چگونه باید coronavirus آلوده آبراه آسیب دیده شما ؟ سنت لوسی شهرستان می خواهد به دانستن

تایلر Treadway Treasure Coast, روزنامهمنتشر شده 2:27 PM EDT 29 مه سال 2020سنت لوسی شهرستان می خواهد به می دانم

توسط ABTINNEWS در 10 خرداد 1399

سنت لوسی شهرستان می خواهد به می دانم که چگونه ساکنان تحت تاثیر قرار coronavirus و آلودگی در آبراه مانند سنت لوسی رودخانه و مرداب به رود.

محیط زیست و منابع وزارت نظرسنجی با هدف به یاد بگیرند که چگونه مهم پاک کردن آبراه ها به ساکنان و اینکه آیا آنها احساس می کنند که قدرت را به یک اثر مثبت بر محیط زیست است.

و از آنجا که این بررسی در حال انجام است و در طول همه گیر شهرستان می خواهد به دانستن "سطح تاثیر آنها را تجربه کرده ام" از COVID-19 گفت: ساندرا Bogan وزارت آموزش و پرورش و توسعه مدیر.

نگاهی به نظرسنجی: شما می توانید برنده یک کارت هدیه آمازون

این بررسی را در شهرستان "یک تصویر لحظهای در زمان غیر معمول زمان به عنوان یک جامعه" Bogan گفت.

بیشتر: استفاده از TCPalm پایگاه داده برای پیگیری COVID-19 همه گیر

اطلاعات جمع آوری شده از این بررسی کمک خواهد کرد که مقامات شهرستان می دانیم که چه نوع از برنامه های ساکنان می خواهید و نیاز به درک بهتر و محافظت از محیط زیست و مقابله بهتر با این بیماری همه گیر.

این نظر سنجی برای مثال می پرسد ساکنان برای توصیف تجارب خود را با این بیماری همه گیر و اگر آنها قادر به دریافت کمک های آنها مورد نیاز است.

بیشتر: در جنگ علیه COVID-19 ما دشمن هستند

برای کسانی که قادر به دریافت کمک این بررسی شامل شهرستان, وب سایت stlucieco.gov و کمک به تدریس خصوصی در خانه: 772-460-کمک (4357).

اکثر سوالات تمرکز بر روی مهم محیط زیست است که از نظر تفریح و اقتصاد است. یک سوال مثلا می پرسد ساکنان برای رای دادن به خود را "ادراک از کیفیت آب" در تالاب رودخانه هند سنت لوسی رودخانه اقیانوس اطلس و آب آشامیدنی.

"اطلاعاتی که ما به دست آوردن کمک خواهد کرد که ما انجام بهتر پروژه ها و جامعه برنامه ریزی" Bogan گفت.

بیشتر: بررسی کیفیت آب در نزدیکی شما با TCPalm پایگاه داده

برای شرکت در نظر سنجی شما باید حداقل 18 سال سن و یک سنت لوسی شهرستان اقامت برای حداقل سه سال است. شرکت کنندگان ناشناس باقی می ماند.

50 نفر که پر کردن کل 20 دقیقه بررسی دریافت کارت هدیه آمازون به ارزش $15.

این بررسی که از طریق پست الکترونیکی به شهروندان در پورت سنت لوسی فورت پیرس و unincorporated شهرستان است. شهرستان نیز خواهد بود با استفاده از رسانه های اجتماعی برای رسیدن به یک نماینده مقطع از سنت لوسی جامعه است.

شهرستان کارکنان نیز خواهد شد و همچنین انجام مصاحبه های تلفنی با 30 پاسخ دهندگان برای دریافت بیشتر کیفی اطلاعات بولان گفت.

این بررسی به پایان می رسد ژوئن 15. نتایج انتظار می رود در اواخر ماه اوت یا اوایل سپتامبر.

تایلر Treadway یک محیط خبرنگار که متخصص در مسائل تالاب رودخانه هند. حمایت از کار خود را در TCPalm.com. تماس با او را در 772-221-4219 و tyler.treadway@tcpalm.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن