چگونه یک کم تعداد فروش خانه های است که کمک به افزایش شمالی دولت در بازار مسکن

دیوید Benda ردینگ رکورد افکنمنتشر شده 9:30 PM EDT Jul 30, 2020شمال کشور خرید و فروش خانه می روند تا در این تاب

توسط ABTINNEWS در 10 مرداد 1399

شمال کشور خرید و فروش خانه می روند تا در این تابستان به عنوان تقاضا برای خرید سوخت شده است بسیار کم تعداد خانه ها برای فروش در میان جهانی همه گیر.

هر دو براد Garbutt یک ردینگ relator و اردن Levine یک اقتصاددان با کالیفرنیا انجمن از Realtors گفت: موجودی کم در بخشی است که با توجه به پتانسیل فروشندگان که نمی خواهم این ایده می تواند خریداران راه رفتن را از طریق خانه خود را در وسط بحران بهداشت و درمان.

"وجود دارد بسیاری از افرادی که می خواهید برای قرار دادن خانه خود را برای فروش و فروش خانه خود را اما آنها می ترسند به مردم از طریق خود صفحه اصلی" گفت: Garbutt از ویستا املاک و مستغلات اشاره کرد که فروش یک خانه خالی است مسئله نیست.

"هر دو اقتصادی اضطراب جنبه به عنوان به خوبی به عنوان عملی لجستيک جنبه ای از فروش یک خانه در حال دلسرد فروشندگان" لوین گفت.

سیندی جوان, هیئت مدیره, رئیس شستا انجمن از Realtors گفت: خانه های موجود برای فروش به قدری پایین است که او شده است صحبت کردن با مشتریان گذشته.

"بنابراین من به معنای واقعی کلمه چیدن تلفن برای دیدن اگر کسی می خواهد به فروش" جوان گفت:.

در حالی که برخی از فروشندگان با احتیاط در مورد COVID-19 جوان گفت: بسیاری از آنها OK با قرار دادن خانه خود را در بازار است.

"من ملاقات نکرده مقدار مقاومت از مردم علاقه مند در فروش خانه است که در آنها زندگی می کنند," او گفت:.

بیشتر چه مواردی وجود دارد که در آن جوان است برای قرار دادن احتمالی به فروش که فروشنده خواهد پیدا کردن یک خانه قبل از معامله بسته می شود. او می گوید که چیزی نیست که رخ می دهد در یک بازار طبیعی به دلیل وجود مقدار زیادی از خانه های برای فروش.

با همه گیر کالیفرنیا انجمن از Realtors دستورالعمل دولت است که فرد زنده نمایش آن می تواند انجام شود تنها با وقت قبلی. خانه های باز است که می تواند به جذب جمعیت از خریداران بالقوه امکان پذیر نیست.

قوانین برای فرد نمایش آن که شامل تنها یک عامل و بیش از دو نفر دیگر را می توان در طول نمایش. و هر کسی از ورود به خانه باید اعلام کند که بیمار نیستند که با یک سرماخوردگی یا آنفولانزا.

در ضمن آنچه که همچنین می تواند فروش سوخت در مناطق روستایی مانند شستا شهرستان خانواده های ساکن در مناطق شهری که ترس از آلوده بودن COVID-19. در $626,000 متوسط قیمت فروش یک خانه در کالیفرنیا است که بیشتر از دو بار در شستا شهرستان ميانه $295,000.

"من فکر می کنم مردم در همه جا به دنبال تعادل و کیفیت زندگی قیمت مسکن," لوین گفت.

اما آن را خیلی زود است برای گفتن که اگر همه گیر پدیده از ساکنان شهری کشف نواحی روستایی خواهد داشت.

"فقط وجود شواهد حدیثی که اثر" Garbutt گفت. "این که آیا آن یک روند بلند مدت باقی مانده است دیده شود."

وجود 550 خانه برای فروش ذکر شده در Shasta County اوایل این هفته در حدود نیمی به عنوان بسیاری که وجود دارد یک سال پیش زمانی که 1,029 خانه برای فروش, Garbutt گفت.

پیش فروش یا تعداد خانه های در Shasta County که وارد قرارداد شد تا نزدیک به 40 درصد در اوایل این هفته از یک سال پیش از 519 به 718.

در ضمن تابستان صفحه اصلی-خرید فصل رو به سوزان شروع در Shasta County عنوان فروش شد تا 46.7% از مه و 16.5% از همان یک ماه از یک سال پیش در کالیفرنیا انجمن از Realtors گزارش شده است.

که دیگران در یک ایالت روند که دیدم فروش قطره 12.8 درصد در ماه ژوئن از یک سال پیش. کالیفرنیا خرید و فروش خانه شد تا 42.4% از مه — بزرگترین ماه به ماه افزایش فروش در نزدیک به 40 سال با توجه به کالیفرنیا انجمن از Realtors.

"من فکر می کنم بسیاری از این است که ما از کسب و کار برای یک یا دو ماه وجود دارد کمی از مقید کردن تقاضا رها کردن خود" Garbutt گفت.

برای اکثر این همان سناریو در دیگر شهرستانهای شمال کشور:

  • در Butte County, خانه های فروش در ماه ژوئن به ضرب گلوله 84.2% از مه و 1.2 درصد بالاتر از یک سال پیش.
  • فروش خانه در Tehama County در ماه ژوئن بودند تا 45.2% از مه و تا 9.8% از یک سال پیش.
  • در Siskiyou County, خرید و فروش خانه شد تا 7.7 درصد در ماه ژوئن نسبت به ماه مه اما پایین 4.5% از یک سال پیش.

در حالی که ارزش خانه در Shasta County شد نسبتا مسطح در مقایسه با ماه مه و یک سال پیش ارزش در Siskiyou و Tehama شهرستانهای شد هر ماه به ماه و سال به سال. ارزش در Butte County شد تا نزدیک به 8 درصد در ماه ژوئن.

متوسط قیمت فروش در ماه ژوئن:

  • Shasta County, $295,000
  • Butte County, $390,000
  • Siskiyou County, $213,000
  • Tehama County, $240,000

کالیفرنیا انجمن Realtors اقتصاددان لوین گفت: بازار بازگشت و پس از یک افت قابل ملاحظه ای که این بیماری همه گیر در زمان برگزاری در اواخر ماه مارس است.

"هنگامی که ما در نهایت ما اسلحه در اطراف این بحران و آنچه در آن به معنای از نظر بازار کار ... همانطور که اتفاق افتاده ما شاهد یک کاهش در نرخ بهره وام مسکن" لوین گفت. "کسانی که نرخ پایین بود شروع به جلب خریداران به بازار است."

به طور متوسط برای 30 سال ثابت نرخ وام مسکن برای یک وام از $510,000 یا کمتر بود 3.25% برای هفته پایان جولای 24, وام مسکن بانکداران انجمن گزارش شده است.

ادامه مطلب:

  • رزویل مرد به اتهام قتل خانوادگی چهره های آینده دادگاه تاریخ
  • دکتر 'کاملا انتظار می رود برای دیدن قطعی شیوع بیماری' از COVID-19 در میان ردینگ بی خانمان
  • این کسب و کارهای کوچک دریافت رایگان ماسک ضد عفونی کننده دست با تشکر از برنامه دولت

دیوید Benda را پوشش می دهد کسب و کار و توسعه و هر چیز دیگری که می آید تا برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در ردینگ. او همچنین می نویسد: هفته نامه "وزوز در خیابان" ستون. او بخشی از یک تیم اختصاصی خبرنگاران گفت که بررسی تخلف پوشش اخبار و بگویید دیگر داستان در مورد جامعه خود را. رسیدن به او را در توییتر @DavidBenda_RS یا از طریق تلفن در 1-530-225-8219. برای حمایت و حفظ این کار لطفا با عضویت در امروز.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن