.

خشونت خانگی و سوء مصرف مواد, موارد شاخص های سوء استفاده از کودکان و نه کاهش یافته است. زمانی که اجرای قانون دریافت خشونت تماس با کودکان و نوجوانان در خانواده آنها گزارش شده به کودکان خدمات اما در حال حاضر وجود دارد این است که افزایش نیاز برای گزارش سوء ظن به او اضافه شده است.

یک نفر از هر چهار کودک در حال گزارش به عنوان مظنون به قربانیان کودک آزاری پنجمین سالگرد تولد خود را در Shasta County, با توجه به کودکان داده, شبکه, یک سایت ردیابی سلامت و ایمنی کودکان در سراسر کشور.

Shasta County گل نزدیک به دو بخش ملی و دولت به طور متوسط برای سوء تجارب دوران کودکی (ACEs) در سال 2012. شایع ترین گزارش نامطلوب تجربه خانواده سوء مصرف مواد به دنبال سوء استفاده کلامی و جدایی والدین با توجه به شستا خانواده تقویت همکاری مشارکت از 30 سازمان در Shasta County اختصاص داده شده به حمایت از خانواده و پرداختن به مطلب.

به گزارش یک مورد به Shasta County, کودک آزاری خط تلفن, تماس 225-5144. خطوط تلفن باز 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته است.

بیشتر: دیدار سه نفر پشت ردینگ ضد نژادپرستی تظاهرات که در حال هل دادن برای تغییر

ندا آتیه یک گزارش برای امریکا سپاه عضو و خبرنگار آموزش و پرورش با تمرکز بر ترومای دوران کودکی و شکاف دستاورد برای ردینگ ضبط می شوند. او در توییتر دنبال کنید در @nada_atieh. کمک های محلی و روزنامه نگاری رشد با اشتراک امروز!



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن